مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فول آپشن ترین ماشین ایران

فول آپشن ترین ماشین ایران

در ماه های اخیر، محصولات جدید خودرو در ایران همچون ماشین چری تیگو ۷ و ۸ و نمونه های جدید‌تر آن از جمله تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو به عنوان فول آپشن ترین ماشین ایران مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند.

در مقاله حاضر قصد داریم همراه با معرفی فول آپشن ترین ماشین های خارجی در ایران، شما را با آخرین شرایط خرید اقساطی x22 پرو آشنا سازیم. پس تا انتهای مقاله با ما باشید تا شما را با آخرین تکنولوژی های خودرو در ایران آشنا سازیم.

مشخصات فول آپشن ترین ماشین ایران

در مقالات قبلی در مورد آپشن های جدیدی که در دنیای اتومبیل امروزی اضافه شده است همچون بالابر شیشه برقی، سیستم کروز، رادار نقطه کور، جی پی اس، مانیتور پشت صندلی، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف سانروف، سیستم گرمکن و سرد کن صندلی‌ها و سیستم گرمکن غربیلک فرمان و غیره صحبت کردیم. همچنین در مورد عملکرد هر یک از این امکانات توضیح دادیم.

اکنون این مشخصات را در برخی از خودروهای فول آپشن در ایران بررسی می کنیم.

بررسی و معرفی آپشن ها در خودرو تیگو ۷ پرو

تیگو ۷ پرو اولین بار توسط شرکت مدیران خودرو  در بازار ایران معرفی شد. از اوایل سال ۱۴۰۱ خودرو تیگو ۷ پرو ، ، با نام فونیکس تیگو ۷ پرو وارد ایران شد.

بارزترین ویژگی این خودرو نسبت به نمونه قبلی جلو پنجره بزرگ و شکیل تر با تزئینات کرومی، چراغ های نسبتا باریک در قسمت جلو و چراغ های متصل به هم و تیپ جوان پسند می باشد. همچنین تغییراتی در رینگ‌های این خودرو مشاهده می شود. رینگ ها کمی کوچکتر شده اند.

تغییرات و آپشن‌هایی هم به کابین چری تیگو ۷ پرو اضافه شده است. از جمله این آپشن ها می توان به مانیتور ایستاده بالای داشبورد، پشت آمپر فول دیجیتال و لیور دنده برقی اشاره نمود که ظاهری لاکچری و مدرن به این خودرو اعطا نموده‌اند.

معرفی تیگو ۸ پرو- فول آپشن ترین ماشین ایران

دیگر خودروی به معنای واقعی فول آپشن ترین در ایران خودرو تیگو ۸ پرو می باشد. این خودرو از قیمت بسیار بالایی نسبت به رقبا برخوردار است. چری تیگو ۸ پرو اولین بار به عنوان یک خودروی ۷ سرنشین بزرگ وارد ایران شد.

بررسی اجمالی چری تیگو ۸ پرو- فول آپشن ترین ماشین ایران

خودروی شاسی بلند چری تیگو ۸ پرو از جمله بزرگترین ماشین های خانواده تیگو می‌باشد که از نظر ابعاد در رده خودروهای شاسی بلند در جاده های کشور ایران عرض اندام کرده است تا برتری خود را نسبت به رقبایش در ایران اثبات نموده و همچنان بازار عرضه خودروهای کراس اوور را در دست اتومبیل های چری و محصولات مدیران خودرو بگیرد.

طراحی داخلی چری تیگو ۸ پرو

در قسمت جلوی تیگو ۸ پرو فضای کابینی پیشرفته و کاملا جادار با امکانات به روز بازار خودرو را داریم. به جرات می توان گفت این اتومبیل چیزی از رقبای اروپایی و لوکس خود کم ندارد و در واقع پیشرفت کاملا قابل ملاحظه ای در طراحی محصولات خود داشته و امروزه از آن  به عنوان پرچمدار فول آپشن ترین ماشین ایران یاد می شود.

از جمله آپشن های این خودرو می توان به غربیلک فرمان جذاب با فرم D کات آن یا به عبارت ساده تر فرم ته تخت فرمان اشاره نمود. این فرم فرمان اکثرا در خودروهای اسپرت مشاهده می گردد. پشت این فرمان مانیتور بسیار بزرگی قرار گرفته که تماما فول دیجیتال است و در برگیرنده مشخصات حیاتی ماشین از جمله میزان سرعت و دور موتور می‌شود. نکته حائز اهمیت در رابطه با این مانیتور این است که قابلیت شخصی سازی نیز دارد.

مانیتور سرگرمی دیگری در بالای کنسول مرکزی چسبیده به صفحه کیلومتر آن قرار داده شده است. حتی الامکان کلیدهای فیزیکی در کنسول مرکزی حذف شده و جای خود را به کلیدهای لمسی در کنسول مرکزی و بر روی کنسول ابزار داده است. این آپشن ها حس تکنولوژی پیشرفته را برای سرنشینان این خودروی باشکوه تداعی می کنند.

آپشن های ظاهری چری تیگو ۸ پرو- فول آپشن ترین ماشین ایران

چراغ های این خودرو قاب کوچکی دارند و بر اساس مد روز تزیین شده و نمای زیبایی دارند. این در حالی است که بین آنها یک جلو پنجره عظیم و لاکچری قرار گرفته است.

در پشت این خودرو نیز چراغ های کامل LED و خروجی های کرومی اگزوز در کناره های سپر به زیبایی خود نمایی می کنند.

معرفی ماشین x22 پرو

از دیگر ماشین های فول آپشن محصولات مدیران خودرو که قیمتی بسی کمتر دارد می توان به خودرو x22 پرو اشاره نمود. برخی از مهمترین آپشن های x22 پرو عبارتند از:

  • چراغ مه شکن
  • سیستم توزیغ نیروی ترمز
  • سیستم کنترل پایداری
  • ایربگ
  • تهویه الکتریکی
  • سانروف

خرید اقساطی x22 پرو

پیرو استقبال و ثبت نام گسترده مشتریان برای خودرو x22 پرو ، شرکت آسیا خودرو شرایط خاصی را برای خرید اقساطی x22 پرو ارائه نموده است که می توانید در صفحه فروش سایت این شرکت مشاهده کنید.

قبل از خرید می توانید تمامی آپشن های رفاهی و ایمنی مختص این خودروی بی نظیر را در صفحه محصولات سایت آسیا خودرو مشاهده کنید.

جمع بندی

در بین ماشین های گران قیمت که عنوان فول آپشن ترین ماشین ایران را به خود گرفته اند می توان از تیگو ۸ پرو نام برد. با این حال، در بین سایر ماشین های ارزان تر ایکس ۲۲ پرو نیز آپشن های بسیار زیادی دارد. اگر مایلید بیشتر در این زمینه تحقیق کنید می‌توانید مقاله فول آپشن ترین ماشین های دنیا را مطالعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *