مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ایمن ترین خودرو چینی

مقایسه مشخصات و قیمت انواع مدل های mvm

قیمت انواع مدل های mvm موجود در بازار ایران مانند بسیاری از دیگر شرکت های خودروسازی و فروش، همواره در افتان و خیزان است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به خرید و استفاده از خودروهای mvm ایرانی دارند می توانند با آگاهی از شرایط فروش اقساطی mvm از چنین بازار غیرقابل پیش بینی بهترین سود را ببرند. آسیا خودرو سعی کرده است تا با ارائه دقیق ترین اطلاعات از مشخصات و قیمت انواع مدل های خودروهای ام وی ام، این دغدغه را برطرف نماید.

 

خودرو های mvm ساخت کجاست؟

شرکت ام وی ام یا مدیران خودرو تولید کننده و وارد کننده خودروهای چینی است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در شهر بم آغاز کرد. این شرکت با همکاری خودروسازان چینی تلاش کرده تا بهترین محصولات شرکت چینی چری اتومبیل را در دو گروه ام وی ام و چری در بازار ایران عرضه نماید.

قیمت انواع مدل های mvm از ابتدا به دلیل نوسان پایین خود در رقابت با سایر ماشین های خارجی موجود در بازار ایران، موفق تر بوده و در نتیجه شرکت مدیران خودرو آمار فروش بالایی از طریق این گروه داشته است.

 

مشخصات و قیمت انواع مدل های mvm

به دلیل عدم تولید گسترده انواع مدل های ام وی ام در کشورمان، سال های سال مجبور بوده ایم تا خودروهای قدیمی را سوار شده و هربار به امکانات اندک اضافه شده آنها افتخار کنیم.

با افزایش قدرت تولید و واردات مدل های مختلف ام وی ام در کشورمان ایران و حضور نماینده های فروش قدرتمند از جمله آسیا خودرو، خودروهای متنوعی به بازار عرضه شد که علاقه مندان توانستند از بین تنوع قیمت انواع مدل های mvm بهترین انتخاب خود را انجام دهند.

قیمت انواع مدل های mvm

قیمت انواع مدل های mvm

خودرو ام وی ام ایکس ۲۲

ام وی ام ایکس ۲۲ یا چری تیگو ایکس ۳ برای اولین بار سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه پکن چین رونمایی شد. این خودرو در مقایسه با خودروی مشابه خود یعنی ام وی ام ایکس ۳۳ در رده پایین تری قرار دارد.

طراحی ظاهری

  • مدل اسپرت ام وی ام ایکس ۳۳ است
  • دارای رینگ و لاستیک ۱۶ اینچ می باشد

طراحی داخلی

  • تم داخل ام وی ام ایکس ۲۲ مشکی و نارنجی است
  • جنس صندلی ها، فرمان و پنل درها چرم می باشد

مشخصات فنی

  • پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر دارد
  • مصرف سوخت ترکیبی ام وی ام ایکس ۲۲، ۶.۱ لیتر و شتاب صفر تا صد ۱۲.۷ ثانیه در نظر گرفته شده است

با توجه به قیمت انواع مدل های mvm، ام وی ام ایکس ۲۲ سانروف برقی، مانیتور ۶ اینچی لمسی، مه شکن جلو و عقب، تهویه خودکار و تنظیم سیستم صوتی روی فرمون را نیز به امکانات خود اضافه کرده است، علی رغم ادعای شرکت چری هیچ گواهینامه ایمنی برای ایکس ۲۲ ارائه نشده و کلا امکانات ایمنی ایکس ۲۲ مانند سیستم ترمزی، دو کیسه هوا و قفل مرکزی در سطح متوسطی قرار دارند.

با اینحال اگر به نمای ظاهری خودرو اهمیت میدهید گزینه برتر بدون شک این خودرو است.

قیمت انواع مدل های mvm

قیمت انواع مدل های mvm

خودرو ام وی ام ایکس ۳۳

خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ یا چری تیگو اولین نسل ام وی ام های X33 است که بسیار ساده با حداقل ترین امکانات رفاهی و ظاهری تولید شد. اما با گذشت زمان این خودرو دستخوش تغییر شده و جدید ترین مدل آن یعنی ام وی ام ایکس ۳۳ توربو با ظاهری جذاب تر و ایمن تر روانه بازار شد.

طراحی ظاهری

  • مه شکن جلو ماشین برداشته شده است
  • قاب در و پنجره ام وی ام ایکس ۳۳ بزرگ تر شده

طراحی داخلی

  • رنگ چرم صندلی ها، پنل درها و فرمون نسکافه ای شده است
  • کلید های روی فرمان ساده تر چیدمان شده

مشخصات فنی

  • ام وی ام ایکس ۳۳ توربو مجهز به پیشرانه و گیربکس مشابه آریزو ۵ جدید است
  • موتور ۲ لیتری با ۱۳۹ اسب بخار و ۱۸۰ نیوتن گشتاور

امکانات اضافی آن عبارتند از برقی شدن فرمان ماشین، گرمکن برای صندلی های جلو و کنترل پایداری است. گواهینامه ایمنی این ماشین ۲ ستاره بوده، این درحالی است که مشتریان زیادی تنها بخاطر تغییر در نوع گیربکس آن، ام وی ام ایکس ۳۳ را انتخاب مناسبی می دانند.

قیمت انواع مدل های mvm

قیمت انواع مدل های mvm

خودرو ام وی ام ایکس ۵۵

ام وی ام ایکس ۵۵ مدل جذاب تر چری تیگو ۴ است که در کشورهایی همچون بلغارستان و روسیه با نام تیگو ایکس ۵ شناخته می شود.

طراحی ظاهری

  • چراغ عقب و ترمز ال ای دی است
  • رینگ ۱۷ اینچ

طراحی داخلی

  • نمایشگر ۷ اینچی پشت فرمون و نمایشگر ۹ اینچی با امکانات مختلفی از جمله دوربین ۳۶۰ درجه دارد

مشخصات فنی

  • موتور چهارسیلندر خطی ۱.۵ لیتری توربوشارژر
  • پیشرانه ۹۸ کیلووات، ۱۲۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن

امکانات اضافه ای که بر روی قیمت انواع مدل های mvm تاثیر می گذارد برای این مدل عبارتند از برقی بودن فرمان خودرو، سیستم الکترونیک پایداری و مرکز ثقل پایین تر برای رانند. سیستم ایمنی این ماشین استاندارد است و انتخاب مناسبی برای افرادیست که بیشتر در جاده های پر پیچ و خم رانندگی میکنند.

 

لیست قیمت ماشین mvm و امکان خرید اقساطی انواع مدل های آن

ورود خودروهای ام وی ام از دهه هشتاد شروع شد و هر شرکتی با توجه به درصد علاقه مندان خود لیست متقاوتی برای قیمت انواع مدل های mvm ارائه داد. آسیا خودرو سعی کرد با ارائه استاندارد ترین لیست قیمت خودروها امکان خرید برای مشتریانی که توانایی مالی کمتری دارند را نیز ممکن نماید.

جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی و لیست قیمت انواع مدل های mvm می توانید به صفحه فروش آسیا خودرو مراجعه کنید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین مدل های ام وی ام پرداخته ایم که در بین تمام آنها خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ به دلیل ساده تر بودن، علاقه مندان بیشتری داشته است. آسیا خودرو با اضافه کردن بخش فروش اقساطی mvm سعی کرده تا مشتریان با جزئیات قیمت انواع مدل های mvm آشنا و یک انتخاب مناسب داشته باشند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *