مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت ماشین چری آریزو

چرا قیمت ماشین چری تیگو و آریزو در ایران بالاتر از بازار جهانی است؟

پیشرفت صنعتی شگفت‌آور چین طی دو دهه اول قرن بیست‌ویکم میلادی، موضوع غیرقابل انکاری است. این روزها اگر به‌ اطراف خود با دقت نگاه کنید. تلفن‌ همراه چینی، لپ‌تاپ چینی، لوازم‌ خانگی چینی و خودروهای چینی را به‌ وفور مشاهده می‌کنید. طی این‌ سال‌ها چینی‌های خستگی‌ناپذیر با رفتار خود نشان داده‌اند که در تمام عرصه‌ها به‌ جلو حرکت می‌کنند و سعی در به‌ چالش‌ کشیدن برند های مطرح جهانی دارند. یکی از خودروسازان شناخته‌شده چینی چری نام دارد. که در زمینه صادرات و یافتن بازارهای جدید، تبحر خاصی از خود نشان داده است. در ادامه به قیمت ماشین چری آریزو و تیگو درایران می پردازیم.

قیمت ماشین چری آریزو و تیگو در ایران

طی دو سال اخیر، چندین بار اتفاق افتاده است که گروه شرکت های خودروسازی در عرضه محصولات خود منتظر فرصتی بوده تا قیمت محصولات خود را با توجیه نوسانات ارز و افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات و… بالا ببرد. حتی سال گذشته نیز پس از افزایش قیمت‌های فصلی مصوب شورای رقابت که بیشتر برای محصولات دو خودروساز بزرگ اجرا شده بود، قیمت محصولاتش را بالا برد. این در حالی است که پیش‌تر گاها این افزایش قیمت در ماه‌های متوالی و بعضا فواصل زمانی بسیار کوتاه‌تر اتفاق می‌افتاد.

قیمت ماشین چری آریزو و تیگو در ایران خودرو

با توجه به اینکه مدیران‌ خودرو از جمله شرکت‌های خودروسازی بوده است. که در سال گذشته پس از اعلام افزایش قیمت‌های فصلی مصوب شورای رقابت، قیمت محصولات خود را تغییر می‌داد. و مشمول افزایش قیمت می‌کرد اما این بار علیرغم اینکه نزدیک به یک ماه از صدور مجوز افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا با هدف متعادل‌سازی قیمت در بازار خودرو توسط شورای رقابت و براساس تورم بخشی یکساله می‌گذرد، شرکت مدیران‌ خودرو هنوز برای سال ۱۴۰۰ قیمت جدیدی اعلام نکرده است.

اساسا با توجه به تحریم صنعت خودرو کشور و تعرفه واردات خودرو که منجر به افزایش چشم‌گیر قیمت خودروها می‌شود. می‌توان گفت خودروهای میان‌رده چینی که نسبت به اتومبیل‌های کره‌ای، ژاپنی و اروپایی ارزان‌تر هستند. روانه بازار کشور می‌شوند تا بتوانند با قیمت پایین‌تر در بازار ایران به رقابت بپردازند. با این وجود، قیمت جدید برخی از خودروها مشخص می‌سازد که دیگر نمی‌توان به چشم یک خودرو ارزان قیمت به آن‌ها نگاه کرد.

عرضه محصولات چری با نام ام وی ام توسط مدیران خودرو؛ ام وی ام تیگو 5

قیمت ماشین چری آریزو و تیگو انتخاب مناسب برای خرید است

ماشین چری آریزو و تیگو خودروهای چینی هستند که به لحاظ برند با رقبای خود فاصله دارد. و هنوز هم تصورات منفی نسبت به خودروهای چینی وجود دارد. گرچه نسبت به گذشته این تصورات بهبود فراوان یافته و امروز خرید خودروهای نیمه لوکس چینی برای مردم قابل قبول است. به طور مثال پیشتاز ورود چینی ها به بازار ایران بوده است که امروز به راحتی و با طرفدار بسیار با قیمتی بالا به فروش می رود. به صورت کلی ماشین چری آریزو و تیگو مطلوب و مناسب است. که می تواند در بازار ایران با توجه به وضعیت خودروهای وارداتی خوش آتیه باشد. اما درعین حال با چالش های بسیاری نیز روبرو می باشد. باید این خودرو مورد استفاده مشتریان قرار گیرد و قطعا تجربه استفاده آنها می تواند تاثیرگذار باشد و چهره واقعی و ارزش این محصول را در بازار نشان دهد.

 

فروش اقساطی ماشین چری آریزو و تیگو در آسیا خودرو

در لیست فروش محصولات MVM و چری این شرکت، قیمت نقد و اقساط محصولات مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ یکسان است. و تنها مبلغ وام تخصیصی به خودروها تغییر کرده و میزان پیش‌ پرداخت‌ها در فروش اقساطی بیشتر شده است.

در شرایط اقتصادی کنونی که به علت افزایش قیمت های شدید خودرو و کاهش نقدینگی در بازار، امکان خرید نقدی خودرو برای بسیاری از هموطنان عزیزمان وجود ندارد. مجموعه آسیا خودرو در تلاش است که با ارائه شرایط ایده آل فروش، امکان خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو را برای تمام افراد جامعه با هر سطح درامدی فراهم آورد.

شرایط فروش اقساطی آسیا خودرو برای محصولات مدیران خودرو در دو طرح عمومی و سازمانی در نظر گرفته شده است. و در هر دو طرح خرید محصولات تیگو و آریزو، خریداران می توانند با ارائه مدارک لازم، خودروهای موجود را در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه به صورت اقساطی خریداری کنند.

طرح سازمانی فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو جهت رفاه حال بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و سایر پرسنل شاغل در سازمان ها و ارگان ها در نظر گرفته شده تا بتوانند به راحتی خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

در جدیدترین طرح ویژه فروش اقساطی آسیا خودرو، افراد واجد شرایط با ارائه مدارک لازم می توانند با پرداخت ۴۰ تا ۵۰ درصد از قیمت روز محصولات مدیران خودرو به عنوان پیش پرداخت، خرید خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را طی اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه تسویه کنند.

جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات چری و ام وی ام مدیران خودرو - چرخان

مزایا خرید محصولات تیگو و آریزو از آسیا خودرو

فروش مدل‌های متنوع این نوع خودرو‌ ها با شرایط اقساطی خاص

خدمات پس از فروش در تعمیرگاه های تخصصی خودروی چری

ارائه خدمات مشاوره و بررسی تخصصی انواع خودرو به صورت کاملا رایگان

رتبه یک نمایندگی رسمی محصولات ایران خودرو و مدیران خودرو

در صورت علاقه می توانید به مقاله مزایای تکنولوژی های هوشمند و پیشرفته در خودرو تیگو و آریزو برند فونیکس در رانندگی مطالعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *