مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
سیستم رادار نقطه کور تیگو 7

آیا تیگو ۷ سریع‌ترین خودروی چینی است؟

خودرو چری تیگو ۷ یکی از انواع کراس‌اوورها است که از سیستم دو دیفرانسیل بی بهره بوده اما توانسته با تکیه بر سواری قابل قبول طراحی مد روز و تعداد بی شماری از امکانات ایمنی و رفاهی به عنوان سریع ترین خودرو چینی نظرات بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

در این خودرو که جزء محصولات جدید خودروهای آسیا خودرو می باشد که با طراحی اصولی پایبندی بر ایمنی کافی و بهبود کیفیت مواد و مونتاژ اعتبار قابل قبولی را به دست آورده است به طوری که برخی از مشتریان از خرید خودروهای دست دوم کرهای صرف نظر کرده و متمایل به خرید این خودرو می گردند.

بررسی مشخصات فنی سریع ترین خودرو چینی

اگر قرار است بفهمیم که آیا تیگو ۷ سریع‌ترین خودروی چینی است یا خیر باید نگاهی به مشخصات فنی این خودرو داشته باشیم در این خودرو کمپانی چری توربواز پیشرانه ۱.۵لیتری که قادر است ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند استفاده کرده است. البته این قدرت تولید شده به وسیله یک جعبه دنده خودکار ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلوی خودرو منتقل می گردد البته باید گفت که یکی از ویژگی‌های مثبت فنی تیگو ۷ مصرف سوخت قابل قبول و گشتاور خطی مناسب است که از دور موتور پایین دقیقاً ۱۷۵۰ دور بر دقیقه در دسترس قرار دارد. خودرو تیگو ۷ بر خلاف ظاهرش که پر ابهت و سنگین وزن به نظر می آید چندان هم سنگین وزن نیست وبا همین مقدار قدرت و گشتاوری که توسط پیشرانه آن تولید می‌شود به شتاب کافی خواهد رسید این خودرو می تواند در زمان۱۰.۹  ثانیه سرعت ۳۰ کیلومتر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد درست است که شتاب این خودرو در حد خودروهای اسپرت و مسابقه ای نیست ولی  با توجه به نوع پیشرانه و وزن این خودرو عدد قابل قبولی به شمار می رود.

سریع ترین خودرو چینی

طراحی سریع ترین خودرو چینی

طراحی خودرو تیگو سون به برندهای معروف اروپایی یا ژاپنی بسیار شبیه است، عواملی مانند چیدمان درست قطعات و هدفمند بودن خطوط بدنه سپر های برامده چراغ های خوش فرم و زیبا باعث ایجاد هارمونی مناسبی در ظاهر می گردد، در فضای داخلی این خودرو رنگ بندی مناسبی به کار رفته و و داشتن نمایشگر مرکزی بزرگ و فرمان خوش دست سردنده شیک و فضای راحت و مناسب و جادار برای راننده و سرنشینان باعث شده که طراحی داخلی بسیار زیبا و جذاب به نظر برسد.

تجهیزات سریع ترین خودرو چینی

در این خودرو تجهیزاتی مانند آینه های تاشو برقی فرمان برقی حالت های رانندگی اسپرت و اکونومیک سامانه نظارت بر فشار باد تایرها چراغ خوش آمدگویی کیلس و استارتر دکمه ای تهویه مطبوع اتوماتیک با امکان تنظیم مجزا برای سرنشین کناری و دریچه جداگانه برای سرنشینان پشت ای برف پاکن هوشمند کروز کنترل گرمکن صندلی های جلو صندلی راننده با تنظیمات برقی سامانه کنترل حرکت در سربالایی ترمز دستی برقی مجهز به سیستم اتوهلد چراغ های مه شکن تطبیق‌پذیر با حرکت فرمان چراغ های اتوماتیک مجهز به زنون سنسورهای پارک جلو و عقب سقف پانوراما نمایشگر ۴.۸ اینچ ای پشت آمپر بلوتوث صفحه نمایش چند منظوره ۹ اینچی لمسی با امکان نمایش ۳۶۰ درجه محیط پیرامون به بازار عرضه می‌شود که آپشن های بسیار خوبی به شمار می روند.

سیستم ترمز

خودرو تیگو ۷ به علت داشتن ترمز های مجهز به ABS و EBD سیستم کمکی EBA سامانه کنترل کشش و پایداری الکترونیکی کیسه های هوای جلو جانبی و پرده های می‌تواند از بابت امنیت آرامش را برای ما به ارمغان بیاورد.

سریع ترین خودرو چینی تیگو 7 آسیا خودرو

تجهیزات آفرودی

این واقعیت درست است که لازمه سفرهای آفرودی داشتن دو دیفرانسیل شاسی مستقل لاستیک های مناسب آفرود و غیر است اما تیگو ۷ به علت دارا بودن شاسی و فنربندی اسپرت که در قسمت عقب از نوع مولتی لینک است و ارتفاع بیشتری از سطح زمین می تواند از پس مسیر های خاکی و روستایی در مقایسه با ماشین های سواری کلاس سدان بسیار کارآمدتر ظاهر گردد.طول این خودرو برابر با ۴۵۰۵میلیمتر،عرض آن ۱۸۳۷میلیمتر و ارتفاع آن ۱۶۷۰میلیمتر است که فاصله دومحور تیگو۷ از هم ۲۶۷۰ میلیمتر است.

سانروف و فضای مناسب برای سرنشینان

در خودروی تیگو ۷ سانروف به طور پانورامیک ارائه می گردد و تقریبا یک متر طول دارد از نکات مثبت طراحی داخلی آن می‌توان به فضای مناسب به آن برای سرنشینان عقب اشاره کرد که با فاصله ۷۲ تا ۹۷ سانتی متر بین صندلی عقب و ردیف جلو برای افراد بلند قد هم رضایت بخش خواهد بود در این خودرو صندوق بار با حجم خالص ۴۱۴ لیتر ارائه می گردد که اگر صندلی‌های ردیف دوم جمع شود این فضا به ۱۱۰۰ لیتر نیز افزایش پیدا خواهد کرد که این اعداد و ارقام نشان میدهد این خودرو برای مسافرت خانوادگی نیز کاملا مناسب است.

خرید تیگو ۷ به عنوان سریع ترین خودروی چینی

با تمام این بررسی ها می‌توان به این نتیجه رسید که در میان خودروهای چینی سریع، خودرو تیگو ۷ سریع ترین خودرو نیست و فقط یکی از سریع ترینها میباشد، اما با توجه به مشخصات فنی،طراحی ظاهری، امکانات،آپشن ها و تجهیزات و البته با قیمت مناسبی که دارد قطعا می‌تواند انتخابی خوب برای خریداران باشد.

اگر قصد ثبت نام و خرید اقساطی خودروی چری تیگو ۷ را دارید، می توانید همین امروز با کارشناسان ما تماس گرفته و فقط با پرداخت ۵۰% درصد از مبلغ اولیه و پرداخت مابقی مبلغ در اقساط ۶۰ ماهه، رانندگی با این محصول خوش ساخت چری را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *