مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
عکس چری تیگو

عکس ماشین چری

عکس ماشین چری را حتما در سایت های مختلف از جمله سایت آسیا خودرو دیده اید، خودروهای تولید شده توسط کارخانه چری در مدل های مختلف سدان و شاسی بلند یا کراس اور تولید شده و روانه بازار گردیده اند. این موضوع نشان می دهد که خودروهای چری می توانند گزینه های مهمی باشند که امروزه افراد می توانند در هنگام خرید خودرو به این گزینه ها نیز دقت کنند. فراموش نکنید داشتن آپشن های زیاد همچون خودروهای اروپایی و قیمت های کم و مناسب این خودروها سبب شده است تا عکس ماشین چری از جمله بیشترین سرچ هایی باشد که خریداران خودرو این روزها انجام می دهند. در ادامه در خصوص خودروهای این شرکت توضیحات بیشتری را ارائه می کنیم.

خودروی چری تیگو ۸

یکی از بهترین خودروهایی که توسط کارخانه چری تولید شده است و امروزه نیز در کشور ایران موجود می باشد، خودروی چری تیگو ۸ است. عکس ماشین چری تیگو ۸ را می توانید در بسیاری از سایت ها و شبکه های اجتماعی ببینید و متوجه شوید که آیا این خودرو گزینه مناسبی برای شما می باشد یا خیر. در ادامه توضیحات بیشتری را در این خصوص ارائه کرده ایم.

ویژگی های ظاهری تیگو چری ۸

ابتدا بهتر است به ویژگی های ظاهری این خودرو بپردازیم. ویژگی های ظاهری خودروهای شاسی بلند که معمولا با نام SUV نیز شناخته می شوند بسیار جالب توجه هستند و می توانند هم برای جوانان و هم خانواده ها جذاب به نظر برسند.

۱-فضای داخلی کافی

اولین موضوع در خصوص تیگو چری ۸ فضای داخلی بزرگی است که نسبت به دیگر خودروهای سواری و حتی برخی دیگر از خودروهای SUV برتری دارد. این فضای بزرگ می تواند در مسافرت ها، برای خانواده های پر جمعیت و به طور کلی برای افرادی که نیاز به فضای بزرگ دارند، یک مزیت و امتیاز محسوب شود.

۲-دید مناسب

خوروهای SUV که تیگو چری ۸ نیز یکی از همان ها به حساب می آید، معمولا نسبت به خودروهای سدان ارتفاع بلندتری دارند. این ارتفاع بیشتر از سطح زمین سبب دید بهتر راننده و سرنشینان از جاده و خیابان ها می شود.

۳-ظاهر خشن خودرو

ظاهر خودرو در واقع همچون اثر انگشت آن خودرو است. در صورتی که ظاهر ماشین از دیگر خودروها کپی برداری شده باشد، مسلما نمی تواند آن طور که باید و شاید نگاه ها را به سوی خودش جلب نماید. در طراحی خودرو چری تیگو ۸ این موضوع به خوبی رعایت شده است و هیچ کپی برداری در ظاهر این ماشین از دیگر نمونه های این شرکت و یا حتی شرکت های دیگر دیده نمی شود. همین موضوع می تواند سبب موفقیت فروش این ماشین شود.

در خصوص ظاهر تیگو ۸ باید گفت که سپرهای بزرگ و برجسته، جلو پنجره مشبک بزرگ و بخش های کرومی که چراغ های جلو را به هم متصل کرده اند، همگی سبب شده اند تا ظاهر جلویی این خودرو حالت تهاجمی و خشنی پیدا کند.

۴-فضای داخل کابین و داشبورد

موضوع بعدی فضای داخلی کابین و همچنین طراحی داشبورد تیگو ۸ چری است. در طراحی داشبورد نحوه طراحی و قرار گیری دریچه های تهویه هوا تغییر پیدا کرده و زیر نمایشگر ۹ اینچی این خودرو قرار گرفته است. این کار سبب شده است تا در همان نگاه اول متوجه تغییرات این قسمت و جدید بودن آن نسبت به خودروهای دیگر شوید.

۵-انواع تیپ های کابین

شاید کمی تعجب کنید اما تیگو ۸ چری را می توانید با دو نوع کابین ۵ و ۷ نفره پیدا کنید. تیگوهای ۷ نفره به صورت انبوه تولید نمی شوند، بلکه اگر بخواهید می توانید به صورت سفارشی آن را تهیه نمایید. در تیگو ۷ نفره ۳ ردیف صندلی وجود دارد. نکته مهم نیز آن است که هیچ تغییری در ظاهر بیرونی خودرو داده نمی شود، بلکه در تیگوهای ۷ نفره صرفا از فضای صندوق عقب کاسته می شود.

لازم به ذکر است که فضای صندوق عقب در تیگو ۸ های ۵ نفره حدود ۸۹۲ لیتر و در تیگو ۸ های ۷ نفره حدود ۱۹۳ لیتر است؛ پس انتخاب با شما است که تعداد صندلی بیشتری لازم داشته باشید و یا فضای صندوق عقب برایتان در الویت باشد. در هر صورت تیگو ۸ چری می تواند رضایت خاطر شما را فراهم کند.

۶-آپشن ها

آپشن های یک خودرو نیز به جای خود اهمیت دارند. کی لس بودن یا باز شدن درب خودرو بدون وجود کلید، کیسه های هوایی جانبی و جلویی که به منظور ارتقا سطح امنیت قرار گرفته اند، دوربین ۳۶۰ درجه که می تواند تمام اتفاقات اطرافش را ثبت و ضبط کند، سیستم تهویه مطبوع دو نقطه ای که سبب گردش هوای هرچه بهتر و بیشتر در خودرو می شود و…همگی جز آپشن های این خودرو محبوب به حساب می آیند.

ویژگی های فنی تیگو ۸ چری

از ویژگی های ظاهری و آپشن های این خودرو که بگذریم به ویژگی های فنی و موتور آن می رسیم. دانستن این ویژگی ها سبب می شود که مطمئن شویم آیا این خودرو می تواند نیازهای مدنظر ما را تامین کند یا خیر.

۱-نوع موتور

در تیگو ۸ چری نیز همچون چری ۷، آریزو ۵ و آریزو ۶، شرکت چری از موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری استفاده کرده است. این موتور در عین داشتن ظرفیت ۱۵۰۰ سی سی به علت وجود توربوشارژ هم قدرت و هم شتاب گیری بسیار زیادی دارد.

۲-میزان قدرت موتور

دومین مورد میزان قدرت موتور و همچنین گشتاوری است که این خودرو دارد. قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاوری ۲۱۰ نیوتن بسیار مناسب ظاهر خشن این خودرو است.

۳-نوع دیفرانسیل

سومین مورد مربوط به نوع دیفرانسیل خودرو می شود. تیگو ۸ چری در دو مدل ۶ دنده دستی و ۶ دنده اتوماتیک به بازار عرضه شده است. در هر دو حالت حداکثر سرعت خودرو ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت ارزیابی گردیده است.

جمع بندی

عکس ماشین چری و به خصوص چری تیگو ۸ نشان می دهد که کارخانه چری علاوه بر توجه به زیبایی محصولی که تولید می کند، به نیازهای کاربران و خریداران و مشتریانش نیز توجه کرده است. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم تا اگر به دنبال خریدن ماشین های خارجی و دارای آپشن های زیاد و یا ثبت نام خودروی تیگو هستید، بهترین کار آن است که ابتدا بررسی کار خود را از ماشین های چینی شروع کنید. برای این کار نیز می توانید به نمایندگی های آسیا خودرو مراجعه کنید که علاوه بر خودروهایی همچون چری تیگو ۸، دیگر خودروهای کارخانه چری همچون آریزو ۵، آریزو ۶ و… را نیز دارند که به شما و با توجه به موقعیت شما عرضه کنند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *