مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فول آپشن‌ترین ماشین های دنیا

شیک ترین ماشین شاسی بلند در ایران

آیا تا کنون به این موضوع اندیشیده اید که شیک ترین ماشین شاسی بلند در ایران کدام است؟ ماشین های شاسی بلند چه در ایران چه در کشورهای دیگر از جمله محبوب ترین ماشین های بازار می باشند. در مقاله حاضر سعی داریم نگاهی به شیک ترین خودروهای شاسی بلند در بازار ایران داشته باشیم تا بدین وسیله پر فروش ترین و پرطرفدارترین آنها را معرفی کنیم. پس در مسیرخرید خودروی شاسی بلند دلخواهتان با ما باشید تا بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

چرا شیک ترین ماشین شاسی بلند در ایران را بخریم؟

شاسی بلند با قامتی کشیده و جادار نمادی از یک خودروی پر قدرت است که به راحتی چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. گذشته از آن سایر ویژگی ها مانند اطمینان بالا، پیشرانه پر خطر در ۴ چرخ فعال آن همگی از آپشن هایی هستند که باعث محبوبیت هرچه بیشتر کلاس ماشین های SUV می شود.

با بهترین و شیک ترین ماشین شاسی بلند در ایران آشنا شوید!

اکنون وقت آن است تا شیک ترین ماشین شاسی بلند در ایران را به شما معرفی نموده تا بهتر بتوانید در مورد خرید یک خودروی پر قدرت، محبوب و جذاب در ایران تصمیم بگیرید.

خرید تیگو ۷ ، شیک ترین ماشین شاسی بلند در ایران

تیگو ۷ از جمله ماشین های اس یو وی بسیار محبوب در ایران است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو با بیشتر خودروهای مشابه برابری کند. از طرفی شرایط فروش نقد و اقساط این خودرو بسیار جذاب است. همین مساله نشانگر آن است که این خودرو می تواند به راحتی جایگزین مناسبی برای مشتریان مشکل پسند در ایران باشد.

آشنایی با شرایط فروش تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

بررسی ارزش خرید این خودرو به صورت نقدی و یا اقساطی بدون بررسی مشخصات فنی و موتوری آن امکان پذیر نیست. پس پیش از همه به معرفی مشخصات فنی آن می پردازیم.

مشخصات موتوری و شرایط فروش تیگو ۷

اگر نگاهی اجمالی به نظرسنجی های انجام شده در مورد این خودرو داشته باشید، این ماشین دارای کیفیت بالای قطعات، طراحی ظاهری بسیار شیک، امکانات رفاهی گسترده و عملکرد فنی فوق العاده ای است. قیمت مناسب این خودرو از دیگر امتیازات تیگو ۷ هست که با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه است.

از دیگر مشخصات تیگو ۷ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حرکت محوری تیگو ۷ به شکل دیفرانسیل جلو است که چندان فرقی با دیگر شاسی بلندها و خودروهای سدان ندارد.
  • گیربکس تیگو ۷ برخلاف اتومبیل های داخلی و خارجی دارای گیربکس دستی و مدل ۶ دنده ای اتومات دو کلاچه است.
  • از نظر پیشرانه این خودرو دارای پیشرانه ۴ سیلندر و مجهز به توربو شارژر است.

خرید TIGGO 5 IE- شیک ترین ماشین شاسی بلند در ایران

تیگو ۵ مدل آی ایی از طراحی به روز و بهینه سازی های خاصی برخوردار است. مدل جدید تیگو ۵ با پسوند آی ایی اولین بار توسط مدیران خودرو وارد ایران شد و در فرصت بسیار اندکی توانست نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

 TIGGO 5 IE دارای یک موتور دو لیتری می باشد که قادر به تولید ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن متر است. این خودروی لاکچری دارای یک گیربکس CVT است. همچنین این خودرو شتاب بسیار خوبی دارد که بر محبوبیت آن افزوده است.

مشخصات ظاهری TIGGO 5 IE

در همان نگاه اول خودرو چری تیگو ۵ یک خودروی مدرن و با کلاس به نظر می رسد. این موضوع هنگام مقایسه آن با X55 پررنگ تر به نظر می رسد.

چراغ های جلوی این خودروی بسیار شیک به صورت مستطیلی طراحی شده و مجهز به روشنایی در روز  زاویه دار و LED می باشد. جلو پنجره این ماشین نیز یک قاب کرومی دارد که بسیار شیک به نظر می آید.

تیگو ۷ پرو- شیک ترین ماشین شاسی بلند در ایران

یکی دیگر از ماشین های بسیار لاکچری در ایران خودرو تیگو ۷ پرو می باشد. این خودرو از برترین و پرفروش ترین خودروهای عرضه شده توسط شرکت مدیران خودرو طی چند سال گذشته بوده است.

تیگو ۷ پرو چه از نظر ظاهر و چه از نظر عملکرد همواره یک سر و گردن از سایر خودروهای هم ردیف خود بالاتر است. این خودرو آپشن های رفاهی و امکانات متعددی داشته و تجربه یک رانندگی بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد.

معرفی تیگو ۸ پرو- شیک ترین ماشین شاسی بلند در ایران

خودروهای شیک مد روز دیگری که به بازار ایران معرفی شده تیگو ۸ و تیگو ۸ پرو می باشند.

این خودرو از جمله خودروهای فول آپشن موجود در بازار است که دارای امکاناتی از جمله دوربین ۳۶۰ درجه، استارت کی لس، کروز کنترل تطبیقی، حسگر نقطه کور، مانیتور بزرگ ۲۴ اینچی و ترمز پارک برقی است.

سایر آپشن های رفاهی این خودرو عبارتند از یک سیستم صوتی برند سونی با مانیتور هوشمندی که به اندازه ۲۴.۶ اینچ عریض بوده و ۶۰% داشبورد را می پوشاند.

خرید اقساطی  ماشین تیگو ۷

خرید اقساطی این خودروی بسیار محبوب از جمله ویژگی هایی است که شما را با هر توان مالی که هستید قادر به خرید می کند. پس برای کسب اطلاعات در مورد قیمت این خودروی لاکچری  و خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در صورتی که مایلید به صورت آنلاین اطلاعات لازم را کسب کنید می توانید به صفحه فروش محصولات وب سایت آسیا خودرو نماینده فروش این ماشین ها رجوع نمایید.

در هر صورت خرید اقساطی گزینه ای است که غیر ممکن ها را برای شما ممکن می سازد. علیرغم بی ارزش شدن پول نقد در ایران خودروهای خارجی ارزشی روز افزون پیدا کرده اند. بنابراین، علاوه بر اینکه با خرید اقساطی توان مالی لازم برای خرید یک شاسی بلند را می یابید، می توانید به چشم پس اندازی برای فروش آن در اینده نگاه کنید.

جمع‌بندی

 برای بررسی شیک ترین ماشین‌های شاسی‌بلند در ایران، فهرست بسیار بالا بلندی از ماشین های چینی ساخت کمپانی چری از جمله تیگو ۸ پرو و تیگو ۷ پرو وجود دارند. در این مقاله تلاش کردیم به معرفی ویژگی ها و شرایط فروش اقساطی برخی از بهترین ماشین های شاسی بلند بپردازیم. با این حال اگر مایلید اطلاعات بیشتری در این راستا کسب کنید می توانید مقاله خرید تیگو ۸ پرو بهتر است یا لاماری؟ را نیز مطالعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *