مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو ۷ پرو

تیگو ۷ جدید چه امکانات و آپشن هایی دارد؟

یکی از موضوعات قابل بحث روز آپشن‌ های چری تیگو ۷ جدید است که در این مقاله بیان می کنیم تا مخاطبین و مشتریان گرامی با آن آشنا شوند و در مورد اتومبیلی که تصمیم به خرید آن گرفتند آسوده خاطر باشند و خودرو مورد نظر خود را تهیه کنند.

مدیران خودرو که خودروهای چری چین را در بازار کشورمان عرضه می‌نماید، در سال ۱۳۹۶ تیگو ۷ را به عنوان شیکترین و لوکس‌ترین محصولات خود به بازار وارد نمود. طراحی متمایز، پیشرانه قوی و آپشن‌ های چری تیگو ۷ موجب گشته تا برعکس هرچیزی که انتظار دارید، این کراس‌اوور گران‌تر بتواند فروش چشمگیری را در بازار کشور ایران تجربه کند.

تیگو ۷ جدید برای اولین بار در ایران

چری تیگو ۷ نخستین مرتبه  در سال ۲۰۱۶  به عنوان محصول بسیار خوب شرکت چری چین در نمایشگاه خودرو پکن معرفی گشت. از نظر ظاهری تیگو ۷ از یک اتومبیل مفهومی بنام چری TX سرچشمه گرفته است که در سال ۲۰۱۲ از آن رونمایی شد.

آپشن‌های چری تیگو ۷ جدید

چری تیگو ۷ اگرچه که در بازارهای سراسر دنیا با دو موتور متفاوت به بازار عرضه گشته است، ولی در ایران فقط نمونه‌ ۱.۵ لیتر توربوی آن وجود دارد. این موتور ۴ سیلندر قادر به تولید ۱۴۷ اسب ‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور است و نیروی خودش را از راه یک گیربکس ۶ دنده دابل کلاچ به محور جلویی انتقال می‌دهد.

چری تیگو ۷ در شروع فقط در تیپ اکسلنت به بازار آمد، اما چیزی حدود یک سال بعد «آسیا خودرو » به عنوان نماینده رسمی برندهای چری مدیران خودرو در کشور ایران، نمونه فیس‌لیفت این اتومبیل را هم به اسم IE به بازار عرضه می‌دارد که در  حال حاضر با بهره‌ برداری از فاکتورهایی مثل ترمز، رینگ های ده شاخه جدید، اتوهلد، پارک برقی، کنترل سرعت در سرازیری به عنوان نسخه فول آپشن چری تیگو ۷ مشهور می‌شود.

سقف پانوراما تیگو ۷ جدید

در عصر جدید سانروف در بیشتر ماشین‌ها مشاهده می‌شود و دیگر نمی‌توانیم آن را یک ویژگی مهم و خاص بدانید، ولی تیگو ۷ به عنوان یکی از  پرچمداران کمپانی چری به سقف پانوراما مجهز گشته است. سقف تیگو ۷ شیشه‌ای است و همچنین نیمه جلویی این شیشه، از قابلیت باز شدن بطور برقی بهره‌مند است. از خصوصیات دیگر این اتومبیل می‌توان به سقف پانورامای آن اشاره کرد که به کابین روشنایی بسیار زیادی می‌بخشد و موجب دید بهتر افراد داخل اتومبیل می‌شود. همچنین این ویژگی موجب می‌شود که سواری در تیگو ۷ بسیار عالی و لذت بخش باشد.

سنسور پارک تیگو ۷ جدید

در اتومبیل های شاسی‌بلند دقت به ارتفاع بیشتر و داشتن دید کمتر نسبت به قسمت عقب، سنسورهای پارک آن از ضروری ترین ملزومات اصلی این اتومبیل بشمار می آید.

سنسور نور چری تیگو ۷

یکی از ویژگی ها یا آپشن‌های مخصوص چری تیگو ۷ سنسور نور می‌باشد. با کاهش یافتن نور محیط پیرامون خودرو، این مدل حسگر فعال می‌گردد و بصورت اتوماتیک چراغ‌های اصلی ماشین روشن می‌شود. کارایی که سنسور نور و چراغ‌های خودکار دارد فقط به شب محدود نمی‌گردد، بلکه در راه ها و مسیرهایی که داخل تونل است بسیار مفید بوده و راننده مجبور نیست که مدام خودش چراغ ها را خاموش و یا روشن کند.

چری تیگو ۷ علاوه بر داشتن سنسور نور، سنسور باران نیز دارد. این سیستم بروی شیشه جلو اتومبیل نصب شده است که با ریختن قطره باران و تشخیص باران فعال می‌شود و برف پاکن های آن بکار می‌افتند.

فرمان برقی تیگو ۷ جدید

 چری تیگو ۷ دارای فرمان هیدرولیک نیست ولی دارای فرمان برقی است که به وسیله یک موتور برقی که روی جعبه‌ فرمان قرار دارد عمل می کند. از ویژگی‌های مهم سیستم فرمان برقی این است که با این سیستم  اتومبیل به نرمی حرکت می کند و دارای قابلیت اطمینان بالایی است.

استارت بدون کلید

یکی دیگر از ویژگی‌های خودروهای چری تیگو ۷ این است که نیازی نیست با کلید آن را روشن کنید و استارت بزنید. زیرا این خودرو مجهز به ریموتی است که می‌تواند درب ماشین را باز کند و برای روشن کردن پیشرانه نیازی به سوئیچ و چرخاندن آن در سوئیچ نیست و با فشردن یک دکمه ماشین روشن می‌شود.

سیستم کنترل فشار باد تایر TPMS

از دیگر آپشن‌ ها و ویژگی‌های چری تیگو ۷ جدید سیستم TPMS  و یا کنترل فشار باد تایر می‌باشد. این سیستم شامل ۴ سنسور می‌باشد که داخل سوپاپ چرخ‌ها واقع شده است و فشار باد درون هر تایر را اندازه گیری می‌نماید.

یکی دیگر از خصوصیات مهم چری تیگو ۷ اتوهلد یا نگه‌دارنده اتوماتیک ماشین است که به راننده خود کمک می‌نماید تا زمانی بین ترافیک‌های سنگین قرار می‌گیرد مدام مجبور نباشند پدال ترمز را فشار دهد و اذیت نشود. بنابراین زمانی که احتیاج دارید که حرکت و ایست پشت‌ سر هم انجام دهید، با فعال نمودن سیستم اتوهلد می‌توانید خیلی راحت و با خیال راحت پای خود را از روی پدال ترمز بردارید  و خسته نشوید. با اتوهلد بطور اتوماتیک ترمز گرفته می‌شود و خوردو بی حرکت می‌ایستد.

سیستم ترمز پارک برقی تیگو ۷ جدید

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خودرو چری تیگو ۷ ترمز دستی یا پایی آن است که به شکل یک اهرم یا پدال نیست. این قطعه به صورت سیستم ترمز پارک برقی در این خودرو وجود دارد و با استفاده از یک کلید در کنسول مرکزی فعال می‌گردد که ترمز چرخهای عقب را درگیر می‌نماید.

متقاضیان گرامی می‌توانند با تماس با یکی از نمایندگی های آسیا خودرو، برای بهترین خودروهای این شرکت مثل چری تیگو ۷ ثبت نام کنند و با استفاده از مشاوران این کمپانی با کسب اطلاعات از شرایط این خودروها اقدام به ثبت نام و خرید این خودروها کنند.

خرید اقساطی ماشین تیگو ۷

چه قصد خرید نقدی و چه اقساطی را دارید حتما پیش از خرید با مشاوران ما تماس بگیرید.

جمع بندی

با کمک آسیا خودرو و ثبت نام تیگو ۷ جدید می توانید با پیش پرداخت ۴۰ درصدی صاحب خودروی دلخواهتان شوید. برای اطلاعات بیشتر در این راستا مقاله مشخصات تیگو ۷ را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *