مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت x22 پرو اکسلنت

بررسی مشخصات و قیمت x22 پرو اکسلنت

اسفند ۱۴۰۰، نمونه جدیدی از خودروی ام وی ام X22 پرو  روانه بازار کشور ایران شد و قیمت x22 پرو اکسلنت بر اساس تعرفه بازار خودرو و قیمت ارز وارداتی تعیین شد. همانگونه که می‌دانید، از سالها قبل عرضه این اتومبیل با تیپ «اکسلنت» شروع شده بود. ولی مدیران خودرو برای سال ۱۴۰۱ درنظر گرفته است تا تیپ  جدیدی با اسم «IE» را برای این اتومبیل معرفی نماید، که دارای آپشن‌ها و امکانات زیادتری نسبت به نمونه‌های قبل است. از اصلی‌ترین امکانات و آپشن‌های جدید این خودرو که به ارزش ۶۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری گشته است می‌توانیم به موراد زیر اشاره کنیم:

فهرست آپشن‌ها و قیمت x22 پرو اکسلنت

  • این خوردو دارای استارتر می‌باشد.
  • دارای آینه تاشوی برقی می‌باشد.
  • همچنین این خودرو مجهز به گرمکن صندلی‌های جلو است.

 

نخستین نکته در مورد X22 جدید مدیران خودرو این می‌باشد که با همان خصوصیات ظاهری تیپ دایاموند ادیشن در کشور ایران به مونتاژ رسیده است، بنابراین دارای جلوپنجره بسیار جدید خودرو چری و همینطور تغییر رنگ‌آمیزی آن در نمای عقبی در X22 پرو است.

موضوع دوم  این است که مدیران خودرو، مجبور شده که سیستم تشخیص صدا را حذف کند زیرا خودروی چری فقط برای بازار کشور چین آنرا فعال نموده است. همینطور امکاناتی مثل استارتر، و صفحه کیلومتر تمام دیجیتال و صندلی برقی راننده هم که در فول‌ترین تیپ‌های این اتومبیل موجود است، در نمونه مونتاژی بازار  کشور ایران وجود ندارد.

تیگو ۲ پرو در  کشور چین- ایکس ۲۲ پرو در  کشور ایران

رقابت شرکت مدیران خودرو با سایر رقبا، به مرحله‌ جذاب‌تر و بهتری رسیده است. پس از اینکه شرکت‌های رقیب این خودروی کراس‌اور جدید کی‌ام‌سی K7 را به کشور ایران وارد نمودند، شرکت بزرگ مدیران خودرو هم به سرعت خودروی بسیار جذاب چری تیگو۷ جدید را به کشور ایران وارد کرد تا تست‌های فنی‌ و همچنین مراحل بازاریابی این خودرو را انجام دهد.

ولی جدال این دو شرکت خودروساز ویژه که بیشتر در سگمنت کراس‌اورهای جمع و جور نمی‌باشد، اکنون به سگمنت کراس‌اورهای کوچک هم رسیده‌ است. فیس‌لیفت جدید خودروهای ام‌وی‌ام X22 به اسم X22 PRO به منظور رقابت با خودروی جک S3 به ایران وارد شده است.

چهار سال پس از معرفی تیگو به صورت رسمی Tiggo 3x، خودروی چری نخستین فیس‌لیفت تیگو ۳x  را در سال ۲۰۲۰ به بازار معرفی نمود. همین آغاز کار بایستی بگوییم که تغییر اسم تیگو ۳x، مخصوص بازار کشور ایران نمی‌باشد. همانگونه که این خودروی چینی در کشور ایران با اسم ام‌وی‌ام X22 به فروش می‌رسد خودروی چری نیز محصول خود را در بازار کشور ایتالیا با برند دی.‌آر و با نام DR3 و در بعضی کشورهای آمریکای جنوبی هم به اسم خودروی چری تیگو ۲ تحویل مشتریان نموده است.

قیمت x22 پرو اکسلنت در مقایسه با خودروهای همجوار

خودروی چری تا پیش از معرفی شدن خودرو تیگو ۸ پلاس، هیچ وقت از پسوند «Plus» یا «پلاس» به جهت نامگذاری محصولات خود استفاده نکرده بود. اکنون هم خودروی تیگو ۳x پلاس، دومین محصولی است که از خانواده چری می‌باشد که اسم پلاس را برای خود به یدک می‌کشد. همینطور از یاد نبرید که فیس‌لیفت چری فالوین هم  به اسم جدید ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس در کشور ایران به فروش رسیده است.

بخث قیمت همواره در کنار ارزیابی مشخصات خودرو مطرح می گردد. بهترین موضوعی که در ظاهر خودروی ام‌وی‌ام X22 پرو خودنمایی می‌نماید، چراغ‌های باریک و کشیده این خودرو می‌باشد. چراغهایی که تا پیش از این، در محصولات جدید هیوندای هم آنها را خیلی زیاد دیده بودید. اما به هرحال نمی‌توانیم آنها را کپی کاری بدانیم.

نکته قابل توجه این است که  خودروی ام‌وی‌ام X22 جدید، برعکس تغییرات زیادی که در نمای جلو و در بخش عقب دارد فقط دارای اصلاحاتی در خطوط و زوایای آن است. البته نباید از اضافه شدن دیفیوزر و یا اضافه شدن چراغ خطر در بخش سپر چشم پوشی کرد.

کابین ام وی ام X22 پرو اکسلنت

داخل کابین خودرو  ام‌وی‌ام X22 پرو به مراتب اوضاع بهتر و زیباتر است. خودروی چری فضای مدل جدیدی را نسبت به نمونه قبلی دارد که مدرن‌تر و تا حدی زیباتر و تشریفاتی‌تر می‌باشد. این خودرو مجهز به یک نمایشگر لمسی جدید است که دارای سایز ۹ اینچ می‌باشد و همچنین دارای فریم زیبا در کنسول مرکزی‌اش می‌باشد. چیدمان درست ادوات دیگر هم به سیستم تهویه مطبوع خودرو ام‌وی‌ام X22 پرو  ظاهری زیباتر و دوستانه تر داده است.

از طرفی دیگر  این خودرو دارای فرمان دی‌کات جدید است که با تغییر قاب دور صفحه آن کیلومتر هم  حس بهتری به شخص راننده القا می‌نماید. همینطور «ترمز پارک برقی» به همراه «اتوهلد» و «فرمان برقی آن از آپشن‌های جدید این خودرو می‌باشد که برای اولین مرتبه در اختیار مشتریان خودرو ام‌وی‌ام X22 پرو قرار گرفته است.

 

مشخصات فنی  و قیمت x22 پرو اکسلنت

در بخش قوای محرکه، مشتریان چینی خودرو چری قادر هستند که پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی آن را با ۱۱۶ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور سفارش دهند. ولی موضوع جالب اینکه مدیران خودرو  تمایل به بکارگیری این موتور ۱.۵ لیتری را ندارد!

زیرا دست به تغییر بنیادی  آن زده است و برای نخستین بار از موتور توربوشارژ  استفاده نموده است. خودروی ام وی ام X22 پرو با موتور ۳ سیلندر توربو به کشور ایران آمده است؛ که موتوری در حدود ۱۰۲ اسب بخار به همراه ۱۵۰ نیوتن متر را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد.

قیمت x22 پرو اکسلنت جدید

در بازارهای کشور چین، اختلاف قیمت خودرو چری تیگو ۳x و خودروی تیگو ۳x پلاس، خیلی کم و ناچیز می‌باشد بطوریکه در نمونه اتومات، قیمت نمونه قدیمی چیزی حدود ۶۰ تا ۶۴ هزار یوآن که برابر ۹ تا ۱۰ هزار دلار است می‌باشد. در صورتی که قیمت نمونه جدید آن چیزی حدود ۶۶ تا ۶۸ هزار یوآن که معادل تقریبی ۱۰ تا ۱۰.۵ هزار دلار می‌باشد اعلام شده است.

فروش ام وی ام X22 پرو

در مقاله‌های قبلی شرایط و نحوه فروش خودروی ام‌وی‌ام و شرایط فروش خودروی چری و آخرین شرایط فروش آسیاخودرو برای انواع و اقسام خودروی ام‌وی‌ام و چری بحث شد. خریداران می‌توانند از لینک‌ خرید و فروش خودروی ام‌وی‌ام X22 هم بروزترین آگهی‌های خودروهای کراس‌اور کوچک آسیا خودرو را مشاهده نمایند.

خرید اقساطی x22 پرو

برای اطلاع از خرید اقساطی و مهلت بازپرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده برای این خودرو به سایت آسیا خودرو رجوع نمایید.

جمع بندی

با خرید آنلاین از سایت آسیاخودرو خریدی مطمئن با بهترین قیمت کارخانه را انجام دهید و از تسهیلات ویژه با نرخ بهره مناسب بهره مند شوید. به علاوه شما می توانید مقاله مقایسه مشخصات و قیمت x22‌اتومات با جک j4 را برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *