مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
امکانات مانیتور تیگو 5

مشخصات فنی و بررسی کیفیت تیگو ۵ IE

کیفیت خودروی جدید چری به نام تیگو ۵ IE یا  TIGGO 5 IE با طراحی های جدید و بهینه سازی هایی که این شرکت خودرو سازی روی خودروی جدید خود انجام داده، بسیار بالا است و به سرعت توانسته است جایگاه و محبوبیت بالایی بین طرفداران خودروی کراس اور برای خود پیدا کند. مدل جدید خودرویTIGGO 5  که با پسوند “IE” توسط مدیران خودرو وارد بازار کشورمان ایران شده است، امکانات و آپشن های فوق العاده ای دارد که رضایت خریداران و مالکان خود را از هر لحاظی جلب کرده است.

کیفیت ظاهری خودروی تیگو ۵ TIGGO 5 IE

اگر برای اولین بار به خودروی تیگو ۵ نگاه کنید متوجه می شوید که این خودرو بسیار مدرن و شیک است؛ مخصوصا اگر بخواهید با خودرو های دیگر کراس اور چری مثل X55 مقایسه نمایید مشاهده می کنید که ویژگی های TIGGO 5 IE با خودروی X55 بسیار تفاوت و ظاهری شیک تر نسبت به آن دارد.

چراغ های جلو خودروی فوق به شکل مستطیل طراحی شده اند با جلو پنجره و کاپوت تناسب فوق الهاده زیبایی دارند. خودروی تیگو ۵ دارای چراغ های LED و روشنایی بالایی در روز است که طراحی زاویه دار و بی همتایی دارند. جلو پنجره این خودرو نیز دارای قاب کرومی شکل است که کاملا شیک و زیبا به نظر می رسد.

جلوی خودروی چری تیگو ۵ سپر فوق العاده شیک و جذابی دارد که دارای محافظ پلاستیکی می باشد. سپر قوی در عقب خودرو که زیر لبه آن محافظی از پلاستیک بدون رنگ وجود دارد به خوبی طراحی بی عیب و نقص TIGGO 5 IE را نشان می دهد.

قسمت بالایی درب عقب دارای اسپویلر است که به چراغ توقف کمکی نیز مجهز شده است. با اینکه زاپاس تیگو ۵ در صندوق عقب آن قرار گرفته است اما فضای کافی برای جا گرفتن چمدان های بزرگ و وسایل های مختلف ماند وسایل سفر را در اختیار مالک خود قرار می دهد.

داشبورد خودروی  TIGGO 5 IEگستره وسیعی از اطلاعات (۲۰۰ موضوع قابل نمایش) را برای کاربر و راننده خود به اشتراک می گذارد؛ از این اطلاعات می توانیم به هشدار سرعت های غر مجاز، فشار باد تایر ها و… بپردازیم. فضای داخلی خودرو

برای ساخت صندلی ها از بهترین مواد با کیفیت بالا موجود در بازار خودرو استفاده شده است که آسایش و راحتی و همین طور زیبایی بالایی را برای سرنشینان خود به عمل آورده است. صندلی های تیگو ۵ IE با روکش هایی پوشیده شده که عبور هوا را به نحو احسن انجام می دهد؛ ضمنن با دوخت دوگانه، خودرو نیز استایلی بسیار شیک و مناسب به خود گرفته است.

از چرم نرم و لطیف برای صندلی های خودروی  TIGGO 5 IEاستفاده شده است؛ به همین خاطر احساس فوق العاده لوکس و راحت بودن خودرو را منتقل می کند. همچنین دستگیره های خوش ساخت و زیبای آن، احساس لوکس و شیک بودن ماشین را تمدید و دو چندان می کند.

سانروف را با یم دکمه می توان باز کرد. سانروف خودروی  TIGGO 5 IEدارای دو حالت نیمه باز و باز می باشد. سانروف ورود هوای تازه را به داخل کابین خودرو را آسان کرده و باعث افزایش سرعت رانندگی راننده می شود.

مشخصات فنی خودروی TIGGO 5 IE

در خودروی TIGGO 5 IE از موتور ۲ لیتری استفاده شده است که می تواند ۱۸۳ نیوتن متر گشتاور و ۱۳۸ اسب بخار را تولید کند؛ همینطور این خودرو با گیربکس CVVT نیز کار می کند. موتور خودروی TIGGO 5 IE شتاب قابل قبولی دارد که حدود ۱۳ ثانیه طول خواهد کشید تا خودروی کراس اور به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

در ساخت بدنه خودرو از بهترین ورقه های فولاد شرکت بلنتر استفاده شده است که فرایند جوشکاری آن نیز توسط لیزر صورت گرفته است. این کار باعث ۳۰ دصد افزایش مقاومت جوش خودرو شده است.

کیفیت و امکانات خودروی تیگو ۵ IE با ویژگی هایی نظیر همراهی راننده پس از پیاده شدن موجب شده که محبوبیت بیشتری پیدا کند. این ویژگی کاربر پسند باعث می شود وقتی راننده ی اتومبیل در تاریکی قصد پیاده شدن از خودروی خود را دارد، خودرو به طور اتوماتیک مسیر مقابلش را روشن نموده تا بتواند به راحتی فصای پیرامون خود را روشن و واضح ببیند.

همینطور از ویژگی های دیگر این خودرو می توان به چراغ مه شکن هوشمند اشاره کرد. چراغ مه شکن هوشمند  دز زمان، زاویه پرتاب نور متناسب با چرخ خودرو را ایجاد می کند.

مثلا تصور کنید در شرایطی هستید که قصد چرخاندن فرمان را دارید؛ در این وضعیت چراغ مه شکن به صورت اتوماتیک و خودکار روشن شده و در جهتی که قصد پیچیدن را دارید، وظیفه پرتاب نور را انجام می دهد تا به خوبی مسیر جاده برای شما روشن باشد. این کار باعث می شود که پیش از آن که دماغه خودرو در مسیر پیچ قرار گیرد، مسیر برای راننده کاملا روشن و واضح باشد تا بتواند از ایمنی و وضعیت جاده آگاه باشد.

این خودرو دارای صفحه مانیتور ۱۱۰ اینچی به همراه GPS Navigaition (مکان یاب) می باشد. سیستم صوتی و تصویری خودرو TIGGO 5 IE تلفیق و ترکیبی از به روز آوری و تکنولوژی است که طیف و منوی وسیعی از اطالعات و سرگرمی ها را برایتان فراهم می کند.

به طور کلی خودروی کراس اور چری تیگو ۵ جدید (TIGGO 5 IE) نسبت به خودرو های دیگر کراس اور بسیار شیک تر است و از لحاظ فنی آنقدر بهینه سازی شده که به راحتی از جاده های غیر قابل عبور و خطرناک عبور کند. ظاهر ماشین واقعا خاص و منحصر به فرد است که مشابه و شبیه به آن را کمتر در دیگر سری خودرو های کراس اور می توان یافت.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *