مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو 7

کدام محصولات تیگو و آریزو خوش فروش ترین خودرو چینی هستند؟

خوش فروش ترین خودرو چینی کدام است؟ این سوالی است که تعداد زیادی از خریداران و متقاضیان ماشین امروز به دنبال جوابی برای آن می‌باشند. با زیاد شدن قیمت ماشین در سال جاری، متاسفانه انتخاب در خرید ماشین برای تعداد زیادی از افراد محدود می‌باشد و درصد بسیار بالایی از افراد خرید اتومبیل‌های خارجی را فراموش می‌کنند. بنابراین چاره‌ای جز انتخاب میان خرید خودرو چینی و داخلی نخواهند داشت.

بازار خوش فروش ترین خودرو چینی در ایران

چین پس از قبضه‌کردن بازار جهانی در تمام زمینه‌ها، چند سالی می‌باشد که به دنبال بازار اتومبیل در ایران آمده است. محصولات اولیه شرکت‌های چینی، خیلی امیدوار کننده نبوده است ولی شرکت‌های چینی به صورت عجیبی، روند صعودی پیشرفت را در کوتاهترین و کمترین زمان ممکن سپری کرده‌‌اند. اکنون پس از گذشت کمتر از ۲۰ سال، چین به یک شرکت بزرگ اتومبیل‌سازی در دنیا تبدیل شده است.

در کشور ایران چند سالی است که تب خرید ماشین‌های چینی بسیار داغ شده است ولی از همان اول صحبت‌هایی در مورد کیفیت پایین این اتومبیل‌ها و ضعف بازار خرید و فروش آنها و همچنین بازار دست دوم آن‌ها در بورس خودرو و در بین مردم پیچید.

 همین امر موجب شده که تعداد زیادی از مردم برای خرید این مدل ماشین‌ها تردید کنند. به تدریج و با بالا رفتن کیفیت ساخت این ماشین‌ها اکنون مردم راحت‌تر به چینی‌ها اعتماد می‌نمایند و نسبتا بیشتر متقاضیان و خریداران از اینگونه اتومبیل‌ها رضایت پیدا کرده‌اند.

تیگو ۷ پرو فونیکس- خوش فروش ترین خودرو چینی

یکی دیگر از محصولات خوش فروش تیگو ۷ پرو می باشد. قدرت موتور خودرو چری تیگو ۷ پرو (TIGGO 7 PRO) فونیکس ۱۵۶ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ می‌باشد که دارای گشتاور ۲۳۰ نیوتون متری می‌باشد. در نتیجه این خودرو تغییر زیادی نسبت به تیگو ۷ نداشته است ولی گیربکس این خودرو کلا متفاوت می‌باشد.

گیربکسی که در خودرو تیگو ۷  استفاده می شود ۲ کلاچه است، در صورتی که شاسی بلند جدید فونیکس تیگو ۷ پرو دارای گیربکس ۹ سرعته CVT می‌باشد که مشکلات بسیار بیشتری نسبت به نمونه قبلی دارد مثل داغ شدن بیش از اندازه صفحه کلاچ که در آن مشاهده می‌شود .

عملکرد این اتومبیل برای رانندگی کردن در داخل شهر درست شده است و  بسیار نرم و روان  حرکت می‌نماید. احتمالا به نظر می‌آید که در مقایسه با تیگو ۸ پرو از حالت اسپرت کمتری برخوردار است و اختلاف رانندگی با این اتومبیل ها در سرعت‌های بالا مخصوصا در پیست رانندگی یا مسیرهای پر پیچ و خم مشخص می‌شود، ولی در هر صورت موتور ۱.۵ لیتری توربو این اتومبیل دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد و رانندگی کردن با این اتومبیل بسیار لذت بخش است.

معرفی خوش فروش ترین خودرو چینی

در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی از پر فروش ترین های چینی در ایران را به شما معرفی کنیم تا در خرید خود راحت‌تر تصمیم بگیرید.

چری تیگو ۷- یکی از بهترین ماشین‌های بازار چینی

شرکت چری، ماشین ساز بسیار مشهور و پرآوازه چینی می‌باشد که تولیداتش برای سالهای زیادی در کشور ایران حضوری پررنگ و موفق داشته است. ماشین‌های چری قبل از این با اسم MVM وارد کشور ایران می‌شدند که کیفیت زیاد مطلوبی نداشتند، ولی در چند سال آخر لاین ماشین‌های لوکس این شرکت به اسم چری، با استقبال بسیار خوبی از طرف متقاضیان و خریداران ایرانی مواجه شده و به گزینه اصلی خرید ماشین چینی برای بسیاری تبدیل گشته است.

خودرو چری تیگو ۷ پرچم‌دار زیبای شرکت چری می‌باشد که زبان طراحی ویژه خود را دارد. این یک خودروی کراس‌اوور بسیار زیبا است که از لحاظ  طراحی ظاهری نسبت به نسخه های پیشین خود یعنی خودرو تیگو ۵ بسیار شیک تر و زیباتر می‌باشد. ظرافت طراحی خودرو تیگو ۷ در کنار بهتر شدن متریال و طراحی داخلی آن این اتومبیل چینی را به یکی از بهترین گزینه ها و خوش فروش ترین خودرو چینی برای خرید تبدیل نموده است.

آپشن های رفاهی تیگو ۷

خودرو تیگو ۷ فهرست بسیار کاملی از آپشن‌های رفاهی و فنی را دارد. خصوصیات و ویژگی‌هایی مثل سقف سانروف پانوراما و  مودهای رانندگی گوناگون که مجهز به بالابر الکتریکی در صندوق عقب است. همچنین دارای هشت حسگر در سراسر این اتومبیل است که با هشدار به راننده در موقع خطر او را آگاه می‌سازند که از تصادفات جلوگیری کند. این امکانات از خصوصیات خاص تیگو هفت می‌باشد. این اتومبیل با دو پیشرانه متفاوت و در دو قیمت به بازار عرضه میگردد.

مدل گران‌تر و پرفروش‌تر این اتومبیل دارای  پیشرانه یک و نیم لیتری است که دارای قدرت ۱۴۴ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر می‌باشد. نمونه ارزان‌تر این اتومبیل دارای پیشرانه یک و نیم لیتری می‌باشد که قدرتی معادل  ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتن‌متر دارد.

نقطه ضعف تیگو ۷ خوش فروش ترین خودرو چینی

احتمالا نقطه ضعف تیگو ۷ را می‌توان همین پیشرانه ضعیف این اتومبیل بدانیم، زیرا این قدرت برای اتومبیلی با اندازه و وزن تیگو ۷ خیلی مناسب به نظر نمی‌آید. همینطور بایستی اشاره کنیم که این اتومبیل نسبت به بعضی رقبای خارجی خود فرمان‌پذیری بسیار ضعیف‌تری دارد. در پایان بایستی اضافه کنیم که خودرو تیگو ۷ هیچ تست ایمنی تصادفی در مؤسسات ایمنی مطرح جهان ندارد،  ولی از موسسه ایمنی چین ۵ ستاره کارت ایمنی دریافت نموده است.

چری آریزو ۶، بهتر از آریزو ۵

یکی دیگر از انتخاب‌های خوب برای خرید بهترین اتومبیل های چینی می‌تواند خودرو چری آریزو ۶ باشد.  خودرو چری آریزو ۶ که خوش فروش ترین خودرو چینی نیز می‌باشد، مدت زمان بسیار کوتاهی پس از آریزو ۵ وارد بازار اتومبیل کشور ایران شد.

خودرو چری آریزو ۵ از همان آغاز ورودش به  کشور ایران، بسیار زیاد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت و نظر علاقه‌مندان زیادی را به خودش جلب کرد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت خودرو آریزو ۵ شباهت زیاد آن با اتومبیل‌های کره‌ای است که در نگاه اول هر خریداری را به اشتباه می‌اندازد.

آریزو ۶ با داشتن کمی تغییر در طراحی ظاهری آن، نسبت به نمونه قبل خود ظاهر بسیار جذاب‌تری پیدا کرده است، ولی تغییر اصلی در درون کابین این اتومبیل به وجود آمده است که ظاهری کاملا مدرن و متفاوت به این اتومبیل زیبا داده است. همچنین این ماشین دارای متریال بسیار باکیفیت و مرغوبی است که نسبت به نمونه قبلی بسیار بهتر می‌باشد.

شرایط محصولات تیگو و آریزو

برای خرید و اطلاع از شرایط محصولات تیگو و آریزو می توانید به سایت آسیا خودرو رجوع کنید.

جمع بندی

خرید خوش فروش ترین خودرو چینی به شما کمک می کند تا زمانی که تصمیم به تعویض یا فروش خودروی خود گرفتید خیلی به مشکل برنخورید. برای کسب اطلاعات بیشتر  در این مقاله چری تیگو ۸ پرو چند اسب بخار است را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *