مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

شفاف سازی ایران خودرو درباره استخدام های جدید

معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو ضمن تاکید بر تامین نیروی انسانی براساس شایستگی و تخصص، تصریح کرد: نیروهای انسانی این مجموعه در چارچوب آیین نامه ها، قوانین و مقررات جاری شرکت و برحسب نیاز بخش های مختلف تولیدی و غیرتولیدی جذب می شوند.

علی اکبر مرادعباسی بازنشر ویدئوی مصاحبه یکی از نمایندگان مجلس در برنامه دستخط را که بیش از دو سال از پخش اولیه آن می گذرد، مغرضانه و شیطنت آمیز خواند و گفت: در دوره فعلی مدیریت ایران خودرو، رویکردهای سخت گیرانه و علمی برای جذب کارکنان جدید در دستور کار قرار گرفته و استخدام منابع انسانی براساس تخصص و شایستگی بوده است.

وی با بیان این که تمامی کارکنان در فرآیند جذب و استخدام در ایران خودرو مشغول کار می شوند، تصریح کرد: پس از گذراندن آزمون های مختلف دانشی و مهارتی و احراز شرایط مورد نظر، افراد به استخدام ایران خودرو درمی آیند و این در حالی است که در صورت عدم احراز شرایط در هر مرحله ای، از ورود و استخدام آنان جلوگیری به عمل می آید.
مرادعباسی با تاکید بر این که تمامی افراد براساس نیاز ایران خودرو در بخش های مختلف و براساس ارتباط رشته تحصیلی و تخصص جذب می شوند، گفت: افزایش بهره وری نیروی انسانی یکی از رویکردهای اصلی مدیرعامل این گروه صنعتی است که در این زمینه دستورالعمل های تدوین شده با دقت و کامل به اجرا گذاشته می شود.
وی از جذب حدود پنج هزار و ۳۸ نفر از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون خبر داد و گفت: در همین مدت حدود چهار هزار و ۷۰۰ نفر نیز خاتمه خدمت یافته و بازنشسته شده اند که براساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان امسال عدد استخدام با تعداد بازنشسته ها منطبق خواهد شد.
مرادعباسی با بیان این که ۹۳ درصد از افراد جذب شده در ایران خودرو در مشاغل تولیدی به کار گرفته شده اند، افزود: نیروهای جوان و جایگزین، زودتر از موعد خاتمه خدمت افراد در شرف بازنشستگی استخدام می شوند تا تجربیات دست کم ۲۰ سال فعالیت تخصصی و حرفه ای آنان به نیروهای جوان منتقل شود.
مرادعباسی تصریح کرد: به نظر می رسد بازنشر ویدئوی قدیمی مربوط به بیش از دو سال گذشته نماینده محترم مجلس هدفی جز تخریب دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در شرایط سخت تحریم از جمله افزایش تولید و ارتقای بهره وری کارکنان نداشته و مصداق بارزی از جریان سازی رسانه ای است.  /ایکوپرس


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *