مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو ۸ پرو مکس IE به عنوان یکی از فول آپشن ترین خودروهای وارداتی

فول آپشن ترین ماشین خارجی در ایران

هم اکنون ماشین های وارداتی و کاملا جدیدی وارد بازهای معامله ماشین در ایران شده اند. از همین رو خودروهای سدان و SUV چینی با قیمت‌های کاملا رقابتی به بازار ایران عرضه شده‌اند. همه این خودروها از لحظه ورود مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند. اگر مایل هستید یکی از خودروهای دارای آپشن‌های زیاد را داشته باشید به شما خرید محصولات تیگو و آریزو را توصیه می کنیم. در این مقاله قصد داریم ضمن توضیح برخی محصولات تیگو و آریزو، فول آپشن ترین ماشین خارجی در ایران را به شما معرفی کنیم.

 

جدیدترین خودروها و فول آپشن ترین ماشین خارجی در ایران

هم اکنون ماشین های خارجی زیادی وارد کشور شده‌اند. غالب این ماشین‌ها ساخت شرکت‌های معروف خودروسازی جهانی هستند. این ماشین‌ها طراحی لاکچری و جذابی داشته و از آپشن‌های زیادی برخوردارند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

آپشن های رفاهی در فول آپشن ترین ماشین خارجی در ایران

قبل از اینکه به معرفی خودروهای خارجی معروف در ایران بپردازیم کمی به موضوع آپشن‌های رفاهی آنها می‌پردازیم. اگر به خرید محصولات تیگو و آریزو می اندیشید، آشنایی با این امکانات کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

سیستم مالتی‌مدیا یا  (Multimedia)

سیستم‌های چند رسانه‌ای یا همان مالتی مدیا سیستم‌هایی برای اجرای همزمان متن، تصویر و صدا می‌باشند. این سیستم‌ها توانایی‌های زیادی همچون قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه، انتصاب سنسور و دوربین پشت، نصب گیرنده تلویزیون، آنتن دیجیتال و پشتیبانی از طریق کارت مموری را بر عهده دارند.

 

سنسورهای دنده عقب

یکی دیگر از آپشن‌های مورد نظر در خرید محصولات تیگو و آریزو سنسور دنده ‌عقب می‌باشد. راننده به وسیله این سنسور می‌تواند از موانعی که پشت ماشین وجود دارد اطلاع پیدا کند. این سنسور دارای یک بخش مرکزی برای تجزیه و تحلیل سیگنال، سیم رابط، حسگرهای چشمی و صفحه‌های نمایشی می‌باشد که فاصله خودرو را با موانع موجود اندازه‌گیری می‌نمایند. بدین ترتیب زنگ هشداری با نزدیک شدن به موانع به صدا در می‌آیند و هرآنچه خودرو به مانع نزدیک‌ تر شود صدای زنگ هشدار بلندتر می‌شود. به محض تعویض دنده به عقب این سنسور فعال می گردد.

 

آینه دارای مانیتور و دوربینی برای دنده ‌عقب

این سیستم شامل مانیتوری می‌شود که روی آینه ماشین نصب شده و دوربینی نیز بالا و پایین پلاک و در بدنه و سپر خودرو تعبیه می‌شود. چناچه این سیستم روی خودرو نصب شود، با عوض کردن دنده به دنده عقب، عکسی از پشت ماشین روی آینه ال ایی دی نمایش داده می‌شود.

 

دوربین۳۶۰ درجه در ماشین

از دیگر آپشن‌های درنظر گرفته شده در ماشین‌های لاکچری و مدرن دوربین ۳۶۰ درجه می‌باشد. بعد از بکارگیری این دوربین و مشاهده استقبال از آن خودروسازان سعی کردند آن را ارتقا دهند. این دوربین‌ها کارایی زیادی در تامین ایمنی خودرو دارند. لذا چند دوربین مجزا در ماشین به کار می‌رود و هریک تصاویر زنده‌ای را برای پردازش به ECU یا همان کامپیوتر خودرو می‌فرستند. لذا این دوربین‌ها با ترکیب تصاویر با هم یک تصویر ۳۶۰ درجه از محیط اطراف می‌سازند که روی مانیتور داخل کابین خودرو نمایش داده می‌شود و دید کاملی از محیط اطراف به راننده می‌دهد. این آپشن برای پارک یا رانندگی در کوچه های تنگ و باریک بسیار مفید است.

 

سدان ها و شاسی بلندها- فول آپشن ترین ماشین خارجی در ایران

هم خودروهای سدان همچون آریزو ۵ و ۶، هم شاسی بلندهای تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو از آپشن های رفاهی زیادی برخوردار هستند.

 

بررسی اجمالی آپشن ها قبل از خرید محصولات تیگو و آریزو

در ادامه مقاله به توضیحات مشخصات و آپشن‌های رفاهی محصولات تیگو و آریزو می پردازیم.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

تیگو ۵ آی ایی

TIGGO ۵ IE یکی از خودروهای پر آپشن با طراحی زیبا و بهینه توسط شرکت چری است که محبوبیت زیادی بین طرفداران ماشین‌های کراس اوور یافته است. این خودرو آپشن ها و امکانات بسیار فوق العاده ای دارد و رضایت طرفداران خود را به خوبی کسب نموده است.

 

ویژگی های فنی خودرو TIGGO ۵ IE – فول آپشن ترین ماشین خارجی در ایران

تیگو ۵ دارای موتور ۲ لیتری با قدرت ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن متر و گیربکس CVT می باشد. موتور این ماشین شتاب خوبی داشته و تقریبا ۱۳ ثانیه طول می کشد تا این خودروی کراس اوور شتاب گرفته و به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

درب عقب این خودرو دارای اسپویلر می باشد که مجهز به چراغ کمکی توقف می باشد. برخلاف اینکه تایر زاپاس آن در صندوق عقب است اما فضای کافی برای وسایل شما دارد.

 

فونیکس آریزو۶- فول آپشن ترین ماشین خارجی در ایران

آریزو ۶ پرو یکی از محصولات برند فونیکس است  که توسط مدیران خودرو به ایران وارد شده است.

از جمله برترین امتیازات این خودرو طراحی قسمت جلوی این خودرو می باشد. آپشن های رفاهی زیادی برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

برخی آپشن های آریزو ۶ پرو عبارتند از:

ترمز پارک برقی
جایگاه شارژر وایرلس
تنظیم سیستم مولتی مدیا
سیستم اتوهلد

در این زمینه می‌توانید مطلب کاربرد اتوهلد در آریزو ۶ پرو را نیز بخوانید.

 

خرید محصولات تیگو و آریزو

همانطور که در این مقاله دیدیم محصولات تیگو و آریزو از جمله ماشین های فول آپشن وارداتی به ایران هستند. با پرداخت قیمتی واقعا مقرون به صرفه می توانید صاحب یک خودروی مدرن با آپشن های فراوان شوید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی فونیکس، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. به علاوه در نظر داشته باشید، در حال حاضر تیگو ۸ پرو مکس IE می‌تواند عنوان فول آپشن ترین خودرو را از آن خود کند.

 

جمع بندی

محصولات تیگو و آریزو از جمله خودروهای فول آپشن در ایران می باشند. برای کسب اطلاعات در مورد ویژگی ها و شرایط پرداخت و قیمت این خودرو به سایت آسیا خودرو رجوع نموده یا با کارشناسان فروش این نمایندگی تماس بگیرید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

یک پاسخ به «فول آپشن ترین ماشین خارجی در ایران»

ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *