مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
mvm 315

نقد و بررسی مشخصات فنی و قیمت mvm 315 صفر

قیمت mvm 315 صفر از سوی نمایندگی های معتبر محصولات ام وی ام اعلام می شود، درحالیکه قیمت آن در بازار آزاد نوسانات زیادی دارد.

ام وی ام ۳۱۵ جدید، در حقیقت سومین فیس لیفت است که یک هاچبک چینی می‌باشد که آسیا خودرو عرضه این اتومبیل را در اوایل تابستان ۹۹ آغاز کرده است. در ام وی ام ۳۱۵ جدید، شکل این اتومبیل بیشتر از سایر بخش‌های آن دچار تغییر شده است ولی طراحی بخش عقبی این اتومبیل، بدون تغییر خاصی باقی مانده است. فقط سپر آن را تغییر داده‌اند و محل نصب مه شکن‌های آن جابجا شده است. بنابراین اگر قصد داشته باشیم تمام تغییرات ظاهری را در ام وی ام ۳۱۵ پلاس نام ببریم، بایستی به این موارد اشاره نماییم:

  • می‌توانیم به تغییرات در جلوپنجره، همچنین تغییرات در سپر جلو و عقب و اضافه شدن دیفیوزر عقب آن یا  گرافیک جدید لامپهای جلو و رینگ آلومینیومی شیک و جدید آن اشاره کنیم.
  • در کابین ۳۱۵ جدید هم نخستین و مهم‌ترین موضوعی که به چشم می‌آید، داشبورد و فرمان جدید اتومبیل می‌باشد.
  • دومین موضوع در ظاهر داخلی ۳۱۵ جدید، رنگ‌بندی شیک و جدید کابینش می‌باشد که اکنون به رنگ نارنجی و مشکی در آمده است. این مدل رنگ‌بندی نیز روی صندلی‌های جلو و عقب مشاهده می‌شود و همینطور در بخش‌هایی از داشبورد، کنسول میانی و همچنین رودری‌ها هم خودنمایی می‌کنند.
  • همچنین مدیران خودرو برای نخستین مرتبه، از گیربکس اتومات ۴ سرعته برای خانواده ۳۱۵ استفاده می‌نماید. ضمنا برای این خودرو ۱۰ آپشن بسیار جدید هم به ۳۱۵ جدید اضافه نموده است. این آپشن‌ها عبارت است از : دی لایت و اتولایت، فرمان برقی، سیستم کنترل پایداری (ESP)، مانیتور ۸ اینچی جدید، ۲ حالت رانندگی (اکو و اسپرت)، کروز کنترل، سنسور فشار باد تایر (TMPS)،  همچنین سقفی که سانروف برقی است و گرمکن آینه بغل نیز دارد.

قیمت mvm 315 صفر و معایب و مزایای آن

در خصوص مزایا و معایب این خودرو صحبت‌های زیادی شده است که در این مقاله به برخی از مهمترین آنها اشاره می‌نماییم.

مزایای ام وی ام ۳۱۵

این خودرو دارای طراحی زیبای کابین و بدنه آن است و از فضای اتاق و صندوق عقب جادار و بزرگ‌تر از پژو ۲۰۶ برخوردار است. همچنین این خودرو کیفیت سواری قابل قبولی دارد.

معایب ام وی ام ۳۱۵

این خودرو توانایی‌های حرکتی ضعیفی دارد و دارای کیفیت فنی و متریال متوسط است. مهمترین عیب آن قیمت mvm 315 صفر است. همچنین بازار دست دوم‌ آن زیاد مناسب نمی‌باشد.

بررسی اجمالی ویژگی‌ها و قیمت mvm 315 صفر

از وقتی که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ فرانسوی با شتاب عالی و با داشتن آپشن‌های کافی و کیفیت تولید مناسب در بازار طرفدار زیادی پیدا کرد و هاچ‌بک‌ها در کشورمان مورد استقبال زیادی قرار گرفتند مدت زمان زیادی می‌گذرد.

احتمالا در آن زمان افراد کمتری تصور می‌کردند که پژو ۲۰۶ در مدت زمان کمی و با جایگزین شدن قطعاتش با نسخه‌های ایرانی و چینی تا این اندازه دچار کاهش کیفیت و شتاب شود و در طرف مقابل اتومبیل‌های چینی بتوانند با بهتر ساختن طراحی خود و ایمنی به اتومبیل های محبوب و مورد علاقه افراد تبدیل شوند.

 البته هنوز هم پژو ۲۰۶ و نمونه دیگر فیس‌لیفت شده آن، یعنی ۲۰۶ پلاس یا همان ۲۰۷i نقش پر‌رنگ‌تری در بازار کشور ایران دارند ولی چند سالی می‌باشد که در این گروه قیمتی، رقیبی به اسم ام‌وی‌ام ۳۱۵ در برابر گربه فرانسوی قد بلند کرده است.

اتومبیلی که هرچند در نمونه‌های اولیه خود به خاطر مشکلات گوناگون در بخش فنی  قادر نبود که رقابت زیادی با محصولات آسیا خودرو داشته باشد، ولی در نوع فیس‌لیفت شده (بعد از سال ۱۳۹۴) با  برطرف ساختن معایب خود توانست محبوبیت زیادی که از دست داده بود را بدست آورد. سپس این محبوبیت را با تکیه بر طراحی بسیار زیبای کابین و بدنه خود، همچنین اتاق و صندوق عقب تا حدی بزرگتر و جادارتر از ۲۰۶ در کنار سواری اندکی ملایم‌تر  بدست آورد.

البته همچنان مواردی مانند دسترسی کمتر به قطعات یدکی و قیمت بیشتر‌ آنها در کنار بدنامی‌های به جای مانده از نسخه قبلی موجب شده است که کاهش قیمت mvm 315 صفر در بازار دست دوم زیادتر از رقیبان ایرانی و فرانسوی باشد.

 ضمنا ۳۱۵ همچنان از لحاظ شتاب و کشش در رده‌ اتومبیل‌های معمولی و یا حتی کند قرار گرفته است. بنابراین، فروش قابل توجه و قابل قبول این مدل در بازار نشان دهنده‌ اعتماد نسبی افراد به ۳۱۵ جدید است.

بررسی قیمت mvm 315 صفر جدید

بعد از عرضه ام وی ام ۳۱۵ به وسیله آسیا خودرو، نمونه اتوماتیک این خودرو به اسم ام وی ام ۳۱۵ پلاس عرضه شده است.

خودرو ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید می‌تواند هم اتومبیل خوبی باشد و همینطور بد، و این موضوع بسته به مدل کاربری و سلیقه شخصی هر فرد دارد. اگر تمایل دارید که یک اتومبیل هاچ‌بک که دارای فضای کابین و صندوق با فضای جادارتر از پژو ۲۰۶ است داشته باشید و به نرمی سواری و همچنین طراحی داخلی و بیرونی ماشین اهمیت بیشتری می‌دهید می‌توانید این ماشین را انتخاب نمایید زیرا از لحاظ ایمنی و مصرف سوخت نیز شرایط بسیار قابل قبولی دارد.

قیمت mvm 315 صفر جدید با توجه به آپشن‌های بیشتری که دارد تا حدودی نسبت به مدل قدیمی آن بیشتر است.

داخل ام وی ام ۳۱۵ جدید

کابین خودروی ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی کرده است و دارای چیدمان بسیار متفاوتی است. تم کلی طراحی داخل کابین ۳۱۵ جدید از اتومبیل‌های اسپرت اروپایی نمونه‌برداری شده است و دارای خطوط شکسته زیادی است که حس هیجان بسیار مناسبی را به سرنشینان خود منتقل می‌نماید.

این خودرو از نظر ابعاد و اندازه‌ها و نوع بدنه به صورت یک هاچ‌بک جمع و جور با وزن ۱۲۸۵ کیلوگرم است. حجم باک این خودرو ۵۰  لیتر می‌باشد.

درباره فضاسازی نیز بایستی بگوییم، ام‌وی‌ام ۳۱۵ بخصوص در بخش عقب و همینطور صندوق از پژو ۲۰۶ جادارتر است و در نتیجه به عنوان یک محصول هاچ‌بک نمره خوبی را کسب می‌نماید.

فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه

برای بررسی شرایط استثنایی فروش ام وی ام با بازپرداخت طی شصت ماه از سایت آسیا خودرو دیدن فرمایید.

جمع بندی

با خرید ام وی ام از آسیا خودرو علاوه بر انتخاب مدل و رنگ دلخواه به آسانی چند کلیک، خودروی خود را به قیمتی عادلانه، واقعی و بسیار مقرون ه صرفه تر از بازار خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این راستا مقاله فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *