مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
کروز کنترل تطبیقی تیگو 7 پرو

معرفی بهترین ماشین های اتومات چینی : تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو

تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو را می توان به علت مجهز بودن به سنسورها و آپشن های فوق العاده جزو بهترین ماشین های چینی اتومات به شمار آورد. در این مقاله برخی از مزایایی که بهتر است قبل از خرید اقساطی محصولات اتومات چری از چمله جدیدترین مدل های ماشین تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو با آنها آشنا شوید را معرفی میکنیم.

 

باز شدن اتومات درب صندوق عقب

یکی از ویژگی های جالبی که تیگو ۸ پرو را در زمره بهترین ماشین های چینی اتومات قرار می دهد، باز شدن اتومات درب صندوق عقب است. اگر هر دو دست شما پر از وسیله باشد و جلوی سنسور صندوق عقب قرار بگیرید و چند ثانیه منتظر باشید و به محض چشمک زدن یک قدم به عقب بروید، درب صندوق عقب به طور خودکار باز میشود.

به این ترتیب به راحتی می توانید وسایل خود را داخل صندوق گذاشته و سپس با زدن دکمه منتظر بمانید تا در  صندوق مجدداً به صورت اتوماتیک بسته شود.

فضای داخلی صندوق عقب بهترین ماشین های اتومات چینی با هم متفاوت است به طور مثال، خودروی تیگو ۸ پرو، ۷ سرنشین است و صندوق عقب آن نیز زمانی که ردیف سوم هم خوابیده در کنار یک حجم بیش از ۱۴۰۰ لیتر داره و در صورتیکه ردیف دوم هم بخوابید این حجم بیش از ۲۰۰۰ لیتر می‌رسد.

 

ریموت ماشین های اتومات چینی

بهترین خودروهای چینی از جمله چری تیگو ۸ پرو دارای ریموت جمع و جور و سبکی هستند که وقتی تا فاصله ۱.۲۰ متری خودرو نزدیک می شوید، در را باز کرده و آینه ها را نیز به طور اتومات باز می کند. در این زمینه می‌توانید مطلب جامعی با عنوان ریموت تیگو ۸ پرو را بخوانید.

مانیتورهای لمسی در بهترین ماشین های اتومات چینی

به محض ورود به خودروهای چینی اتومات، در کنار داشبورد جذاب و صندلی های چرمی زیبا، اولین چیزی که نظرتان را جلب می کند، نمایشگر های لمسی عریض است که برای کاربردهای مختلفی طراحی شده اند.

یکی از مانیتورها در بهترین ماشین های اتومات چینی، به عنوان صفحه‌کیلومتر مورد استفاده قرار می گیرد که اطلاعات ماشین در حین رانندگی را به شما نشان می دهد.

یکی دیگر از مانیتورها، اطلاعات سرگرمی خودرو است که می توان برای برقراری ارتباط بین گوشی موبایل و نمایش ویدئو یا پخش موسیقی از آن استفاده کرد.

در قسمت پایین بهترین خودروهای اتومات چینی، مانیتور لمسی تهویه هوا را مشاهده می کنید که بهصورت دوگانه است یکی برای راننده و دیگری برای شاگرد. سرنشینان ردیف دوم و سوم نیز از همان تنظیمات استفاده می‌کنند که تماماً به صورت لمسی و از طریق مانیتور انجام می‌شود.

 

دنده برقی بهترین ماشین های چینی اتومات

دنده برقی خودروهای اتومات چینی از  جمله تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو به راننده کمک می کند با کمترین فاصله حرکتی بین حالت های مختلف دنده جلو ، عقب و خلاص به راحتی دنده را حرکت دهید.

حتی اگر بخواهید می‌توانید به حالت دستی و منوال بروید تا رانندگی با یک ماشین توربوی باشکوه را تجربه کنید.

 

گیربکس CVT خرید محصولات تیگو و آریزو

دکمه های کمک رانندگی

دکمه ترمز پارک برقی یکی از بهترین سیستم های کمک رانندگی است که در ماشین های اتومات چینی به راحتی فعال یا غیرفعال می شود.

علاوه بر آن، دکمه اتوهلد نیز به راننده کمک می‌کند تا اگر درب خودرو بسته باشد و کمربند راننده نیز بسته باشد بعد از اینکه ماشین در توقف کامل قرار  گرفت و راننده پای خود را از روی پدال ترمز برداشت، ماشین در جای خود بدون حرکت باقی بماند. تفاوتی ندارد جاده مسطح، سربالایی یا سراشیبی می باشد هنگامی که از  اتوهلد استفاده میکنید، حالت دنده در حالت درایو قرار دارد اما شما پای خود را از روی ترمز برداشته اید تا زمانی که شما کمی پدال گاز را فشار ندهید، ماشین به هیچ وجه حرکت نمی‌کند.

دکمه های کمک رانندگی در هر خودرو متفاوت است به عنوان مثال، دکمه های لمسی جذاب زیر در کابین داخلی تیگو ۸ پرو دیده می شود :

با زدن دکمه ای وی ام، تصویر ۳۶۰ درجه خودرو در مانیتور اینفوتینمنت نمایش داده می شود و شما می توانید روی صفحه لمسی، هر نقطه را انتخاب کنید تا با دقت بسیار بالا، اطراف خودرو را با رزولوشن بالا شما نشان دهد.

دکمه اتو استارت – استاپ یک سیستم بهینه سازی شده است که در صورت فعال بودن، هنگام توقف کامل، موتور خاموش میشود و به محض یک نیش ترمز زدن، مجدداً شروع به حرکت میکند. این دکمه به خصوص زمانی که پشت چراغ قرمز قرار می‌گیرید، کاربرد زیادی دارد.

 

پد وایرلس در بهترین ماشین های اتومات چینی

تمامی ماشین های مدرن و هوشمند امروزی از جمله تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو به پد ایرلس مجهز شده‌اند که شما با قرار دادن گوشی خود روی این پد به راحتی می توانید آن را شارژ کنید. به محض اینکه موبایل خود را روی پد شارژ قرار می‌دهید، در گوشه سمت راست پایین مانیتور اینفوتینمنت، علامت شارژ شدن باتری را مشاهده می کنید.

 

تنظیم صندلی های خودرو

صندلی بهترین ماشین های اتومات چینی قابل تنظیم هستند. معمولا برای صندلی راننده شش جهت تنظیم در نظر گرفته شده که با استفاده از آنها حتی می توانید بخش قوس کمر صندلی را نیز تنظیم کنید.

صندلی ها مجهز به سرد کن و گرم کن هستند همچنین صندلی شاگرد در چهار جهت امکان تنظیم شدن دارد.

 

کنسول بین صندلی

کنسول بین صندلی راننده با شاگرد علاوه بر اینکه محلی برای استراحت دست سرنشینان است، دارای محفظه می باشد که درب آن باز شده و داخل آن می توانید وسایل مختلفی را قرار دهید.

داخل این محفظه یک پد شارژر نیز قرار گرفته که برای شارژ کردن باطری ریموت خودرو پرو مورد استفاده قرار می گیرد.

این محفظه دارای یک خنک کننده است که میتوانید نوشیدنی های خود را تا ۱۶ درجه سانتیگراد در آن خنک نگه دارید.

البته توجه کنید که سیستم خنک کننده ماشین های اتومات چینی با کولر خودرو کار میکند و به صورت مجزا سرمایی تولید نمی کند.

 

جمع بندی

آپشن ها و مشخصات بی نظیر بهترین ماشین های چینی اتومات، نه تنها رانندگی را برای شما راحت کرده بلکه سرگرم کننده نیز می کند. اگر شما هم قصد خرید اقساطی هر کدام از این خودروهای چینی نظیر تیگو ۷ پرو یا تیگو ۸ پرو را دارید می توانید برای اطلاع از آخرین شرایط فروش اقساطی محصولات تیگو و آریزو به صفحه فروش سایت ما مراجعه کنید با با کارشناسان ما تماس بگیرید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *