مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت تیگو ۵ مدل ۱۴۰۰

قیمت ثبت نام خودروی تیگو ۵ مدل ۱۴۰۰

بعد از عرضه موفق خودرو x33 توسط شرکت مدیران خودرو ؛ آن شرکت جهت پاسخ به نیاز مشتریان محترمی که به دنبال خرید یک خودرو کراس اوور جادار و ایمن جهت مصارف خانوادگی با قیمت مناسب بودند خودرو تیگو ۵ را در سال ۱۳۹۴ به بازار ایران معرفی و عرضه نمود. قیمت تیگو ۵ مدل ۱۴۰۰ در بازار به نسبت بقیه خودروها مناسب تر است. استفاده از طراحان بنام سابق شرکتهای پورشه و مرسدس بنز همچون:کلاوس بادنا هاوس، جیمز برین هوب، هاکان ساراکوقل در پروسه طراحی این خودرو، دیزاین این خودرو را بسیار چشم نواز و محبوب نمود. این خودرو از بدو عرضه تا کنون با ۲ سری تغییرات ظاهری و داخل کابین مواجه گردیده است. و کماکان بر اساس قیمت تیگو ۵ مدل ۱۴۰۰جزء یکی از پرفروش ترین شاسی بلندهای شرکت مدیران خودرو طبقه بندی می شود.

معرفی خودروی تیگو ۵ مدل ۱۴۰۰

چری تیگو ۵ خودرویی کاملاً خانوادگی است و فضای مناسبی برای قرارگیری چهار سرنشین بزرگسال ارائه می‌دهد. قوای فنی این خودرو نیز عملکرد اقتصادی دارد و برخلاف برخی رقبا، از پیشرانه نسبتاً حجیم دو لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند. چری تیگو ۵ رقیب مستقیم جک S۵ در بازار خودرو کشورمان محسوب می‌شود که هرکدام از دو خودرو با توجه به مزایا و معایبی که دارند، توجه بخشی از مشتریان را به خود جلب کرده‌اند. چری تیگو ۵ پس از فیس لیفت یک بار دیگر در سال ۱۳۹۷ مورد بازبینی قرار گرفت و برخی امکانات رفاهی جدید به این خودرو افزوده شدند.

تیگو 5 جدید

طراحی چری تیگو ۵ مدل ۱۴۰۰

کمپانی چری در طی سال‌های گذشته با هدف افزایش کارایی، کیفیت و زیبایی محصولات خود، به تقلید از شرکت‌های کره‌ای طراحان و مهندسان درجه‌ یک اروپایی (جیمز هوپ، کلاوس بادن هاوس و هاکان ساراکوقلو و…) را استخدام کرده است. و مسئولیت طراحی محصولات لوکس خود را به عهده چنین افرادی سپرد. تیگو ۵ نیز یکی از محصولاتی است که تحت نظارت مستقیم این مهندسان برجسته، طراحی و تولیدشده است و از همین‌ رو نمای ظاهری و داخلی آن تفاوت بسیاری با تولیدات پیشین این کمپانی دارد. علیرغم تمامی جذابیت‌های تیگو ۵، نقص‌هایی نیز در طراحی این خودرو به چشم می‌خورد که باعث شد در ابتدای سال ۱۳۹۷ کمپانی چری نمونه فیس‌لیفت شده این خودرو را هم‌زمان با بازارهای جهانی به بازار ایران وارد کند. نمونه فیس‌لیفت تیگو ۵ تغییرات زیادی را در بخش‌های طراحی، امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی تجربه کرده است که زیباتر از گذشته به نظر می‌رسد.

امکانات خودروی تیگو ۵

مجموعه داشبورد در تیگو ۵ به‌ گونه‌ای طراحی و ساخته‌شده است که چیزی در حدود ۲۰۰ پارامتر را برای راننده به‌ نمایش درآورد؛ نمایش دادن ۲۰۰ پارامتر به معنای در برگرفتن طیف وسیعی از فاکتورهای مختلف است که می‌توان به فشار باد در قسمت تایر (نسخه‌های فیس لیفت)، هشدار عبور از سرعت غیرمجاز و موارد دیگر به عنوان بخشی از این اطلاعات اشاره کرد. قسمت غربیلک فرمان در تیگو ۵ نیز که توسط یک‌لایه چرم باکیفیت پوشیده شده است، دارای آپشن‌های متعددی همچون کلید کنترل مالتی مدیا، کروز کنترل و بلوتوث است. این غربیلک فرمان ضمن این‌که دارای عملکرد چندگانه است، به‌ دلیل شرایط ارگونومیک، کاربری بسیار آسانی دارد و بستر مناسبی برای تجربه رانندگی آسان و دلپذیر را در کنار مشخصات فنی تیگو ۵ برای راننده فراهم می‌آورد.

خودرو تیگو ۵ مجهز به سیستم چراغ های مه شکن هوشمند می باشد که حساس به زاویه چرخش فرمان بوده و به محض چرخش فرمان چراغ مه شکن آن سمت اتوماتیک روشن می گردد و سبب می شود قبل از ورود خودرو به جاده های تاریک ، مسیر برای خودرو روشن و ریسک تصادف به دلیل تاریکی محیط کاسته شود.

ایمنی تیگو ۵ مدل ۱۴۰۰

در صنعت خودروسازی امروز، شرکت‌های معتبر همواره سعی در افزایش امنیت و استحکام محصولات تولیدی خود دارند؛ در این میان شرکت چری نیز توانسته در ساخت بدنه تیگو ۵، ورق‌های فولادی بسیار مقاوم آلمانی را از طریق شیوه جوشکاری لیزری به یکدیگر متصل نماید تا در نهایت این خودرو بتواند در تصادفات رانندگی، نیرویی بالغ‌بر ۱۶۰۰ پاسگال را تحمل نماید. تیگو ۵ در سال ۲۰۱۳ توانست با تکیه بر استحکام بالای بدنه و تجهیزات متنوع، ۵ ستاره ایمنی را از مؤسسه امنیت چین (C – NCAP) کسب کند که این امر به‌ خوبی بیان‌گر توان بالای این خودرو در محافظت همه‌جانبه از سرنشینان است. ایمنی در قیمت تیگو ۵ مدل ۱۴۰۰تاثیر گذار است.

مشخصات فنی خودرو تیگو 5 (Tiggo 5) + تصاویر - کاربلد

قیمت چری تیگو ۵ مدل ۱۴۰۰ در آسیا خودرو

شرایط فروش اقساطی آسیا خودرو برای محصولات مدیران خودرو در دو طرح عمومی و ویژه بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و سایر پرسنل شاغل در سازمان ها و ارگان ها در نظر گرفته شده و در هر دو طرح خریداران می توانند با ارائه مدارک لازم، New Arrizo 5 TE، چری آریزو ۵ را در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه به صورت اقساطی خریداری کنند.

جهت ثبت نام می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و به صورت غیرحضوری ثبت نام خودروی مورد نظر خود را انجام دهید. اما به منظور تکمیل فرایند خرید حتما باید ظرف مدت ۳ روز کاری مدارک خود را به شعب ما ارسال نموده و پس از تایید مدارک توسط کارشناسان ما، اقدام به واریز پیش پرداخت نموده و خرید خود را تکمیل کنید.

کلام آخر

قیمت تیگو ۵ مدل ۱۴۰۰ هیجان انگیز است، و هیچ احساسی بهتر از رانندگی کردن با دانستن اینکه بهترین معامله را انجام دادید، وجود ندارد. بنابراین قبل از اینکه ماشین را خریداری کنید، تمام نکات بالا را با دقت مرور کنید . جهت ثبت نام خودروی تیگو در مشاوره با کارشناسان ما به  شما کمک می کند خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شما می توانید برای آشنایی با تکنولوژی های ماشین تیگو ۷ قبل از خرید اقساطی آن به این مقاله مراجعه کنید.

 

 

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *