مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
mvm 315

نکاتی که قبل از خرید ۳۱۵ mvm باید بدانید

قبل از خرید ۳۱۵ mvm  لازم است با ویژگی ها و مشخصات آن آشنا باشید تا هم از خرید خود راضی باشید و هم بهتر بتوانید انتخاب کنید. اتومبیل ام وی ام ۳۱۵ (MVM 315)، یکی از انواع اتومبیل های محبوب هاچ بک چینی است که در کشور ایران موجود است.

معرفی خودرو قبل از خرید ۳۱۵ mvm

لازم به ذکر است که نسبت به آپشن هایی که دارد، این خودرو بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. به علاوه به خاطر چهره و طراحی زیبا و اسپرتی که دارد، طرفداران زیادی دارد و مخصوصا  مورد پسند جوان ها می‌باشد.

با این حال، تاریخچه ام وی ام ۳۱۵ به سال ۹۳ بر می‌گردد، زمانی که برای اولین بار به بازار کشور عرضه شد. طراحی ظاهری نخستین نمونه ام وی ام ۳۱۵ نسبت به بروزترین نمونه این اتومبیل، تفاوت چندانی نداشته ولی کابین نمونه اول با نمونه‌های جدید بطور کامل متفاوت است و کاربردی تر می‌باشند.

آشنایی با انواع مدل های ام وی ام ۳۱۵

به صورت کلی اتومبیل ام وی ام ۳۱۵ در ۴ مدل وارد بازار گشته است که از این ۴ مدل، یک مدل آن دارای صندوق است و ۳ مدل دیگر آن هاچ بک هستند و به نامهای زیر می‌باشند:

  1. خودرو ام وی ام ۳۱۵ ساده
  2. خودرو ام وی ام ۳۱۵ اسپرت اکسلنت
  3. خودرو ام وی ام ۳۱۵ اسپرت لاکچری

بررسی خودرو قبل از خرید ۳۱۵ mvm

اتومبیل هایی مثل ام وی ام ۳۱۵، به مشتریان این ویژگی را می‌دهند  که خریدار بتواند با یک قیمت مناسب و  مقرون به صرفه، خودرو هاچ بک مورد نظر خود را بدون هیچ دردسری تهیه نموده و آن را خریداری کند. ام وی ام ۳۱۵ هم دارای ایمنی بیشتر است و هم دارای آپشن های زیادتر و همینطور گیربکس اتومات است. این ویژگی یعنی گیربکس اتومات یک قابلیت بسیار خوب و منحصر به فرد این اتومبیل می باشد.

هزینه استهلاک ام وی ام ۳۱۵

اصلی ترین دلایلی که می تواند متقاضیان را از خرید اتومبیل‌های چینی منع نماید، هزینه استهلاک آنها می‌باشد. با این وجود باید بدانید که هر چیز خوبی بهایی دارد. زیرا اول از همه باید اطلاع داشته باشید که این اتومبیل‌ها در داخل کشور ایران تولید نمی‌گردند، بنابراین قیمت قطعات آنها نسبت به اتومبیل‌هایی که در داخل کشور ایران تولید می‌گردد کمی زیادتر است ولی بدین معنا هم نیست که شما گمان کنید تفاوت زیادی در قطعات این اتومبیل‌ها با اتومبیل ایرانی نیست. یک اختلاف جزیی در قیمت ها وجود دارد و جای نگرانی نیست.

ثانیا تورم و افزایش نرخ دلار باعث شده فکر کنید قطعات آن گران است. همین قطعات در کشورهای دیگر به عنوان اجناس ارزان قیمت به فروش می رسد.

میزان استهلاک ۳۱۵ mvm

هر ۶۰ هزار کیلومتر بایستی   تسمه تایم این خودرو  تعویض شود  که هزینه حدودی تسمه تایم اتومبیل ام وی ام ۳۱۵، را می‌توان از سایت مربوط به آن پیدا کنید. به تشخیص کارشناسان خودرو بایستی در هر ۵۰ هزار کیلومتر اقدام به تعویض شمع های این خودرو کنید. همچنین با به صدا در آمدن لنت های خودرو آن را تعویض نمایید.

همینطور با سپری کردن مسافت های طولانی، امکان دارد آج تایرهای اتومبیل به حداقل میزان ممکن برسد و بایستی در اسرع وقت لاستیک‌ها را تعویض نمایید.

اگر این موارد را در نظر بگیرید لازمه مراقبت از همه خودروهاست و نمی تواند یک نکته منفی برای این خودرو باشد.

بررسی مشخصات ظاهری پیش از خرید ۳۱۵ mvm

در نمای بیرونی و جلو داشبورد مدل جدید، در خودرو MVM 315 نسبت به نسخه های پیشین، تغییرات بسیار فوق العاده ای صورت گرفته است و شرکت چری نیز نمای عقب آن را هم اصلاح نموده است.

شرکت مدیران خودرو این فیس لیفت را به اسم خودرو MVM 315 S وارد بازار کرده است. ولی در سال ۱۳۹۹، چری تغییرات زیاد دیگری روی خودرو ۳۱۵ PLUS AT NEW اعمال نموده است و این اتومبیل را به اسم خودرو MVM 315+ وارد بازار کشور ایران کرده است.

مشخصات اتومبیل ۳۱۵ PLUS AT NEW

از اصلی‌ترین تغییرات فیس لیفت MVM 315 + می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

نمای ظاهری

شرکت بزرگ چری، با ایجاد تغییرات در جلو پنجره و سپرهای جلو و همچنین عقب و همینطور کاپوت، ظاهر این اتومبیل را کاملا جذاب و زیبا طراحی نموده است. این تغییرات موجب جذابیت ظاهری این اتومبیل شده است. همچنین از نظر ایمنی هم موثر واقع گشته است و تست هایی روی این اتومبیل انجام شده است که نشان داده در صورت برخورد با عابر پیاده به خاطر طراحی منحصر به فرد نمای بیرونی، آسیب کمتری به فرد وارد خواهد کرد.

نمای داخلی

نمای داخلی این اتومبیل دارای پوشش چرمی به رنگ‌های نارنجی و مشکی است و قسمت هایی از داشبورد نیز دارای طرح های لانه زنبوری هستند که جلوه خاصی به این اتومبیل بخشیده است.

مشخصات فنی

مهمترین خصوصیت این فیس لیفت، جعبه دنده اتوماتیک ۴ سرعته می‌باشد که دقیقا شبیه به مدل  ۲۲MVM ایکس طراحی شده است و دارای یک موتور ۱.۵ لیتری است که با قدرت ۱۰۷ اسب بخاری کار می‌کند.

مشخصات اتومبیل ۳۱۵ PLUS AT NEW

شرکت مدیران خودرو ، آپشن ها و امکانات جدیدی را به خودرو MVM 315 + اضافه نموده است که مهمترین آنها عبارت است از :

  • سقف سان ‌روف برقی که دو حالته است.
  • فرمان در این اتومبیل برقی است.
  • کنترل فشار باد تایر در این اتومبیل موجود است.
  • این اتومبیل دارای کروز کنترل است.
  • این اتومبیل مجهز به سیستم کنترل پایداری است.
  • این اتومبیل دارای نمایشگر لمسی ۸ اینچی به همراه جی پی اس است.
  • مجهز به سنسور پارک و دنده عقب می‌باشد.

بررسی قیمت قبل از خرید ۳۱۵ mvm

اتومبیل ام وی ام ۳۱۵ هم در طول چند سال اخیر مثل سایر اتومبیل های دیگر که در کشور  وجود دارند به خاطر نوسان ارز، به مقدار خیلی زیادی افزایش قیمت پیدا کرده است.

با در نظر داشتن این افزایش قیمت می‌توانید به جای بازار آزاد از طریق نمایندگی‌های فروش شرکت مدیران خودرو  همچون آسیا خودرو اقدام به خرید انواع محصولات mvm کنید. از مزایای خرید از نمایندگی اخذ تسهیلات خرید خودرو با اقساط بلند مدت می باشد.

فروش اقساطی mvm

برای اطلاع یافتن از قیمت محصولات MVM به سایت‌ اصلی آسیا خودرو که نماینده فروش این محصولات می‌باشند مراجعه کنید و از طریق کارشناسان این شرکت در مورد خرید این خودرو به صورت نقد و اقساط اطلاعاتی بدست آورید. در شرایطی که نمی‌توانید آن را نقدی بخرید خودرو مورد نظر خود را می‌توانید خیلی راحت به صورت اقساط خریداری نمایید.

جمع بندی

ام وی ام ۳۱۵ یک خودروی ایده آل برای مشکل پسندان با آپشن‌ها و امکانات رفاهی متعدد و قیمت اقتصادی است. اگر مایلید بیشتر در مورد این خودرو بدانید مقاله راهنمای خرید بهترین مدل mvm را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *