مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو 7 پرو

نظر مصرف کنندگان نسبت به قیمت تیگو ۷ جدید

در این مقاله قصد داریم اندکی به موضوع قیمت تیگو ۷ جدید و مشخصات آن بپردازیم. برای ارزیابی قیمت باید در ابتدا مشخصات آن را به طور دقیق ارزیابی کنیم. برای بررسی قیمت بهتر است در ابتدا به مزایا و معایب تیگو ۷ بپردازیم.

مزایا و قیمت تیگو ۷ جدید

برخی از مزایای تیگو ۷ عبارتند از:

  • طراحی مناسب این خودرو،
  • داشتن سطح امکانات بسیار بالا،
  • گستردگی زیاد در شبکه خدماتی
  • داشتن شتاب کافی این خودرو

معایب تیگو ۷

برخی از معایب تیگو ۷ عبارتند از قیمت گران این خودرو . این خودرو بازار دست دوم ضعیفی دارد. بعلاوه تیگو ۷ شرایط و وضعیت خاصی برای نگهداری دارد و دارای هزینه بیشتری در بخش پیشرانه توربو و گیربکس دو کلاچه می‌باشد.

بررسی اجمالی تیگو ۷

دلیل علاقه‌مند بودن مردم دنیا به اتومبیل‌های شاسی بلند هنوز زیاد مشخص نشده است، ولی امکان دارد گاهی برخی عوامل مانند: مدگرایی، حس امنیت زیادتر و یا اندکی کلاس بیشتر موجب شده که تب شاسی‌بلند ‌سواری بین مردم مختلف جهان رواج پیدا کند. ولی از آنجایی که بیشتر اتومبیل‌سازان شاسی بلند واقعی با ساختار دوتا دیفرانسیل و زیربندی خشن و خشک نیز خیلی گران می‌باشند، به منظور استفاده روزانه سواری  خیلی نرمی ندارد. بکارگیری جایگزین این خودروها یعنی کراس‌اوورها رونق بیشتری پیدا کرده است.

اتومبیل‌هایی که در ظاهر به شاسی بلندهای واقعی شباهت دارند، ولی بر روی پلتفرم ماشین‌های معمولی (دارای شاسی‌ یکپارچه) توسعه پیدا کرده اند دارای قابلیت‌های آفرودی محدود می‌باشند. ولی بجای آن سواری بهتر و راحت‌تری دارند و از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردارند که می‌توانند برای استفاده روزمره کارآمدتر و مفیدتر ظاهر شوند.

معرفی ویژگی‌ها تیگو ۷ جدید

چری تیگو ۷ یکی از انواع کراس‌اوورها می‌باشد که حتی دارای سیستم دو دیفرانسیل نیست، ولی توانسته با تکیه بر طراحی مد روز، یک سواری خوب و قابل قبول و همچنین تعداد زیادی از امکانات رفاهی و ایمنی را فراهم نموده و نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

به ویژه این محصول یکی از محصولاتی است که جزء نسل جدیدتر ماشینهای چینی می‌باشد و دارای طراحی اصولی و همچنین پایبند بر ایمنی کافی است. بهبود کیفیت متریال و مونتاژ این محصول باعث شده این خودرو اعتبار بهتری نسبت به محصولات قدیمی داشته باشد.

البته این خودرو دارای  کابین زیبا و بدون عیب نیز نمی‌باشد. برای مثال کیفیت پلاستیک بعضی از بخش‌هایش از آنچه که از یک اتومبیل نسبتاً لوکس و شیک انتظار می‌رود یک مقدار پایین‌تر می‌باشد و از نظر ارگونومی نیز با شرایط ایده‌آل فاصله زیادی دارد. مثلا نشانگرهای پشت آمپر این خودرو می‌توانستند خواناتر باشند و دسترسی به بعضی از ادوات و کلیدهای کنترلی ساده‌تر و قابل دسترسی‌تر باشند.

طراحی داخلی تیگو

یکی از موارد دیگر که توجیه کننده قیمت تیگو ۷ جدید می باشد، طراحی داخلی زیبای این خودرو است. چری تیگو ۷ در همه زوایا طراحی خوب و جذابی را دارد. احتمالا حتی اگر شکل یک برند مشهور ژاپنی یا اروپایی در ظاهر آن دیده شود، تحسین‌های زیادتری را از آن خود می‌کند؛ ولی اکنون نیز جذابیت‌های ظاهری تیگو ۷ تا حدی هست  که افراد زیادی را به خود جذب نموده و علاقه مند می‌سازد.

موضوع خیلی مهم ظاهر تیگو ۷ و  چیدمان منظم قطعات و هدفمند بودن خطوطی است که روی بدنه این خودرو وجود دارد که موجب شده هارمونی کلی در سطح مناسب‌تری قرار بگیرد. این خودرو با داشتن سپرهای برآمده و  چراغهای خوش فرم و پایبندی بر پایه سادگی بسیار زیبا می‌باشد. زیبایی طراحی آن از خصوصیات دیگر  ممتاز تیگو ۷ به شمار می‌آید.

مشخصات فنی و قیمت تیگو ۷ جدید

در زیر کاپوت خودرو چری تیگو ۷ یک پیشرانه کوچک ۱.۵ لیتری وجود دارد که با کمک گرفتن از پرخوران توربو می‌تواند در بهترین شکل ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت و توان تولیدی به وسیله یک جعبه دنده که خودکار است و ۶ سرعته و دوکلاچه می‌باشد، این نیرو را به چرخ‌های جلویی منتقل می‌کند.

 از خصوصیات مثبت فنی خودرو تیگو ۷ می‌توانیم به مصرف سوخت مورد قبول و گشتاور خطی بسیار مناسب آن که با دور موتور پایین یعنی ۱۷۵۰ دور بر دقیقه در دسترس می‌باشد اشاره کنیم.                                                                                                                                                                                                                                               به ویژه خودرو تیگو ۷ برعکس ظاهر بسیار جذاب و پرابهت اش، یک کراس‌اوور خیلی سنگین وزن نمی‌باشد و با در نظر گرفتن ساختار تک دیفرانسیل، با همین اندازه  قدرت و گشتاور نیز به شتاب لازم (البته در به اندازه  رانندگی اسپرت و مسابقه‌ای) دست پیدا می‌کند.

موتور چری تیگو ۷

هرچند با همه این توصیفات تیگو ۷ در مدت چند سال حضورش در بازار کشور ایران ثابت نموده است با شرایط آب و هوایی و بنزین‌های کشور ایران ناسازگار نمی‌باشد و با کمی دقت و نگهداری درست می‌تواند دوام بسیار زیادی نیز داشته باشد. لذا در عوض قیمت تیگو ۷ جدید نسبتا بالا امکانات رفاهی زیادی را دریافت خواهید کرد.

امکانات رفاهی تیگو

نتیجه اینکه خودرو تیگو ۷ با آپشن‌های خوب و زیادی که دارد به بازار کشور ایران عرضه می‌گردد. برخی از از این امکانات عبارتند از:

  • این خودرو دارای صفحه نمایش چند منظوره ۹ اینچی است که لمسی می‌باشد و امکان نمایش ۳۶۰ درجه محیط پیرامونی را دارد.
  • دارای بلوتوث و  نمایشگر ۴.۸ اینچی پشت آمپر می‌باشد.
  • همچنین سقف پانوراما، و سنسورهای پارک جلو و عقب دارد.
  • مجهز به چراغ‌های اتوماتیک به زنون است.
  • دارای چراغ‌های مه‌شکن تطبیق پذیر است که با حرکت فرمان می‌باشد.
  • مجهز به ترمز دستی برقی است که به سیستم اتوهلد وصل است.
  • دارای سامانه کنترل حرکت در سربالایی می‌باشد.
  • این خودرو مجهز به صندلی راننده با تنظیمات برقی و همچنین گرمکن صندلی‌های جلو و کروز کنترل می‌باشد.
  • همینطور دارای برف ‌پاک‌کن هوشمند و تهویه مطبوع اتوماتیک است که می‌تواند تنظیم مجزا برای سرنشین کناری را داشته باشد.
  • دارای دریچه جداگانه برای سرنشینان پشتی می‌باشد و شامل برخی دیگر از آپشن‌های مثل کیلس و استارتر دکمه‌ای، فرمان برقی، چراغ خوش‌آمدگویی، سامانه نظارت بر فشار باد تایرها،آینه‌های برقی تاشو می شود.
  • دارای امکان انتخاب برای حالت‌های رانندگی مانند اسپرت و اکونومیک است که تمام اینها را می‌توان امکانات رفاهی خوبی به حساب آورد.

رقبای خودرو تیگو جدید تیپ ۷

در این گروه قیمتی رقبای بسیاری برای تیگو ۷ هستند. کراس‌اوورهای جدید که وارد چین می‌شوند شامل کی‌ام‌سی (جک) K7 و دیگنیتی می‌شوند که با طراحی بروزتر و جدیدتر قادر است نظر افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند. به ویژه خودرو تیگو ۷ آنقدرها با اصل و نصب نیست که مانند مرسدس بنز، حتی بعد از قدیمی شدن نیز پر طرفدار باشد.

آخرین قیمت تیگو ۷ جدید ۱۱۰۲۸۲۰۰۰۰ تومان است و شما می توانید با پرداخت ۴۰ درصد پیش پرداخت آن را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

خرید اقساطی ماشین تیگو ۷

برای خرید اقساطی تیگو ۷ به سایت آسیا خودرو رجوع نموده تا از همه شرایط و مدارک لازم برای خرید اقساطی اطلاع پیدا کنید.

جمع بندی

اگر علاقمند به خرید یک ماشین شاسی بلند زیبا هستید، تیگو ۷ از ویژگی‌های نسبتا بالایی برخوردار است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این راستا مقاله مزایا و معایب خرید تیگو ۷ را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *