مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مدیران خودرو

کارخانه مدیران خودرو کجاست

شرکت صنایع خودرو سازی مدیران به منظور تولید، واردات و صادرات انواع مدل های خودرو های سنگین و سبک سال ۱۳۸۱ کار خود را شروع کرد. همچنین دیگر هدف این شرکت هنگام راه اندازی آن، ارزیابی و توسعه در عرصه خودرو سازی است. این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، به وسعت ۵۰۰۰۰۰ متر مربع تاسیس شد.

از جمله بزرگ ترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در عرصه خودرو سازی، شرکت صنایع خودرو سازی مدیران بوده و هم اکنون، نزدیک به ۴۵۰۰ نفر در این مجموعه بزرگ به فعالیت مشغول هستند. این شرکت، یک برند بین المللی است. مدیران خودرو توانسته است با ارائه عملکرد مناسب در بخش مشتری مداری و همچنین پیاده ساختن اصول و استاندارد های بین المللی، نقش بسیار مثبتی در بازار خودرو ایران را از آن خود کند.

مدیریت کارخانه خودرو سازی مدیران چگونه است؟

این شرکت بین المللی، یک سیستم بزرگ ارزیابی عملکرد و کارایی جهانی راه اندازی کرده است. هدف از تاسیس این سیستم، استعدادیابی است. با توجه به الگو برداری از شرکت های موفق در این زمینه توانسته است، در کوتاه ترین زمان ممکن به پیشرفت ها و موفقیت های در عرصه علمی و عملی به دست آورد.

مدیران این شرکت، متخصص و کارشناس فنی بوده و در کنار ایرانیان موفق، برخی از مدیران این مجموعه بزرگ چینی هستند. سر لوحه مدیران این شرکت، شعار حق با مشتری است. همچنین مدیران موفق این برند به خوبی توانستند، این مفهوم بین المللی را در ایران نهادینه کنند. برای پاسخگویی بهتر به نیاز مشتری در این برند، از سیستم بسیار پیشرفته DMS استفاده شد تا هنگام فروش و خدمات پس از آن، مدیریت امکان پذیر است.

چگونگی فروش محصولات

مدیران خودرو، اقدام به فروش محصولات دو شرکت بزرگ چری و ام وی ام خواهد کرد. افرادی که تمایل به خرید یکی از محصولات این دو شرکت در ایران دارند، می توانند به نمایندگی قانونی آن ها یعنی شرکت صنایع خودرو سازی مدیران مراجعه کنند. همچنین با مراجعه به سایت آسیا خودرو نیز امکان خرید و سفارش آنلاین برای مشتریان واقعی مهیا است.

محصولات ام وی ام و چری، به شکل نقدی یا قسطی از طریق برند مدیران قابل خرید هستند. فروش فوری، لیزنیگ، شرایط فروش اقساطی یا سفارش آنلاین از جمله طرح های فروش شرکت خودرو سازی مدیران است. در صورت تمایل به خرید یکی از جدید ترین خودرو های تولید برند چری از مدیران خودرو، به شکل اقساطی امکان پذیر است. با ثبت نام خودروی تیگو ۸ چری  از طریق آسیا خودرو، ابتدا بخشی از مبلغ را به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و سپس مابقی آن را بر طبق توافق بین ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه قسط بندی خواهد شد.

مدیران خودرو

امکان خرید بدون دست چک نیز مشتریان دو برند ام وی ام و چری، وجود دارد. به طور مثال، پس از ثبت نام خودروی تیگو ۸ مبلغی از قیمت خودرو پرداخت شده و بقیه آن طی ۱۲ تا ۶۰ ماه پرداخت خواهد شد. البته طرح های فروش ویژه از سوی شرکت صنایع خودرو سازی مدیران، برای بازنشستگان، پزشکان و کارکنان سازمان های دولتی در نظر گرفته شده است. طرح عمومی این شرکت برای سایر اقشار جامعه، جهت خرید خودرو به شکل قسطی نیز قابل اجرا است.

نحوه تحویل خودرو از شرکت صنایع خودرو سازی مدیران

شرکت ام وی ام نیز مانند برند چری، از طریق مدیران خودرو به فروش محصولات خود در ایران اقدام می کند. از هر دو برند خارجی علاوه بر خرید نقدی، امکان فروش قسطی نیز برای خریداران فراهم شده است. مشتری در صورت خرید از برند ام وی ام، ابتدا مدارک لازم را جهت ارائه آماده خواهد کرد.

در صورت مراجعه به نمایندگی های معتبر سراسر کشور برند مدیران یا سایت آسیا خودرو، مراحل ثبت نام را انجام خواهد. در صورت خرید اقساطی با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و قسط بندی بقیه مبلغ، بین ۳۵ تا ۴۵ روز طول می کشد تا خودرو را تحویل بگیرد. این مدت زمان، برای انجام روال اداری تحویل خودرو معقول بوده و چندان زیاد نیست.

نگاه رو به جلو شرکت صنایع خودرو سازی مدیران

برند خودرو سازی مدیران جهت کسب رضایت مشتری، اقدام به ارائه محصولات متنوع کرده است. این مجموعه در کنار تحویل خودرو های با کیفیت، خدمات پس از فروش نیز به مشتریان خود ارائه خواهد داد. تمام کارکنان برند صنایع خودرو سازی مدیران موظف به عمل استاندار های بین المللی در رابطه با نظرسنجی مشتریان ISO 9001:2008 ، ISOTS 10004:2010هستند. همچنین ISO10002:2004این استاندارد بین المللی در رابطه با بررسی و رسیدگی شکایت مشتری نیز در این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیران خودرو

شرکت مدیران همیشه به دنبال اجرای مسئولیت اجتماعی حفاظت از محیط زیست بود و برای انجام آن نیز در سال ۱۳۹۲ استاندارد  EU IV که در رابطه با آلایندگی است، را به دست آورد. مدیران و همه کارکنان شرکت به دنبال رضایت مشتری هستند و تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات باکیفیت، شیک و زیبا، متنوع و کم مصرف به کار گرفتند. مجموعه شرکت مدیران با ارائه محصولات خود، به دنبال جذب تمام سلیقه های مشتریان بوده و همه سعی خود را برای تحقق این هدف بزرگ به کار خواهد برد.

نمایندگی های شرکت مدیران

شرکت مدیران در سراسر ایران، بیش از ۱۴۰ نمایندگی دارد. این نمایندگی ها به منظور ارائه خدمات و فروش محصولات راه اندازی شد و نزدیک به ۲۰۰۰۰۰ مشتری، خودرو خود را از این برند معتبر خریداری کردند. شرکت مدیران با ارائه محصولات متنوع و زیبا، قیمت مناسب، طرح های مختلف فروش قسطی و خدمات پس از فروش، به دنبال جذب رضایت مشتریان است.مدیران این برند معتبر، روش برد – برد را دنبال می کنند. منظور از این روش، برد برای دو طرف معامله یعنی خریدار و فروشنده است.

سخن پایانی

سایت آسیا خودرو به ارائه خدمات مختلف در رابطه با شرکت مدیران خودرو می پردازد. اگر به دنبال خرید خودرو از برند های خارجی چون ام وی ام یا چری هستید، بهترین گزینه شرکت خودرو سازی مدیران خواهد بود. وجود نمایندگی های متعدد، ارائه خدمات پس از فروش و قیمت مناسب خودرو ها از جمله مزیت های خرید از این برند برای خریداران خواهد بود.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *