مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
33x مدیران خودرو

آیا مدیران خودرو، به فروش x33 ادامه می دهد؟

فروش اقساطی ام وی ام ۳۳x مدیران خودرو  از سال ۹۷ آغاز شد. در سال های اخیر شرکت‌های چینی پیشرفت خیلی زیادی در  زمینه طراحی و تولید انواع  واقسام ماشین‌ها داشته اند. بنابراین نسخه های موفقی مثل چری آریزو ۵، ام وی ام ۳۱۵ جدید و لیفان ۸۲۰ که در بازار کشور ایران هم حضور دارند را تولید نموده اند. ام وی ام X33S یکی دیگر از نسخه هایی می‌باشد که نشان می‌دهد یک ماشین پیشرفته دارای امکاناتی عالی می‌باشد. بنابراین در ادامه با بررسی شرایط فروش اقساطی ام وی ام X33S همراه ما باشید.

مشخصات فنی ام وی ام ۳۳x مدیران خودرو

پیشرانه بکار رفته در این ماشین دارای شتاب ۶۰  تا ۱۰۰ کیلومتر  است و بهترین عملکرد را در شتاب دهی به راننده می دهد . این خودرو دارای پیشرانه ای با  حجم ۲۰۰ لیتر است که امکان تولید ۱۳۸ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۸۰ نیوتون متر است. نیروی این موتور به وسیله گیر بکس CVT  هفت سرعته به چرخ های جلویی انتقال می‌یابد.

فروش ۳۳x مدیران خودرو

ام وی ام X33S در ۲ حالت رانندگی بنامهای Eco و یا Sport به منظور انتخاب شما وجود دارد و در سطح شهر با این خصوصیات عملکرد رانندگی مناسبی را تجربه می‌نماید. در آسیا خودرو نیز هم جهت با فعالیت موفقی که در زمینه فروش به صورت اقساطی دارد، این بار به  ارائه شرایط خاص فروش اقساطی ام وی ام x33s پرداخته ایم. بنابراین به منظور داشتن اطلاعات بیشتر در مورد فروش این محصولات به سایت آسیاخودرو رجوع کنید.

در ادامه بعضی خصوصیات دیگر ام وی ام X33S را برای شما آورده ایم:

  • این خوردو دارای موتور ام وی ام X33S ۴ سیلندر خطی مستقیم می‌باشد.
  • حداکثر قدرتی که دارد دارای ۱۳۴ اسب بخار / ۵۷۵۰ می باشد.
  • حجم موتوری این خودرو۱۹۷۱ سی سی است.
  • تعداد سوپاپی که در این خودرو موجود میباشد   ۱۶ عدد است.
  • این خوردو دارای جعبه دنده ۵ دستی اتوماتیک CVT است و دارای شتابی از ۰ تا ۸ در ۱۰۰ ثانیه می‌باشد.
  • این خوردو با حداکثر سرعت ام وی ام X33S 190 کیلومتر در ساعت تست شده است.
  • دارای وزن ام وی ام X33S  ۱۳۷۵ کیلو گرم می‌باشد.
  • این خوردو دارای فاصله بین دو محور۲۵۱۰ میلیمتر است.
  • این خوردو دارای ابعاد و نوع چرخ های جلو و عقب ۲۱۵/۶۵ R16 است

مزایا و معایب ۳۳x مدیران خودرو

در نمای مقابل با در نظر گرفتن نیازهای روز در بخش جلو پنجره و نمای جلویی تغییرات اساسی و مهمی ایجاد گردیده است و این خود یک مدل پیشرفت بشمار می‌آید. در نمای جانبی تغییراتی در  رینگ های اسپرت ۵ پر دوبل انجام شده که با طراحی زیبا و چشم نوازی مواجه هستیم . همچنین در نمای عقب تغییرات بسیار کم ولی مورد پسندی ایجاد شده است.

ولی عیبی  که در این بخش آزار دهنده می‌باشد سر اگزوزهای نمایشی و بیرون زده خروجی از بخش چپ و زیر سپر این خودرو است. در فضای داخلی ام وی ام X33S پیشرفت خیلی زیادی  شده است که  بسیار مفید می‌باشد. مثلا طرح داشبورد قبلی که کسل آور بوده به صورت کامل تغییر کرده است.

شرایط فروش اقساطی ۳۳x مدیران خودرو

به منظور مطلع شدن از شرایط فروش اقساطی ام وی ام X33 جدید می‌توان با با کارشناسان آسیا خودرو در بخش فروش در ارتباط باشید . در آسیا خودرو امکان خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت برای متقاضیان گرامی فراهم شده است.

گالری تصاویر ام وی ام X33S

در این قسمت از سایت می توانید تصاویری از ام وی ام ۳۳x مدیران خودرو را ببینید.

شرایط ویژه فروش ۳۳x مدیران خودرو شرکت آسیا خودرو

  • برای اطلاع از کلیه شرایط، این شرکت دارای مشاوره رایگان است.
  • خیلی سریع و در اسرع وقت خودروی مورد نظر شما را تحویل می‌دهند.
  • تا وقتی که شما خودرو را تحویل نگرفته اید هیچگونه هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد تا ابتدا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.
  • در صورت خرید خودرو سند آن به نام خریدار صادر می‌شود.
  • با بستن قرارداد و ارائه پیش پرداخت، حتما سند خودرو از اول بنام خریدار صادر می‌گردد.

شرایط  فروش ۳۳x مدیران خودرو با اقساط بلند مدت

  • این شرکت دارای اقساط بلندمدت می‌باشد.
  • پس از دریافت پیش پرداخت، بقیه هزینه به طور اقساط بلند مدت ۳۰ ماهه و با چک دریافت می‌گردد.
  • این شرکت دارای شرایط فروش به صورت اقساطی خودرو می‌باشد.

نحوه محاسبه قیمت ۳۳x مدیران خودرو

ماشین‌های صفر از بازار آزاد تهیه می‌گردد و با  تسهیلات بسیار ویژه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. معیار ابن شرکت قیمت روز در بازار آزاد می‌باشد و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نمی‌باشد.

اقساط منعطف و بلند مدت

نمایندگی آسیا خودرو این امکان رو برای تمام خریداران فراهم کرده است که  بر اساس توانایی مالی، اقساط خود را چیزی بین ۸ تا ۶۰ ماه بطور متغییر انتخاب نمایند. به وسیله فرم درج شده در سایت هم می‌توانید  سفارش خودروی خود را  ثبت نموده و به نمایندگی این شرکت اعلام نمایید تا کارشناسان فروش مجموعه بتوانند در سریع ترین وقت ممکن با شما تماس بگیرند و پیگیری های مورد نیاز را انجام دهند.

ثبت نام اینترنتی ۳۳x مدیران خودرو

فاکتورهای مهم خرید ام وی ام ایکس ۳۳ / MVM X33 در سایت رسمی این شرکت اعلام شده است.

چری تیگو ۳ که در کشور ایران با کد X33 عرضه میگردد، یکی از پر فروش ترین کراس اورها در کشور ایران می باشد. ام وی ام ایکس۳۳  با در نظر گرفتن  و برخورداری از قیمت  تقریبا مناسب در بین کراس اوورهای هم‌ رده و مشابه می باشد. این خودرو همیشه یکی از پر فروش ترین و مورد توجه ترین شاسی بلندهای جمع و جور بازار کشور ایران به حساب می آمده است.

علاوه بر این، داشتن گستردگی خدمات بعد از فروش و همچنین ارزان‌تر بودن نسبی لوازم یدکی  این خودرو نسبت به دیگر شاسی بلندها موجب گشته است تا تعداد زیادی افراد متوسط جامعه که علاقمند به این خودرو هستند دست به اقدام خرید چنین خودروی بزنند. لذا مدیران خودرو همچنان به فروش این محصولات با امکانات جدیدتر ادامه می دهد.

ثبت نام خودروی تیگو

یکی از محصولات جدید مدیران خودرو تیگو است. برای ثبت نام می توانید به سایت آسیا خودرو مراچعه نموده و از شرایط فروش آن اطلاع یابید.

جمع بندی

مهم نیست چقدر سرمایه و یا توان پرداخت دارید. با خرید از آسیا خودرو خرید خود را به هر شکل که مایل بودید قسط بندی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه مقاله کارخانه مدیران خودرو کجاست؟ را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *