مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
x22

شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی

در حالی که خیلی از شرکت ها و وارد کنندگان ماشین در وضعیت نامطلوب اقتصادی فروش کالاهای خود را تعطیل یا به دلایل گوناگون کار خود را کنار گذاشتند، شرکت مدیران خودرو با نیت برقراری اعتدال و ارائه بی وقفه کالاهای خود در بازار، طرح فروش ویژه ثبت نام خودرو چری تیگو و سایر محصولات خود را آغاز کرد. در این مقاله قصد داریم شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی را توضیح دهیم.

درباره x22 مدیران خودرو

با افزایش فروش و خرید ماشین های شاسی بلند در تمام دنیا، شرکت مدیران خودرو برای جواب گویی به تقاضای خریداران، x22 را در لیست کالاهای خود جای داد. این مدل ماشین در بخش کراس اوور های شهری جای دارد. در در نوع دستی و اتوماتیک عرضه می شود. این خووردو به عنوان بخشی از شرایط فروش مدیران خودرو در لیست فروش آسیا خودرو قرار دارد.

موتور هر دو نوع، ۱۴۹۷ سی سی بوده ولی از نظر وزن با یکدیگر متفاوت هستند. به گونه ای که x22 اتوماتیک دارای سرعت ۱۶۰ و مدل دستی آن  دارای سرعت ۱۷۰کیلومتر بر ساعت می باشد. همینطور ویژگی های منحصر به فرد فنی و آسایشی، تعرفه های متغییری برای مشتریان با سرمایه های مختلف را به وجود می آورد.

شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی

این مدل خودرو، ظاهری جوان پسند داشته و اکثر جوانانی که مایل به خرید خودرو برای نخستین باراند، x22  را انتخاب می کنند. علاوه بر ظاهر خاص بیرونی ماشین، طراحی درونی آن نیز از آستر دوزی دو رنگ و سنسور اندازه گیری سرعت برخوردار است.

ویژگی های رفاهی مطلوب ارائه شده مثل مانیتور چند منظوره، رایانه سفری و سیستم هوارسانی و… لذت رانندگی خاصی را برای سرنشینان به وجود می آورد. وجود دو کیسه هوا در کنار دستگاه های کمک ترمز، امنیت خودرو را بالا می برد. از دیگر مزایای خودرو x22 عبارتند از:

۱) برنامه مدیریت پایداری

این سیستم دربردارنده برنامه مدیریت حرکت در سراشیبی، سیستم مدیریت جاذبه خودرو و کنترل ترمز است که تمام این برنامه های به کاربرده به همراه دو کیسه هوا امنیت را افزایش و آسایش خیال قابل ملاحظه ای را برای رننده و مسافران به ارمغان می آورد.

۲) برنامه مدیریت باد لاستیک ها

x22 با داشتن این سیستم، به طور دائم بر مقدار باد و دمای تایرها کنترل داشته و زمان کم و زیاد شدن فشار باد آنها، به راننده هشدار می دهد. این برنامه با منظم نگه داشتن باد تایرها در مدت زمان طولانی افزون بر کم کردن آسیب ها در مصرف سوخت ماشین نیز صرفه جویی می کند.

۳) سان روف برقی و شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی

پنل شیشه ای برقی x22 دو منظوره می باشد که علاوه بر زیبایی دیداری در ماشین، امکان هوارسانی و ردوبدل کردن هوای درون اتاقک را در روزهای گرم و سرد  به وجود می آورد.

۴) نمایشگر ۸ اینچ چند رسانه ای

این سیستم در ماشین x22 امکان وصل و دیدن تصویر های موبایل بر روی دیسپلی ماشین را به وجود می آورد. همینطور می توان تصاویر دوربین های پشت ماشین را نیز بر روی این سیستم مشاهده کرد. جهت خرید این محصول می توان از شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی استفاده کرد. یکی از تولیدات مدیران خودرو برای x22، محصول x22 PRO است:

شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی و x22 PRO

x22 PRO نسخه جدید مینی کراس اوور ویکی ار محصولات مدیران خودرو است که با تحولات صورت گرفته در شکل ظاهری آن، جلوه خاصی را از خود به نمایش گذاشته است و در کشور ما طرفداران زیادی دارد. از ویژگی های آن؛ طراحی جدید، تجهیزات مناسب، مصرف سوخت پایین و شرایط ویژه فروش است که افراد زیادی را مایل به خرید آن کرده است.

توان موتور x22 PRO به اندازه ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور آن برابر۱۵۰ نیوتن متر می باشد. ظرفیت موتور ۱ لیتری است که بیانگر مصرف پایین آن بوده، اما این ماشین با چنین وضعیتی کارکرد متوسطی دارد. حاوی نمایش دهنده لمسی بوده که چند کار مختلف را اجرا می کند.

فرمان آن از مدل دی کات بوده که کلیدهای مدیریتی نیز روی آن قرار گرفته است. در قسمت پشت این خودرو، کیلومتر شمار دیجیتال و در بخش جلویی دریچه کهکشانی دیده می شود. دارای دو لامپ روی سپر می باشد.

همچنین پشت و جلو آن لامپ هایی وجود دارد که در زمان مه گرفتگی به دید راننده کمک می کند. خودرو x22PRO نیزدارای سانروف است. با این ویژگی افزون بر تماشای آسمان و آفتاب، امکان هوار رسانی سریع به درون ماشین نیز به وجود می آید. برنامه مدیریت پایداری، کیسه های هوا، صندلی های چرمی، جستجو کننده ماهواره ای و… از دیگر مزایای خودروx22 PRO  می باشد.

شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی

در وضعیت اقصادی حاضر که به دلیل بالا رفتن تعرفه های زیاد ماشین و کم شدن نقدینگی بازار، بسیاری از مردم توان خرید ماشین به صورت نقدی را ندارند،مجموعه آسیا خودرو همواره می کوشد که با عرضه وضعیت مطلوب فروش، امکان خرید قسطی کالاهای مدیران خودرو را برای همه مردم با هر میزان درآمد به وجود آورد.

شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی

شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی از خبرهای داغ خرید و فروش ماشین است که به دو صورت عمومی و سازمانی صورت می گیرد و در هر یک از این طرح ها متقاضیان می توانند با عرضه مدارک مورد نیاز، خودرو خود را با اقساط ۱۲تا۶۰ ماه خریداری نمایند.

  • طرح عمومی: در تازه ترین طرح عمومی فروش اقساطی مدیران خودرو،خریداران می توانند ۴۰تا۵۰ درصد از قیمت به روز ماشین را به عنوان بیعانه پرداخت و بقیه پول را در اقساط ۱۲تا۶۰ ماهه بپردازد.
  • طرح سازمانی: این طرح شامل حال بازنشستگان، فرهنگیان، پزشکان و دیگر مشاغل اداری و سازمان ها می شود، تا بتوانند به آسانی ماشین مد نظر خود را تهیه کنند. در تازه ترین شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی، اشخاص دارای شرایط لازم می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز مانند طرح عمومی ۴۰ تا۵۰ درصد را پرداخت و بقیه را طی اقساطی تسویه کنند.

سخن پایانی

مدیران خودرو مهم ترین و اساسی ترین شریک چری در بازار ایران است و بیش‌تر کالاهای چری را به دو شکل مونتاژی یا در قالب نشان ویژه خود به خریداران عرضه می کند و با طرح فروش گسترده ای که دارد توانسته همه درخواست های متقاضیان داخلی را رفع کند. نمایندگی مدیران خودرو کالاهای ام وی ام و چری خود را با شرایط فروش ویژه ای ارائه می دهد. افراد می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و سایت مدیران خودرو وثبت نام خودرو چری تیگو و دیگر محصولات مدیران خودرو از شرایط فروش اقساطی آن بهره مند و به راحتی خودرو خود را خریداری نمایند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *