مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید اقساطی ماشین تیگو 7

معرفی آپشن های داخل کابین تیگو ۷

اگر به دنبال ثبت نام و خرید خودروی چری تیگو ۷ باشید قطعا آشنایی با آپشن ها و امکانات رفاهی آن برای شما اهمیت زیادی دارد. آپشن های داخل کابین تیگو ۷ بسیار متنوع است و قصد داریم در این مقاله به طور کامل آنها را بررسی کنیم.

مانیور ۹ اینچی

آپشن های داخل کابین تیگو ۷ شامل یک مانیتور ۹ اینچی تمام لمسی است که که می توانیم سیستم تهویه این ماشین را به صورت کنترلی روی مانیتور تنظیم کنیم.

روی این مانیتور، امکان پاسخگویی به تلفن همراه را داریم که قابلیت ارتباط با گوشی های اندروید و آیفون را نیز به صورت میرورینگ دارد.

سیستم رادیو و کلیدهای کنترلی به صورت دلخواه قابل تنظیم هستند و می توانید طبق مراحلی که در دفترچه راهنمای ماشین مطرح شده، آن را به گوشی خودتان متصل کنید.

علی رغم وجود کلید های کنترل به صورت دوال، شما میتوانید از طریق این کلید های کنترلی به صورت تمام لمسی تنظیمات تهویه خودرو را داشته باشید.

بخار شکن شیشه جلو تهویه دو ال و کلید کولر، تهویه گردش داخل کابین تیگو ۷ به راحتی در دسترس است.

همینطور که ملاحظه میکنید کنسول وسط خودرو تیگو ۷ نسبت به مدل قبلی خیلی تفاوت داشته و یک کنسول بسیار عریض و پهن را داریم که کلیدهای کنترلی برای راننده خیلی مناسب طراحی شده است.

سیستم های برقی داخل کابین تیگو ۷

 

داخل کابین تیگو ۷، سیستم ترمز برقی را داریم و سیستم ترمز دستی در این خودرو حذف شده است.

از دیگر سیستم های برقی داخل کابین این شاسی بلند چینی می توان موارد زیر را نام برد:

سیستم اتو هلد

قابلیت روشن خاموش کردن ماشین به صورت کی لس استارتر

گرمکن صندلی ها

دوربین ۳۶۰ درجه که روی مانیتور ۹ اینچی نمایش داده می شود

سنسور پارک جلو و عقب ماشین که هم جلوی خودرو تیگو سون و هم عقب آنوتعبیه شده و شما میتوانید زمان پارک کردن از آنها استفاده کنید.

دکمه شیب سنج که وقتی خودرو توی یک سراشیبی و یا سربالایی خیلی تند قرار میگیرد از دور برداشتن و یا سرعت گرفتن ماشین جلوگیری میکند.

امکانات داخل کابین تیگو سون

خب همانطور که مشاهده می کنید خودرو تیگو سون آپشن های خیلی خیلی زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • نورپردازی بغل درب های ماشین
  • قسمت جا لیوانی
  • جایی که به اصطلاح برای گوشی تعبیه شده
  • کنسول وسط
  • فلش usb و فندک ماشین
  • جای عینکی
  • گیرنده های میکروفون برای پاسخگویی تلفن همراه

 

زیر کنسول دکمه اکو مد را داریم که دو حالت رانندگی مختلف را به شما عزیزان می دهد. حالت اسپرت که حالت پرشتاب خودرو هستش و حالت اقتصادی اکو که مصرف سوخت و کنترل میکند و روی حالت بهینه مصرف سوخت میتوانید رانندگی کنید.

 

داخل کابین خودرو تیگو ۷ یک سلکتور نیز وجود دارد که با استفاده از آن چراغ های داخل اتاق خودرو را روشن کنیم و با کلیدهای کنترلی نیز میتوانیم سقف پاناروما این خودرو را باز و بسته کنیم.

درپوش ساندروف و یا سقف پاناروما خودرو تیگو ۷ نیز به صورت برقی است یعنی علاوه بر اینکه سانروف برقی است در پوش هم به صورت کاملاً برقی حرکت می کند که به صورت دو حالته است و شما می توانید تنظیمات دلخواهتان را داشته باشید.

امکانات ایمنی داخل تیگو سون

داخل کابین خودرو تیگو ۷ دارای  ۶ ایربگ است که نحوه قرارگیری آنها به صورت زیر است:

۲ ایربگ روی داشبورد ماشین تعبیه شده

۲ ایربگ بر روی ستونهای وسط خودرو

دو ایربگ روی صندلی که به صورت جانبی و پرده ای قرار گرفته و به دوقسمت اطراف باز می میشود

این خودرو، ایمنی بسیار عالی را برای سرنشینان این خودرو به همراه دارد و این تعداد ایربگی که توضیحاتشو خدمتتان عرض کردم یکی از وجه تمایز های خودروی تیگو ۷ با ماشین های رده پایین تر است.

گیربکس این ماشین ساخت المان دو کلاچه و ۶ سرعته است که باعث می شود شتاب بسیار بالایی به همراه داشته باشد.

زمانی که ما دنده عقب می رویم دوربین ۳۶۰ درجه فعال می شود و اطراف ماشین را به صورت کامل نمایش می دهد و همچنین زمانی که عقب می رود سنسور های عقب ماشین هم به صورت اتومات فعال می شود.

با گردش فرمان در شعاع های مختلف انتها و اطراف خودرو به سمت چپ و راست متمایل می شود.

همچنین شما زمانی که روی دراگ هستید دوربین جلوی خودرو فعال می شود و همچنین زمانی که شما راهنمای سمت راست را می زنید نقطه کور سمت چپ خودرو و زمانی که راهنمای سمت راست را می زنید نقطه کور سمت چپ خودرو زمانی که خودرو در حال حرکت است را شما می توانید مشاهده کنید نمای شماتیک خودرو را با دوربین ۳۶۰ درجه داریم.

پاور ویندو تیگو سون از دیگر امکانات داخل کابین این خودرو است که برخلاف خودروهای دیگر اگر فراموش کرده باشید شیشه ها و پنجره های ماشین را بالا بدهید، آنها را بالا می یرد وساندروف ماشین را هم کامل جمع می کند و زمانیکه شما قفل را میزنید کامل شیشه ها و سانروف بسته میشود.

 

آپشن های رفاهی داخل کابین تیگو ۷

صندلی برقی ۸ حالته خودرو تیگو سون که جلو، عقب، پشتی صندلی و گودی کمر را میتوانید به این طریق تنظیم کنید.

تو دوزی خودرو تیگو سون به صورت تمام چرم کنترلرز آمریکا که چرم بسیار مرغوب و باکیفیتی به صورت دوردوزی شده دارد.

قسمت چپ غربیلک فرمان، کلید های کنترلی قرار گرفته است.

تنظیم نور چراغ های جلو

تنظیم آینه های ماشین

جمع شونده آینه ها به صورت دستی

خاموش و روشن کردن سیستم esp و یا همون کنترل پایداری در داخل کابین تیگو ۷ تعبیه شده

اهرم تنظیم فرمان

روی مانیتور سه و نیم اینچی جلو آمپر ماشین یکسری کلیدهای کنترلی قرار گرفته که یک سری الارم را به شما نمایش می دهد از جمله:

تی پی ام اس و یا همون کنترل تنظیم باد لاستیک های خودرو

مصرف ثانویه و مصرف سوخت کیلومتر ثانویه

مقدار بنزین و میزان دمای آب ماشین

فضای دیگری در داخل کابین تیگو ۷ تعبیه شده که شما میتونید کیف پول خود را در این قسمت جایگذاری کنید و یک فضایی در پایین وجود دارد جای usb و درگاه فلش می باشد و میتوانید گوشی موبایل خود را به این قسمت وصل کنید که هم برای شارژ شدن و هم اینکه از روی مانیتور به صورت میرورینگ روی صفحه مانیتور مشاهده می شود.

جمع بندی

همانطور که اشاره کردیم، تیگو ۷ دارای آپشن ها و امکانات متعددی در داخل کابین است. اما تمام امکانات این خودرو به داخل کابین آن ختم نمی شود و توضیحات کاملتری در خصوص مشخصات فنی و ظاهری آن را می توانید در سایر مقالات سایت مطالعه کنید.

همچنین اگر قصد ثبت نام و خرید تیگو ۷ را دارید می توانید شرایط فروش اقساطی این خودرو را در صفحه فروش ما بررسی نموده و در صورت تمایل ثبت نام خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *