مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تکنولوژی هوشمند خودرو

مزایای تکنولوژی های هوشمند و پیشرفته در خودرو تیگو و آریزو برند فونیکس در رانندگی

هر سال، نمایندگی‌های بزرگ ماشین های چینی، اروپایی و آمریکایی در سراسر جهان برای اینکه ادعا کنند مدل‌هایشان ایمن‌ترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های موجود هستند، برای ارائه تکنولوژی های هوشمند و پیشرفته در خودروها با هم رقابت می‌کنند.

اگر قصد خرید و ثبت نام آنلاین خودرو های تیگو و آریزو را در سال ۱۴۰۱ دارید، در این مقاله چند نکته درباره مزایای تکنولوژی های پیشرفته این خودروها بیان می کنیم که بهتر است در نظر داشته باشید:

ایمن ترین خودروهای موجود در بازار، بر اساس نتایج تست تصادف و ویژگی های ایمنی پیشرفته، شامل مدل های مختلف از طیف گسترده ای از فروشندگان است. هوندا، کیا و تویوتا دارای چندین مدل هستند که در بین ایمن‌ترین آنها در صنعت فهرست شده‌اند.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) هر مدل را هر سال آزمایش می کند و رتبه ایمنی یک تا پنج ستاره را ارائه می دهد. فورد بیشترین مدل های پنج ستاره را در سال ۲۰۲۱ (۱۵) داشت و پس از آن مرسدس بنز (۵)، نیسان (۴) و تویوتا (۴) قرار گرفتند. در این میان خودروهای چینی نیز عقب ننشسته اند و با تجهیز خودروهای خود به تکنولوژی های پیشرفته ای نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، اتوهلد، و غیره ایمنی راننده و سرنشینان را افزایش دهند.

 

تکنولوژی های پیشرفته خودروی تیگو و آریزو

برخی از آخرین تکنولوژی های پیشرفته که در خودروها در سال ۱۴۰۰ مشاهده شده اند شامل کنترل‌های پیشرفته کمک راننده، مانند کروز کنترل و ویژگی‌های پارک خودکار، می شوند که از جدیدترین پیشرفت‌ها در فناوری خودروی تیگو و آریزو هستند. مانیتورهای نقطه کور، حفظ خودرو بین خطوط، و هشدارهای ترافیکی نیز مانند سال های گذشته همچنان در خودروهای جدید تیگو و اریزو وجود دارند.

ترمز اضطراری خودکار (AEB) نیز یک دیگر از تکنولوژی های پیشرفته است که اگر تشخیص شرایط اضطراری را دهد، برای شما ترمز می کند یا اگر فشار کافی به ترمز وارد نکنید، ترمز بیشتری می کند.

کلیدهای دیجیتال و برنامه های تلفن همراه ویژگی هایی مانند راه اندازی از راه دور، تنظیمباد لاستیک ها و ویژگی های امنیتی پیشرفته را ارائه می دهند.

در برخی از خودروها تکنولوژی هایی برای شروع رانندگی ایمن طراحی شده مثلا تا زمانی که همه سرنشینان کمربند ایمنی خود را نبندند، به سیستم رادیویی/صوتی اجازه پخش نمی دهند.

آینه‌های دید عقب تطبیقی، پایه‌های شارژ بی‌سیم و نرم‌افزار ردیابی خودروی سرقت شده نیز از دیگر تکنولوژی های پیشرفته و حیاتی موجود در جدیدترین مدل‌های تیگو و اریزو هستند.

مزایای تکنولوژی های پیشرفته در ماشین های چینی

وقتی به مزایای تکنولوژی های خودروهای هوشمند تیگو و آریزو نگاه می‌کنید، جای تعجب نیست که بسیاری از رانندگان امروزی مایلند روی این ویژگی‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

در ادامه پنج مزیت کلیدی فناوری خودروهای هوشمند آورده شده است.

مزیت شماره ۱: تکنولوژی ماشین هوشمند به راننده کمک می کند احساس امنیت بیشتری کند

احساس امنیت پشت فرمان بخش مهمی از رانندگی ایمن است. وقتی پشت فرمان احساس اعتماد به نفس نمی کنید، شروع به اشتباه کردن می کنید یا با احتیاط رانندگی می کنید که برای سایر رانندگان مزاحم ایجاد می شود.

داده‌های نظرسنجی اخیر ما نشان می‌دهد که تکنولوزی های پیشرفته خودروی هوشمند تیگو و اریزو در ایجاد احساس امنیت بیشتر در رانندگان مؤثرتر است:

مزیت شماره ۲: فناوری ماشین هوشمند رانندگی را آسان‌تر می‌کند

همانطور که فناوری خودروی هوشمند رانندگی را ایمن تر می‌کند، آن را در دسترس‌تر و آسان تر نیز می‌کند. پاسخ دهندگان به نظرسنجی برگزار شده درباره ماشین های چینی تیگو و اریزو بیان کرده اند که رانندگی با ویژگی های خاص خودروی هوشمند بسیار آسان تر شده است. هشتاد و شش درصد از افرادی که از تکنولوژی تشخیص عابر پیاده با دوربین ۳۶۰ درجه استفاده کرده اند می گویند که این ویژگی ها رانندگی را بسیار راحت تر کرده است. در عین حال ۸۹ درصد از کسانی که از رادار نظارت بر نقطه کور استفاده کرده اند و ۹۲ درصد از کسانی که از انکانات چراع های هوشمنو تیگو و اریزو بهره برده اند، این تکنولوژی ها را در رانندگی ایمن تر و راحت تر موثر می دانند.

 

مزیت شماره ۳: فناوری ماشین های چینی هوشمند رانندگی را لذت بخش تر می کند

بر اساس جدیدترین داده ها درباره تکنولوژی های هوشمنو خودرو در سال ۲۰۲۰ افرادی که به طور متوسط ​​۵۰ دقیقه در روز را صرف رانندگی برای رفت و آمد به محل کار و بازگشت به خانه می کردند، ادعان داشتند که تکنولوژی های پیشرفته حتی در فواصل کوتاه رانندگی نیز به آنها لذت بیشتری می دهد.

طبق داده‌های نظرسنجی دیگری، تکنولوژی خودروهای هوشمند تیگو و آریزو می‌تواند رانندگی در جاده و حین سفرهای طولانی را لذت‌بخش‌تر کرده و از خستگی راننده جلوگیری کند.

مزیت شماره ۴: تکنولوژی خودروهای هوشمند می تواند جریمه ها را کاهش دهد

اگر ماشین شما بتواند به طور خودکار قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کند، می تواند به معنای جریمه کمتر برای رانندگان باشد!

و رانندگان در حال حاضر گزارش داده‌اند که به دلیل ویژگی‌های خودروی هوشمند، میزان جرمه آنها به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. شصت و هشت درصد از پاسخ دهندگان که از حالت رانندگی خودران تیگو و آریزو استفاده کردند می گویند که این ویژگی باعث می شود احتمال جریمه شدن کمتر شده و ۷۷ درصد قابل توجه پاسخ دهندگان با استفاده از سیستم تشخیص تابلوهای راهنمایی یا سیستم تابلو خوان احساس می کنند که این ویژگی شانس آنها را برای جریمه شدن کاهش می دهد.

مزیت شماره ۵: تکنولوژی خودروهای هوشمند می تواند تصادفات را کاهش دهد

اینجاست که فناوری خودروهای هوشمند در محصولات چری تیگو و اریزو واقعا ارزش خود را ثابت می کند. با کاهش تعداد تصادفات رانندگی، خودروهای هوشمند می توانند جان انسان ها را نجات دهند  و رانندگان گزارش می دهند که ویژگی های هوشمند خودروی آنها از قبل به آنها کمک می کند تا از تصادف جلوگیری کنند.

تکنولوژی خودروهای هوشمند، باعث می‌شود رانندگان احساس امنیت کنند، رانندگی راحت‌تر و لذت‌بخش‌تری داشته باشند، و به طور بالقوه تعداد جریمه هاو تصادفات شان کاهش پیدا کند، این ها مزایای بسیار عالی تکنولوژی های پیشرفته تیگو و آریزو است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت!


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *