مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا

فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا

دنیای اتومبیل‌ها طرفداران خیلی زیادی دارد و امروزه اکثر مصرف کنندگان به دنبال فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا هستند. شرکت‌های خودروسازی همیشه جزو پیشروان نوآوری در صنعت بوده و هستند و هر یک از آنها  هواداران بسیار متعصب خود را داشته‌اند. از اتومبیل فراری و  اتومبیل لامبورگینی گرفته تا  خودرو مرسدس بنز و بی ام و تمام آنها خصوصیات و ویژگی‌هایی دارند که افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌نمایند.

در این مقاله علاوه بر معرفی فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا قصد داریم به شما کمک کنیم تا در خرید محصولات تیگو و آریزو به آپشن‌ها و مشخصات هر یک توجه کنید.

خودروهای برند آئودی فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا

خودروهای برند آئودی همیشه به زیبا بودن و خوش ساخت بودن و اهمیت دادن به امکانات خیلی زیاد برای سرنشینان نیز مشهور می‌باشند.

 این روند در  A8 نیز حفظ شده است و صندلی سرنشینان جلوی آن شامل قابلیت های مناسبی مانند تنظیم در ۲۲ حالت متفاوت، گرم کن، همچنین سیستم تهویه و  ماساژ و همینطور گردنی‌های طبی می‌باشد. ولی این به این معنا نمی‌باشد که صندلی سرنشینان ردیف عقب فراموش شده‌اند این صندلی‌ها هم شامل  گرم کن، تهویه، قابلیت ماساژ و همچنین گردنی‌های طبی نیز می‌باشند.

BMW فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا

سری M از اتومبیل های شرکت BMW همیشه به قدرتشان در رانندگی مشهور بودند و BMW M6 مدل ۲۰۱۵ هم مانند نمونه‌های قبل می‌باشند. در این اتومبیل از یک مدل موتور ۴.۴ لیتری به همراه دو توربو استفاده شده است که ۵۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ پوند بر فوت گشتاور تولید می‌نماید، ولی در عین حال یک اتومبیل لوکس به حساب می‌آید.

نمونه Mulsanne Speed هم جزو یکی از زیباترین و لوکس ترین اتومبیل های دنیا به شمار می‌آید که دارای طراحی داخلی بسیار فوق العاده ی می‌باشد. مثلا  خریدار می‌تواند ۲۴ رنگ متفاوت برای تودوزی چرم اتومبیل خود انتخاب نماید.

تیگو ۸ پرو- فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا

اگر در میان خودروهای چینی فول آپشن اما با قیمت مناسب تر باشیم تیگو ۸ پرو  و یا خودروهای آریزو انتخاب‌های خوبی هستند. شما با خرید محصولات تیگو و آریزو می توانید یک اتومبیل با آپشن‌های زیاد اما کمتر از نصف قیمت اتومبیل‌های خارجی اروپایی را داشته باشید. مشخصات و ویژگی‌های خودرو TIGGO 8 PRO به نوع خود منحصر به فرد هستند.

در واقع آپشن های بسیار زیاد این خودرو موجب محبوبیت آن در ایران شده است و این خودرو به عنوان یک فول آپشن‌ترین خودرو در ایران به حساب می آید. در ادامه این مقاله به معرفی برخی مشخصات و آپشن‌های آن می پردازیم.

مشخصات فنی خودرو تیگو ۸ پرو

برعکس دیگر اتومبیل‌های چری، خودرو تیگو ۸ پرو دارای موتور جدید توربو دایرکت اینجکشن است که به بازارهای ایران عرضه می‌گردد. این موتورها قادرند ۱۹۷ اسب بخار و همچنین نیروی گشتاور ۲۹۰ نیوتون متر را تولید نمایند. لذا با در نظر گرفتن این خصوصیات می‌توان در این رده قیمت، چری Tiggo 8 PRO را به عنوان قویترین اتومبیل کراس اوور چینی معرفی نماییم.

یکی دیگر از خصوصیات خودرو تیگو ۸ پرو در مورد گیربکس این اتومبیل است که این نمونه از گیربکس‌ها شامل ظرفیت روغن زیادتری می‌باشند و همین ظرفیت زیاد هم موجب بهبود عملکردی گیربکس آن می‌شود.

خودرو آریزو ۶ و آریزو ۵ نیز از موتور خوب و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

مشخصات ظاهری خودروهای تیگو ۸ پرو

درباره‌ی ویژگی‌های درون کابین این اتومبیل می‌توانیم بگوییم که موارد گوناگونی در  اتومبیل تیگو ۸ پرو، نسبت به تیگو ۸ معمولی تغییر یافته است. نخستین مورد دو  نمایشگر ۱۲.۲ اینچی می‌باشد که به یکدیگر مرتبط هستند و بهم چسبیده‌اند و در کل ۲۴.۴ اینچ نمایشگر و پشت آمپر را در اختیار راننده قرار می‌دهند. شارژر وایرلس و کول باکس نیز در این خودرو قرار گرفته است که می‌تواند موجب راحتی و رفاه زیادتر سرنشینان این اتومبیل گردد.

علاوه بر مشخصات و خصوصیات ظاهری تیگو ۸ پرو می‌توان به موارد و آپشن های دیگری هم اشاره نمود که از جمله آن‌ها می‌توان به دسته دنده اهرمی دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی و همینطور چراغ‌های منطبق با جاده اشاره نمود.

این چراغ‌ها به نحوی طراحی و تنظیم می‌گردند که با چرخیدن اتومبیل، چراغها هم می‌چرخند و دید بسیار مناسبی را در جاده ایجاد می‌نمایند.

مهمترین امکانات تیگو ۸ پرو- یکی از فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا

از دیگر آپشن های خودرو تیگو ۸ پرو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • کروز کنترل تطبیقی،‌
  • سامانه ترمزگیری خودکار در مواقع بروز خط
  • رادار نقطه کور و کنترل خطوط کنترلی،
  • دوربین ۳۶۰ درجه،
  • تغییر حالت صندلی شاگرد به وسیله سرنشینان پشت،
  • سیستم گرم کن و سردکن در صندلی‌های جلو،
  • ویژگی باز شدن درب برقی صندوق عقب با حرکت پا،
  • تهویه مطبوع دو منطقه‌ ای،
  • صندلی‌های برقی،
  • سیستم جلوگیری از عقب گرد اتومبیل یا اتوهولد،
  • نمایشگر دو گانه هوشمند ۲۴.۶ اینچی عریض،

همچنین این اتومبیل مجهز به سیستم صوتی سونی می‌باشد.

خرید محصولات تیگو و آریزو

شرکت آسیا خودرو به عنوان یکی از برترین نمایندگان فروش مدیران خودرو به عنوان وارد کننده و مونتاژ کننده خودروهای تیگو و آریزو افتخار عرضه فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا در ایران را کسب نموده است.

به علاوه طی سالهای اخیر این شرکت موفق شده است تا امکانات و تسهیلات زیادی را برای خرید محصولات تیگو و آریزو برای مشتریان فراهم کند.

جمع بندی

در دنیای فناوری امروزی انتخاب فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا کار دشواری است. شرکت چینی چری توانسته است محصولاتی با آپشن‌های زیاد را با قیمت بسیار مقرون به صرفه در دنیا عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این راستا مقاله بررسی سیستم های ایمنی در خودرو تیگو را مطالعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *