مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مشخصات آریزو 6 اتومات

طول ماشین سدان چری آریزو ۶ چقدر است؟

طول ماشین سدان یکی از آیتم هایی است که افراد برای تمایز آن از سایر مدل ها در نظر می گیرند. از آنجاییکه خودرو چری آریزو ۶  یکی از اعضا مهم خانواده مشهور آریزو می‌باشد که توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه گشته‌ و بسیار پرطرفدار شده، در این مقاله قصد داریم مشخصات و طول ماشین سدان چری آریزو ۶ را به شما مشتریان گرامی معرفی کنیم، پس اگر علاقمند به خرید اقساطی این ماشین هستید تا انتهای مقاله با ما باشید.

بررسی اجمالی ماشین سدان چری آریزو ۶

 چری آریزو ۶ به گمان بسیاری از افراد، گرانترین اتومبیل سدان چینی می‌باشد به وسیله کمپانی‌های سازنده اتومبیل در کشور ایران عرضه می گردد. همچنین، این اتومبیل که بیشتر در یک تیپ تولید می شود جای خود را به خوبی در بازارهای ایران باز کرده است.

به خاطر تأثیرات زیاد مونتاژی که بروی آن انجام می‌گردد، خودرو سدان آریزو ۶ شامل قابلیت‌ها و خصوصیاتی مثل تریم داخلی نمی‌باشد.

طول ماشین سدان چری آریزو ۶ به نسبت عرض و ارتفاع آن به قرار زیر است:

۴۵۷۵* ۱۸۱۴* ۱۴۹۳

آیا طول ماشین سدان برای خریداران رضایتبخش است؟

خودرو چری آریزو ۶ جز اتومبیل هایی است که دارای مصرف سوخت بهینه می‌باشد  که از لحاظ مشخصات فنی مثل شتاب، گیربکس،  و… نسبت به رقبای دیگری که در بازار هستند بسیار پیشرفته تر است و با توجه به ظاهر کشیده ای که دارد می تواند رضایت کاربران را خیلی خوب جلب نماید.

طراحی فضای داخلی این اتومبیل به علت اینکه طول ماشین سدان آریزو ۶ بیشتر از سدان های رقیب است خواسته اکثر افراد را برآورده می کند.

مشخصات فنی موتوری و طول ماشین سدان چری آریزو ۶

همینطور که در مشخصات و خصوصیات فنی چری آریزو ۶ ذکر شد، این خودرو جزو اتومبیل های بسیار قوی  و قدرتمند می‌باشد و مجهز به موتوری است که دارای قدرت ۱۴۷ اسب بخار  می‌باشد که به ازای هر ۵۵۰۰ دور در یک دقیقه است.

لازم به ذکر می‌باشد که این اتومبیل از مدل CVT می‌باشد. خودرو چری آریزو ۶ جزو اتومبیل های ۹ دنده‌ ای است که در بازار وجود دارد و موجب علاقه مند شدن بسیاری از افراد به این خودرو شده است.

خودرو چری آریزو ۶ اتومبیلی است که دارای ۴ سیلندر است که شامل توربو شارژ و ۱۶ سوپاپ می‌باشد که محرک آن در  دیفرانسیل جلو قرار دارد.

ظرفیت و گنجایش موتوری که بر روی این اتومبیل چینی نصب شده است برابر با ۱.۵ لیتر می‌باشد و مقدار شتابی که دارد از ۰ تا ۱۰۰ است که ظرف ۹ ثانیه انجام می گیرد. این مقدار شتاب نشان دهنده‌ قدرت فنی بالای این اتومبیل می‌باشد.

با وجود اینکه طول ماشین سدان آریزو ۶ کشیده است اما با توجه به مشخصات فنی قدرتمند می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که شتاب زیاد در خودرو را دوست دارند.

سیستم سوخت رسانی

اگر مایل باشید درمورد سیستم سوخت‌رسانی خودرو چری آریزو ۶ هم سوالاتی بپرسید، بایستی بدانید که از نوعی انژکتوری با پاشش سوخت مستقیم می‌باشد.

یکی از مسائل مورد اهمیت در مشخصات فنی هر اتومبیلی، مدل جعبه‌دنده آن و همینطور مدل حرکت اتومبیل یا سیستم انتقال قدرت آن می‌باشد که برای خودروهای چری آریزو ۶ به ترتیب شامل انتقال قدرت خودکار پیوسته و دیفرانسیل جلو می باشد.

بررسی دقیق‌تر مشخصات فنی و طول ماشین سدان چری آریزو ۶

در مورد موتور این اتومبیل به عنوان یکی از موارد کلیدی در مشخصات و خصوصیات فنی خودرو چینی آریزو ۶ بایستی بگوییم که این خودرو دارای موتور بنزینی است که می‌تواند گشتاوری در حد ۲۱۰ نیوتن متر به ازای ۱۷۵۰ الی ۴۰۰۰ دور در هر دقیقه تولید ‌نماید. حجم باک این خودرو چینی ۴۸ لیتری می‌باشد.

برخی از مهمترین مشخصات فنی خودرو آریزو ۶ عبارتند از:

  • دارای سیستم رانندگی و انتقال نیرو می‌باشد.
  • دارای دیفرانسیل جلو می‌باشد.
  • سایز لاستیک در این خودروها ۱۷ اینچ می‌باشد.
  • نوع موتور در این خودروها از مدل SQRE4T15B می‌باشد.
  • تعداد سیلندر در این خودرو شامل چهار سیلندر خطی می‌باشد.
  • حجم باک در این خودروها ۴۸ لیتر می‌باشد.
  • دارای کمربند ایمنی سه نقطه‌ی برای تمامی سرنشینان است.
  • کیسه هوا در این مدل اتومبیل از مدل SRS و جانبی از مدل SRS و پرده ای از مدل SRS می‌باشد.
  • سیستم ترمز در این مدل خودروها از نوع ABS+EBD ترمز جلو دیسکی خنک شونده می‌باشد.

به علاوه، این خوردو دارای سیستم تعلیق جلو است و همچنین مجهز به مک فرسون بوده و دارای سیستم تعلیق عقب و همچنین مجهز به سیستم ترمز پارک برقی EPB می‌باشد.

فاصله دو محور در این خودرو با توجه به طول ماشین سدان آریزو ۶ برابر با ۲۶۵۰ می باشد.

سیستم هشدار دهنده و ضد خطر سیمبلایزر

درباره‌ سیستم ایمنی ایجاد شده در  هر اتومبیلی که چری آریزو ۶ هم از آن مستثنی نمی‌باشد، مدل سیستم ایمنی جزء موارد خیلی با اهمیت و همچنین بالاتر از مشخصات فنی چینی آریزو ۶ می‌باشد.

کیسه هوا هم برای هر یک از ۶ سرنشین این اتومبیل بصورت ویژه تعبیه گشته است. درباره‌ سیستم‌های پایداری و راننده است و می‌توان به سیستم ترمز کمکی از مدل BA و همینطور سیستم‌های کنترل کننده کشش (TCS) و کنترل پایداری اتومبیل (ESP) نیز اشاره نمود. لازم به ذکر است که  به منظور محافظت نمودن از جان همه سرنشینان، خودرو چری آریزو ۶ دارای کمربند ایمنی ۳ نقطه‌ای می‌باشد.

خرید اقساطی چری آریزو ۶

در این مقاله در ابتدا به بررسی طول ماشین سدان Arizzo 6 پرداختیم. گذشته از  موضوع طول ماشین سدان آریزو ۶ تسهیلاتی است که شرکت آسیا خودرو برای فروش اقساطی این محصول در نظر گرفته است.

جمع بندیبرر

اگر علاقمند به خرید اقساطی ماشین سدان اریزو ۶ هستند درنگ نکنید و همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید . همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بررسی امکانات آریزو ۶ همراه با عکس را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *