مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
mvm x22 pro

مشخصات mvm x22 pro

در مقاله پیش رو قصد داریم به موضوع مشخصات mvm x22 pro خودروی محبوب ایرانیان بپردازیم. مدیران خودرو نماینده واردات محصولات شرکت  بزرگ چینی چری در کشور ایران می‌باشد که از اوایل سال ۱۳۸۱ نسبت به واردات اتومبیل، قطعات و  همچنین در ادامه  کار خود مونتاژ محصولاتی مانند ام وی ام در منطقه‌ای ویژه از ارگ جدید شهر بم اقدام نموده است.

سهم ام وی ام در بازار ایران

محصولات چینی به خاطر قیمت بسیار پایینی که در رقابت با  ماشین‌های خارجی دیگر در بازار کشور ایران دارند موفق تر بوده‌اند و در نتیجه آمار فروش بالاتری داشته‌اند.

اخیرا، اکثر فعالیت‌های MVM در زمینه مونتاژ، و همچنین فروش و خدمات بعد از فروش محصولات خود می‌باشد و کمتر در فکر واردات آن می‌باشد.

این شرکت بزرگ توانسته قسمت مهمی از بازار اتومبیل‌های ایران را به خود اختصاص دهد. مدیران خودرو  دو برند MVM و Chery در کشور ایران را وارد و مونتاژ می کند که البته هر دو مدل برند از محصولات شرکت بزرگ چینی می‌باشند.

بهترین مشخصات mvm x22 pro

اتومبیل بعدی که از بهترین  و لوکس‌ترین اتومبیل‌های ام وی ام است خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ پرو می‌باشد. خودرو ام وی ام X22 به عنوان نمونه کوچک شده‌ و یا مینی کراس ام وی ام ۳۱۵ یا همان خودرو چری فالوین ۲ معرفی شده است.

در حقیقت، دو نمونه خودرو تیگو ۲ یا ام وی ام x22 وجود دارد که تولید شرکت  ام وی ام و کلا از کمپانی بزرگ چری است و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. بنابراین، شرکت مدیران خودرو یکبار دیگر نمونه بروز شده و جدیدتری از این نمونه اتومبیل را وارد بازار کشورمان نموده است.

مهمترین تغییرات در مشخصات mvm x22 pro

مهم ترین و اصلی‌ترین تغییراتی که در این محصولات صورت گرفته است، با نمای جلوی اتومبیل مرتبط است و شامل طراحی داشبورد و همچنین بکارگیری موتور و گیربکس بروز و جدید می‌باشد. در حقیقت، نمای جلوی این اتومبیل با الهام گرفتن از نمونه جدید اتومبیل‌های هیوندای مثل سانتافه و کونا طراحی گشته است و به همین خاطر، این اتومبیل شباهت خیلی زیادی با محصولات هیوندای دارد.

این خودرو شامل یک موتور بنزینی است که به توربو مجهز شده است. باک این خودرو، چیزی حدود ۵۰ لیتر ظرفیت دارد که بنزین در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستم ترمز این اتومبیل، شامل سیستم ضد قفل ABS است که توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD دارد.

امکانات رفاهی و مشخصات mvm x22 pro

از امکانات رفاهی این اتومبیل، که از بهترین اتومبیل های ام وی ام  است هم می‌توان به مواردی مثل کیسه‌های هوا این اتومبیل اشاره کرد که برای راننده و سرنشین کناری موجود است.

 همچنین این خودرو دارای ایموبلایزر، کمربندهای ایمنی ۳ نقطه ای است که حالت پیش کشنده دارد. به علاوه دارای سیستم کنترل پایداری ESP است و همینطور سیستم کنترل حرکت در سراشیبی را دارد و مجهز به فرمان کمکی برقی است که نسبت به سرعت بسیار حساس است.

همچنین این خودرو مجهز به شیشه های جلو و عقب اتوماتیک برقی نیز می‌باشد. از  امکانات دیگر این اتومبیل بسیار شیک MVM، می‌توانیم به گرمکن شیشه عقب و سنسور باران، سقف سانروف این اتومبیل  و یا سنسور پارک دنده عقب هم اشاره کنیم.

همچنین می‌توان به سیستم هشدار دهنده فشار باد لاستیک‌ها (TPMS) و همچنین ترمز پارک برقی و اتوهلد این اتومبیل اشاره کنیم. این اتومبیل دارای سیستم صوتی با ۶ بلندگو است که به بلوتوث وصل می‌شود که از امکانات دیگر این خودرو می باشد.

نخستین تست و بررسی مشخصات mvm x22 pro در کشور ایران

بعد از تجربه رانندگی با نخستین هاچ بک کراس در بازار ایران اولین بار سال ۹۵ به اسم کراس اوورها و هاچ بک های کراس نامگذاری شد.

در سال ۹۵ اینقدر شاهد حضور اتومبیل‌های جدید در این زمینه بوده ایم که کمتر خریداری  به اتومبیل های دیگر نگاه می‌کند. اکنون ام وی ام X22 اتومبیلی است که در سال جدید بازار اتومبیل‌های چینی را به سبک خودشان تحریک می‌نماید.

 این طرح بیشتر به ما یادآوری می‌کند که استقبال افراد از این اتومبیل‌ها و مدل طراحی آن بیشتر از پیش شده است و اکنون برای عرضه اتومبیل‌های سدان در این رنج قیمتی، بایستی به سبکی متمایز عمل نمود.

تغییرات ظاهری در مشخصات mvm x22 pro

بعضی از افراد معتقد هستند که X22 همان ام وی ام ۳۱۵h می‌باشد که فقط ارتفاع آن زیادتر است و فیس لیفتی روی آن انجام می‌گیرد. اما هنگامی که وارد جزئیات این اتومبیل می شویم، به این مورد می‌رسیم که فقط بعضی شباهت های ظاهری موجب شده است تا ذهن بعضی اشخاص به طرف ۳۱۵h برود.

با نگاهی به اطلاعات فنی خواهید فهمید که X22 از لحاظ فاصله محوری و ابعاد و اندازه با ۳۱۵h متفاوت می‌باشد و در کل یک هاچ بک کراسی به شمار می‌آید  که از پایه به این شکل طراحی گشته است.

فاصله محوری X22 نسبت به ۳۱۵h 28 میلی‌متر بیشتر است که اکنون ما را به این نکته خواهد رساند که در قالب پلتفرم، این دو نوع اتومبیل مجزا از یکدیگر می‌باشند طراحی جلو به سبک بسیار خوبی انجام گرفته است و تمام افرادی که آن را مشاهده می‌کنند حس بسیار خوبی از آن دریافت می‌نمایند .

مشخصات بیشتر این خودروی جذاب را می‌توانید از سایت آسیا خودرو مشاهده کنید و در مورد آن بیشتر بدانید.

فروش اقساطی mvm

برای اطلاع از جزئیات فروش اقساطی ام وی ام به سایت آسیا خودرو مراجعه نمایید. پیش از خرید و اطلاع از شرایط فروش اقساطی، مشخصات mvm x22 pro را با دقت مطالعه نموده تا بتوانید انتخاب صحیح تری داشته باشید.

جمع بندی

آسیا خودرو نماینده شرکت مدیران خودرو امکان خرید اقساطی انواع خودرو‌های ام وی ام را برای مشتریان خود فراهم نموده است. برای دریافت دیگر اطلاعات و آشنایی بیشتر با خودرو ام وی ام مقاله بررسی مشخصات و فروش ام وی ام ۳۱۵ را مطالعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *