مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

شاسی بلند چینی با طراحی متفاوت کابین

شدو کول نام کراس اوور جدید گاک است که در بازار چین از ۱۷۲۰۰ تا ۲۲ هزار دلار قیمت دارد. این خودرو به مدت ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر(هر کدام زودتر باشد) گارانتی می شود.

گاک شدو کول طراحی جذابی را همراه خود دارد. در قسمت دماغه، چراغ های اصلی از الگوی L استفاده می کند و در قسمت جلوپنجره نیز شرایط غیرتکراری را مشاهده می کنیم که بیشتر شبیه به محصولات الکتریکی کار شده است.

در نمای جانبی می توان منظره ای تکراری را دید که قبلا در کراس اوورهای تویوتا، لکسس و… استفاده شده است.

در قسمت عقب خودرو نیز با استفاده از سپر سه بعدی و چراغ های اصلی باریک عمودی تلاش شده تا مقداری تفاوت با دیگر محصولات چینی ایجاد شود.

گاک شدو کول از منظر ابعاد، برابر با ۴۶۸۰ میلیمتر در طول، ۱۹۰۱ میلیمتر در عرض و ۱۶۷۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۷۵۰ میلیمتر است.

وزن خالص خودرو ۱۵۴۰ و ۱۶۲۵ کیلوگرم با توجه به تریم، محاسبه شده است.

گاک شدو کول در تریم پایه از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با ۱۷۷ اسب بخار خروجی و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می کند. متوسط مصرف ۶.۸ لیتر است و بیشینه سرعت نیز ۱۹۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

تریم پرچمدار شدو کول از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با ۲۵۲ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر استفاده می کند. متوسط مصرف ۸.۱ لیتر و بیشینه سرعت ۲۱۰ کیلومتر برسساعت محاسبه شده است.

ظرفیت باک در تمامی تریم ها، ۵۵ لیتر است.

پیشرانه ۱.۵ لیتری با جعبه دنده دی سی تی ۷ سرعته و پیشرانه ۲ لیتری با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ارائه می شود.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های استاندارد آلومینیومی در اندازه ۱۸ و ۱۹ اینچی روی شدو کول قابل نصب است.

 

 

GAC Shadow Cool

در کابین مهمترین ویژگی به طراحی کنسول اصلی جلو، نمایشگرهای دیجیتال و شکل جالب دریچه سیستم تهویه مربوط می شود.

از امکانات کابین می توان به استارت دکمه ای، نمایشگر هداپ، درب صندوق الکتریکی باز/بسته بدون دخالت دست، نورپردازی مالتی کالر، پورت تایپ-سی، ناوبری ماهواره ای و پشتیبانی از فرمان های صوتی، تنظیم الکتریکی صندلی ها با حافظه، استراحتگاه هر دو ردیف، اسکای روف ثابت پانورامیک، آینه های الکتریکی با گرم کن/ حافظه/ ریورز/ تاشوی خودکار و سنسور باران اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز گاک شدو کول مجهز به سطح ۲ رانندگی خودران(نیازمند ارتباط دست با فرمان) است. از امکانات این قسمت می توان به: کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ئی بی دی، ترمز اضطراری، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم پارک اتوماتیک، ۶ ایربگ و… اشاره کرد./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *