مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش فونیکس

بهترین شرایط فروش فونیکس چگونه است؟

شرایط فروش فونیکس توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. فونیکس یکی از محصولات تولیدی شرکت مدیران خودرو می باشد که به وسیله مهندسان زبده این شرکت طراحی شده است. در این مقاله قصد داریم به توضیح شرایط فروش فونیکس و نحوه خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ بپردازیم.

شرایط فروش فونیکس تیگو ۸ پرو

خودرو تیگو ۸ پرو در نتیجه سال های سال تلاش و تجربه به بازار عرضه شده و دارای ۵ سال ضمانت برای ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد می باشد.

تیگو ۸ پرو از جمله کراس اوور هایی با ظاهر شاسی بلندهای واقعی می باشد. این ماشین روی پلتفرم های عادی با شاسی یکنواخت شکل گرفته است و در اصل دارای ویژگی های آفرودی خاصی می باشد که به خاطر همین ویژگی ها از سواری مناسب تر و راحت تری برخوردار است.

نکته برتر دیگری که در شرایط فروش فونیکس به چشم می خورد قیمت بسیار کمتر این خودرو می باشد.

امکانات خودرو تیگو ۸ پرو و شرایط فروش فونیکس

فونیکس ۸ پرو علاوه بر سواری راحت از امکانات ایمنی و رفاهی بسیار خوبی برخوردار است. این خودرو با تکیه بر سیستم های مد روز موفق شده سواری بسیار راحت و انبوهی را تجربه نماید و نظرات بسیاری را به خود جلب کند.

در واقع تیگو ۸ پرو از نسل جدید خودروهای چینی می باشد و بر پایه اصول استاندارد و مبتنی بر ایمنی همراه با کیفیت متریال و مونتاژ طراحی شده است.

نمایندگی رسمی خودرو فونیکس در ایران

شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی خودرو فونیکس شناخته شده است و اولین مدل فونیکس هم خودرو تیگو ۸ پرو می باشد که به عنوان یکی از پر امکانات ترین خودروهای کراس اوور چینی در ایران عرضه شده است.

بررسی اجمالی تیگو ۸ پرو و شرایط فروش فونیکس

همانطور که قبلا گفتیم، یکی از ماشین های بسیار لاکچری که تحت مدل فونیکس به وسیله شرکت مدیران خودرو ارائه شده تیگو ۸ پرو می باشد. این ماشین دارای موتور ۱.۶ لیتری توربو می باشد و دارای سیستم پاشش سوخت مستقیمی می باشد. همچنین این ماشین دارای گیربکس ۷ سرعته دابل کلاچ می باشد که به دلیل این ویژگی می تواند بدون داغ کردن در ترافیک های سنگین حرکت کند.

این خودرو دارای یک دیفرانسیل است و علاوه بر ظاهر جذابش مجهز به سیستم های کمک رانندگی همچون کروز کنترل فعال، جی پی اس، راداری برای مشاهده نقطه کور و غیره می باشد. تجربه رانندگی این خودرو بسیار بی نظیر است.

آپشن های رفاهی و ایمنی تیگو ۸ پرو

یکی از موضوعاتی که در شرایط فروش فونیکس مورد بررسی قرار می گیرد آپشن های رفاهی این خودرو می باشد. تیگو ۸ پرو مجهز به یک دوربین ۳۶۰ درجه، کیلس یا ورود بدون کلید، هشدار انحراف از جاده، حسگر و رادار نقطه کور، سیستم ترمز پارک برقی و صفحه نمایش بزرگ ۲۴ اینچی می باشد.

از جمله آپشن هایی که تیگو ۸ پرو را به یک کراس اوور محبوب تبدیل کرده است سیستم صوتی آن با برند سونی می باشد که فوق العاده با کیفیت است و دارای دو مانیتور هوشمند ۲۴.۶ اینچی بسیار پهن می باشد که تقریبا ۶۰ درصد داشبورد را پوشش داده است. لذا این خودرو طراحی بسیار زیبایی را به ارمغان آورده است.

برخی آپشن های دیگر تیگو ۸ پرو عبارتند از:

  • سیستم ترمزگیری اتوماتیک در مواقع بروز خطر
  • کروز کنترل تطبیقی،‌
  • سنسور نقطه کور و کنترل خطوط حرکتی،
  • قابلیت تغییر وضعیت صندلی شاگرد به وسیله سرنشینان عقب،
  • دوربین ۳۶۰ درجه،
  • سیستم گرمکن و سردکن صندلی های جلو،
  • قابلیت باز شدن درب صندوق عقب الکترونیکی با حرکت پا،‌
  • تهویه مطبوع دو ناحیه ای،
  • صندلی‌های الکترونیکی
  • سیستم ممانعت از عقب گرد خودرو یا نگهدارنده خودکار
  • مانیتور هوشمند ۲۴.۶ اینچی عریض
  • سیستم صوتی سونی

در کل شرایط فروش فونیکس با توجه به همه این امکانات بسیار مقرون به صرفه است. این خودرو از نظر ظاهر تا حد زیادی مانند خودرو تیگو ۸ معمولی می باشد اما از لحاظ موتوری پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

شرایط فروش نقد و اقساط خودرو TIGGO 7

همانطور که قول داده بعد از بررسی اجمالی خودرو تیگو ۸ پرو نوبت به بررسی خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ می رسد.

همانطور که می دانید در اوضاع نابسامان  بازار خودرو و افزایش قیمت ماشین از یک طرف و کاهش قدرت خرید مردم از طرف دیگر امکان خرید نقدی ماشین برای بسیاری از مشتریان وجود ندارد.

با این حال با هدف ارتقا کیفیت خودرو در ایران نمایندگی آسیا خودرو همچون شرایط فروش فونیکس در ایران شرایط ویژه ای را برای خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ ارائه نموده است. در نتیجه این شرایط جدید همه اقشار جامعه قادر به خرید خودرو چری تیگو ۷ با هر مقدار درآمدی هستند.

خرید اقساطی ماشین تیگو ۷

به منظور افزایش قابلیت خرید برای هموطنان عزیز شرکت آسیا خودرو دو طرح عمومی و ویژه افراد بازنشسته، فرهنگی، کادر پزشکی و سایر مشاغل سازمانی ارائه نموده است تا خریداران با قبول اقساط ۱۲ ماهه تا ۳۶ ماهه بتوانند خودروی دلخواه خود را تهیه نمایند.

به منظور خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ به صفحه فروش سایت آسیا خودرو رجوع نمایید تا از آخرین قیمت ها و نحوه فروش مطلع شوید.

جمع بندی

شرایط فروش فونیکس توسط نمایندگی آسیا خودرو با توجه به امکاناتی که این خودرو در اختیار ما می گذارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله بررسی سیستم های ایمنی در خودرو های تیگو۷ را مطالعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *