مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
عکس ماشین x22

معرفی ماشین x22 همراه با عکس

عکس ماشین x22 جدید یکی از پربحث ترین موضوعات در بین علاقه مندان خودرو است. این خودروی جمع و جور و نسبتا ارزان قیمت بازار ایران توانسته بخش قابل توجهی از مشتریان ایرانی را به سمت خود بکشد.

با توجه به مزایای این خودرو که در ادامه به شما معرفی می کنیم، خرید x22 اتومات اقساطی از آسیا خودرو به شما کمک خواهد کرد تا بدون نگرانی ماشین مورد علاقه خود را در آینده ای نزدیک استفاده کنید.

 

بررسی کلی خودرو ام وی ام ایکس ۲۲

ام وی ام ایکس ۲۲ یا همان تیگو ایکس ۳ جدید ترین خودرو شرکت ام وی ام بود که در سال ۲۰۱۸ میلادی به بازار ایران عرضه شد. ماشین ام وی ام ایکس ۲۲ به دلیل زیبایی و جادار بودن، توانست در همان سال تولید خود به یکی از برترین مدل های خودرو ام وی ام تبدیل شود. در حال حاضر، ام وی ام ایکس ۲۲ در دو مدل دنده مختلف گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه می شود که فقط در بخش ایمنی و امکانات باهم تفاوت دارند، با اینحال ام وی ام ایکس ۲۲ اتومات طرفداران بیشتری را از زمان تولید جذب خود کرده است. در ادامه، عکس ماشین x22 جدید را برایتان قرار داده ایم.

عکس ماشین x22

 

تست درایو ام وی ام ایکس ۲۲ با امکانات جدید

از آنجایی که نمی توان از روی عکس ماشین x22 متوجه جزئیات مخفی و ویژگی های منحصر به فرد آن شد، برای درک بهتر برخی از اپشن های آنرا با جزئیات برایتان توضیح می دهیم:

اضافه شدن سیستم کنترل پایداری ( ESP )

سیستم ESP در خودرو ایکس ۲۲ شامل سیستم کنترل حرکت در سربالایی ها، سیستم کنترل کشش خودرو و سیستم کنترل ترمز الکتریکی است.

سیستم کنترل فشار باد تایر ( TPMS )

خودرو ایکس ۲۲ به سیستم کنترل فشار باد تایر مجهز است که این سیستم با نظارت بر میزان باد و دمای لاستیک ها، به رانندگان در مورد کاهش فشار یا بالارفتن فشار باد تایرها اخطار و در مصرف استاندارد سوخت خودرو کمک میکند.

بهبود چسبندگی خودرو در بین پیچ ها توسط کنترل گاز و ترمز

ممکن است از روی عکس ماشین x22 متوجه این ویژگی نشوید اما این قابلیت، مانع از انتقال ارتعاشات و تکان های ناشی از حرکت خودرو برروی سطح ناهموار می شود.

 

عکس ماشین x22

مشخصات فنی ام وی ام ایکس ۲۲

ماشین ام وی ام ایکس ۲۲ با داشتن یک موتور ۴ سیلندری ۱۶ سوپاپ توانسته مجموع قدرت حداکثری ۱۰۵ اسب بخاطر با احتساب ۶۰۰۰ دور در دقیقه را به نمایش بگذارد، این خودرو گشتاور ۱۳۵ نیوتن متری داشته و حداکثر ۲۷۵۰ دور در دقیقه حرکت می کند. به علاوه دیگر مشخصات فنی ام وی ام ایکس ۲۲ عبارتند از:

  • سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت
  • یک باک به گنجایش ۵۰ لیتری داشته و به ازای پیمودن هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۱.۶ حجم کل آن خالی می شود

در کل می توان به این نتیجه رسید که مشخصات فنی خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ هم تراز با خودروهای سواری معمولی بازار خودروسازی است و با توجه به نظر اکثر کارشناسان این خودرو می توانست قابلیت های فنی بهتر و قدرتمند تری بدست آورد، هرچند با نگاهی به عکس ماشین x22 می توان گفت به عنوان یک خودرو کوچک جثه و جمع و جور ماشین استاندارد و مناسب اکثر سلیقه ها است.

 

مزایای خرید ام وی ام ایکس ۲۲

با اینکه نمی توان فقط با نگاه کردن به عکس ماشین x22 و مشخصات فنی آن به نتیجه برای خرید رسید، در این قسمت قصد داریم مزایا و معایب این خودروی پرطرفدار را در اختیار شما قرار دهیم.

مزایا خودرو ام وی ام ایکس ۲۲

  • مصرف خودرو ماشین ام وی ام ایکس ۲۲ چیزی حدود ۵.۹ لیتر است که این عدد خودروی مدنظر مارا کم مصرف توصیف می کند
  • طراحی و ظاهر این خودرو زیبا و جوان پسند است
  • نسبت به قیمتش، این خودرو از امکانات و ویژگی های رفاهی زیادی برخورد است

 

مقایسه ام وی ام ایکس ۲۲ و لیفان ایکس ۵۰

طراحی خودرو لیفان ایکس ۵۰ مناسب، جوان پسند و قابل قبول می باشد، نمای عقب این ماشین کپی از خودرو آلفارومئوست و اگر این ماشین ها را در خیابان از نمای عقب ببینید به هیچ عنوان متوجه لیفان یا آلفارومئو بودن آنها نمی شوید. در مقابل، با نگاهی به عکس ماشین x22 میبینیم که این خودرو طراحی تهاجمی و جسورانه تری داشته ولی نمای عقب آن طراحی ضعیف تری دارد.

  • اگر ام وی ام ایکس ۲۲ و لیفان ایکس ۵۰ را از نظر ابعادی مقایسه کنیم، میبینیم که به دلیل طول، عرض و ارتفاع بیشتر در ام وی ام ایکس ۲۲ فضای بیشتری برای سرنشینان و فضای بار درنظر گرفته شده است ولی لیفان ایکس ۵۰ از نظر جانبی بیشتر مشابه یک خودرو هاچ بک است.
  • داخل کابین هردو خودرو ویژگی های با کیفیتی نداشته اما سبک طراحی هردو یکسان است و هردو پشت آمپر متفاوت از دیگر خودروهای بازار هستند.
  • یکی از معایب هردو خودرو عدم هماهنگی موتور و گیربکس است.

 

جمع بندی

ممکن است ابتدا فقط با نگاهی به عکس ماشین x22 تصمیم برای خرید آن گرفته باشید، اما بررسی جزئی این ماشین به شما کمک می کند تا گزینه های استاندارد از معایب و مزایای آن را بررسی کرده و یک تصمیم منطقی بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید x22 اتومات اقساطی می توانید وارد صفحه فروش سایت آسیا خودرو شده و مشخصات هرکدام از ماشین های ام وی ام را با جزئیات مطالعه و سپس برای خرید هر یک از آنها اقدام کنید.

کارشناسان ما همواره آماده راهنمایی شما در خصوص خرید محصولات سایت آسیا خودرو هستند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *