مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
۰ تا ۱۰۰ تیگو ۷

شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰ چه تفاوتی با ۱۴۰۱ دارد؟

شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰ به صورت نقد و اقساط و قیمت مدل ۱۴۰۱ تیگو ۷ یکی از موضوعات مهم می‌باشد که برای متقاضیان این مدل از اتومبیل‌ها می تواند حائز اهمیت باشد. تیگو ۷ مدل سال ۱۴۰۱ می تواند با خیلی از اتومبیل های اروپایی برابری نماید و همین مسئله موجب می‌شود که تا به ما ثابت گردد که این نوع از اتومبیل ها می توانند گزینه ی بسیار مناسبی برای مشتریان ایرانی باشند.

اطلاع از شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰ و مدل ۱۴۰۱

در آغاز بهتر است بررسی کنیم آیا ارزش دارد که شرایط خرید تیگو ۷ به صورت اقساطی را متحمل شویم یا نه؟ امروزه در ایران با توجه به شرایط تحریم ها و همین طور بالا رفتن نرخ ارز، کمتر کسی توان مالی خرید ماشین های خارجی به صورت نقدی دارد. اما آیا این خودرو از لحاظ فنی و موتوری ارزش آن را دارد که به صورت اقساط بخریم؟

مشخصات فنی و شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰

به طور کلی بر اساس نظرسنجی هایی که از مردم انجام گرفته است و همینطور نظرات کارشناسان اتومبیل در قسمت های گوناگون این اتومبیل از نظر کیفیت، کابین و امکانات، طراحی ظاهری و همینطور عملکرد فنی دارای امتیاز ۶۰ درصدی می باشد که احتمالا برای اتومبیلی با این ظاهر و این قیمت امتیاز کمی می‌باشد.

مدل محور حرکتی تیگو ۷ دیفرانسیل جلو است و در این مورد اختلاف زیادی با خیلی از اتومبیل های سدان و شاسی بلندهای موجود در بازار ندارد.گیربکس تیگو ۷ بر عکس اتومبیل های داخلی و یا اتومبیل های خارجی آریزو ۵ که  دارای گیربکس دستی هستند، از مدل گیربکس ۶ دنده اتومات دو کلاچه می‌باشد. در بخش پیشرانه شرکت چری به جای پیشرانه معمولی از پیشرانه های ۴ سیلندر و توربو شارژ استفاده نموده است.

خرید از نمایندگی و بررسی شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰

با مراجعه به صفحه فروش آسیا خودرو می توانید علاوه بر اطلاع از شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰و مدل ۱۴۰۱ درباره‌ خصوصیات و ویژگی‌های این اتومبیل هم اطلاعات کلی و جامعی را دریافت نموده و بعد از آن خودروی محبوب خود را خریداری نمایید.

 موضوع مهم دیگری که درباره‌ خصوصیات فنی این اتومبیل وجود دارد در مورد حجم و یا همان ظرفیت کلی  موتور این خودرو است که ۱.۵ لیتری می‌باشد به این معنا که این اتومبیل توان سوزاندن ۱۵۰۰ سی سی بنزین در یک زمان واحد  را دارد و می‌تواند قدرت و شتاب مناسبی را فراهم کند.

طرح ها و شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰

 طرح های فروش فوری و اقساطی به همراه تسهیلات توسط اسیا خودرو برای مدل های متنوعی از محصولات تیگو و آریزو و همچنین ام وی ام ارائه می شود که می توانید از طریق تماس با کارشناسان از آنها مطلع شوید.

نحوه ثبت نام و اطلاع از شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰

مشتریان گرامی می‌توانند به منظور اطلاع از طرایط ثبت نام آنلاین و فروش اقساطی محصولات تیگو و آریزو به سایت آسیا خودرو مراجعه نمایند.

بررسی مشخصات فنی و موتوری تیگو ۷ و تیگو ۸

اتومبیل تیگو ۷ شامل محور حرکتی دیفرانسیل جلو می‌باشد که نیروی محرکه موتور را به چرخ های جلویی انتقال می‌دهد. در خودروی چری تیگو ۸ نیز دیفرانسیل حرکتی همان محور جلویی می‌باشد .

گیربکس چری تیگو ۷ از مدل شش دنده دو کلاچه می‌باشد، در صورتی که چری در این بخش اتومبیل  تیگو ۸ را ارتقا داده و آن را به هفت دنده دو کلاچه تبدیل نموده است .

پیشرانه موتور در هر دو نوع اتومبیل تیگو ۷ و ۸ برابر ۴ سیلندر است و از مدل توربو شارژ می‌باشد. با این وجود، موتور توربو شارژ  این اتومبیل می‌تواند با رقبای بسیاری مقابله نماید و در سرعت گرفتن و شتاب از رقبای خود پیشی بگیرد.

مورد آخر که از نظر موارد فنی و در مقایسه اتومبیل تیگو ۷ و تیگو ۸ مطرح می‌گردد حجم و ظرفیت کلی موتور می‌باشد. موتور خودرو چری تیگو ۷ دارای ظرفیت ۱.۵ لیتری است، در صورتی که ظرفیت خودرو تیگو ۸ برابر با ۱.۶ است و به گفته بعضی از منابع برابر ۱.۷ لیتر می‌باشد.

واضح است که هر چقدر میزان ظرفیت موتور بیشتر باشد، شتاب، قدرت و سرعت زیادتری را خواهد داشت البته این در صورتی است که میزان مصرف سوخت اتومبیل هم به همان نسبت زیادتر خواهد شد.

ثبت نام خودروی تیگو

تیگو ۷ از جمله خودروهای پر طرفدار و پر فروشی است که با توجه به آپشن های زیادی که دارد از قیمت منصفانه ای برخوردار می باشد. شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰ به خصوص قیمت و اقساط بلند مدت آن از جمله عوامل تاثیرگذار بر استقبال مشتریان از این خودرو می باشد.

شما می توانید قبل از ثبت نام و خرید خودرو تیگو ۷ ابتدا شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰را با دقت در صفحه فروش وب سایت آسیا خودرو مطالعه کنید. همچنین مقاله آیا خرید تیگو ۷ دست دوم به صرفه است را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *