مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
نکات خرید خودرو صفر

هنگام خرید و ثبت نام خودروی تیگو صفر به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر چند ماه گذشته را در رویای خرید یک سواری جدید و ثبت نام خودروی تیگو صفر سپری کرده‌اید، احتمالاً به مدل‌های مختلف نگاهی انداختید، قیمت ها را با هم مقایسه و ارزیابی کرده اید تا ببینید کدام مدل برای شما مناسب تر است. خرید ماشین یک سرمایه گذاری بزرگ است. قبل از رفتن به نمایندگی، باید در مورد قیمت، شرایط فروش اقساطی و مشخصات فنی و آپشن ها و فکر کنید و نکات خرید خودروی صفر را در نظر بگیرید.

ابتدا باید بودجه خرید خود را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که می خواهید خرید نقدی داشته باشید یا شرایط خرید و ثبت نام خودروی تیگو را بررسی کنید. اما خرید ماشین به همین سادگی ها هم نیست. در این مقاله با ما همراه باشید تا مراحل خرید یک خودروی جدید را با هم مرور کنیم.

نکات خرید و ثبت نام خودروی تیگو صفر

اگر واقعا تصمیم به ثبت نام خودروی تیگو صفر گرفتید، این نکات را دنبال کنید تا از تجربه خرید خودروی صفر خود نهایت استفاده را ببرید و با وسیله نقلیه رویایی تان با قیمتی که به نفع شما است، به سفر بروید.

تحربه رانندگی با تیگو 8

شرایط اقساطی ثبت نام خودروی تیگو را بررسی کنید

ممکن است به دنبال خرید یک مدل خاص مثل تیگو ۷ صفر، تیگو ۸ صفر یا تیگو ۷ پرو باشید، مطمئنا تا زمانیکه هزینه آن را پرداخت نکنید نمی‌توانید خودرو را به خانه ببرید مگر اینکه بتوانید آن را با شرایط اقساطی به صورت پیش پرداخت نقدی و سپس پرداخت ماهانه مابقی مبلغ خودروی صفر، خریداری کنید.

اما دست نگه دارید. قبل از اینکه عجله کنید و ثبت نام یکی از مدل های خودروی تیگو با شرایط اقساطی را انجام دهید، باید توانایی پرداخت قسط خود را مشخص کنید. یک قانون سرانگشتی که از مهمترین نکات خرید خودروی صفر می باشد این است که بیش از ۲۰ درصد از درآمد ماهانه خانواده خود را برای ماشین صفر خرج نکنید. این رقم باید شامل پرداخت ماهانه قسط خودرو و سایر هزینه های خودرو از جمله بنزین و بیمه خودرو باشد. اگر فقط پرداخت ماهانه اقساط را در نظر می گیرید، نباید بیش از ۱۵ درصد از درآمد خود را هدف قرار دهید.

سیستم تهویه مطبوع تیگو 7

درباره نکات فنی و آپشن های خرید خودروی صفر تحقیق کنید

پس از تعیین بودجه، شروع به تحقیق در مورد وسایل نقلیه ای کنید که توجه شما را به خود جلب کرده است. در صفحه محصولات وب سایت ما می توانید مشخصات کاملی از هر خودرو از جمله تیگو ۷، تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و غیره را مشاهده کنید. در صفحه مقالات ما نیز می توانید نقد و بررسی های مختلفی را درباره انواع خودروی تیگو ۷ و نکات مربوط به آپشن ها و مشخصات فنی آنها را بخوانید.

 

 قیمت خودروی تیگو صفر و شرایط اقساطی آن را بررسی کنید

شرایط اقساطی که برای پیش فروش و ثبت نام آنلاین خودروهای صفر تیگو و آریزو در نظر گرفته می شود بسیار متفاوت است. برای اینکه خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید می توانید شرایط فروش اقساطی خودروی تیگو صفر آسیا خودرو را بررسی کنید و مدل ماشین مناسب خودتان را با توجه به شرایط آن انتخاب کنید.

 

رانندگی با خودروی صفر را امتحان کنید

اگر مطمئن نیستید که تجربه رانندگی با خودروی تیگو چگونه است، بهتر است به نمایندگی ها مراجعه کنید و از آنها بخواهید تا به شما امکان تست درایو را قبل از خرید بدهند. با چند دقیقه رانندگی مطمئن می شوید که واقعاً عاشق ماشین هستید، به خصوص اگر برای کار یا مسافرت زیاد از آن استفاده می کنید.

 

از درخواست زمان بیشتر براز نشستن پشت فرمان خجالت نکشید. زمانی را در حالت پارک شده در ماشین بگذرانید تا صندلی ها را تنظیم کنید، کنترل ها را آزمایش کنید و ببینید آیا جای سرنشینان راحت است. همچنین بهتر است نکات مهمی را درباره خودروی تیگو صفر بررسی کنید از جمله گارانتی، خدمات پس از فروش، زمان سرویس ها و غیره.

 

درباره شرایط و نکات خرید اقساطی خودروی تیگو صفر مذاکره کنید

وقتی زمان آن رسید که بنشینید و در مورد قیمت خودروی تیگو صفر صحبت کنید، با تحقیقاتی که انجام داده اید آمادگی لازم را دارید. شاید بهتر باشد قیمت و شرایط ثبت نام و فروش آنلاین و اقساطی چند نمایندگی را با هم مقایسه کنید و ببینید آیا نمایندگی های دیگر قیمت بهتری را برای وسیله نقلیه مورد نظر شما ارائه می دهند یا خیر. البته فقط به دنبال قیمت مناسب نباشید شما باید به خدمات پس از فروش، گارانتی، بیمه طلایی و سرویس هایی که نمایندگی ارائه می دهد نیز توجه کنید.

اگر به دنبال فروش ماشین فعلی خود و سپس خرید خودروی تیگو صفر هستید، بعد از مذاکره در مورد قیمت فروش ماشین قبلی خود نکات لازم برای خرید خودروی صفر را دنبال کنید.  زمانیکه خودروی قبلی خود را به قیمت مناسبی بفروشید، به شما کمک می کند تا شرایط بهتری برای خرید خودروی صفر خود داشته باشید و اگر در مورد قیمت خودروی صفر به صورت آنلاین تحقیق کرده باشید، حتی می توانید بهترین خرید ممکن را تجربه کنید.

قبل از امضای قرارداد نهایی، تمام جزئیات را با دقت بررسی کنید. هزینه های پیشنهادی را بررسی کنید و بررسی کنید که همه چیزهایی که به صورت شفاهی مذاکره کرده اید به صورت کتبی نیز نوشته شده باشد.

نکات نهایی برای خرید خودروی تیگو صفر

خرید یک ماشین جدید یک فرآیند هیجان انگیز است، و هیچ احساسی بهتر از رانندگی کردن با دانستن اینکه بهترین معامله را انجام دادید، وجود ندارد. بنابراین قبل از اینکه ماشین را خریدارز کنید، تمام نکات بالا را با دقت مرور کنید. مشاوره با کارشناسان ما به  شما کمک می کند خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *