مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

طرح تضمین کیفیت پیشرانه و گیربکس محصولات ایران خودرو طی ۶ ماه

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برنامه عرضه خودرو هایما S8 در بازار کشور گفت: هم‌زمان با عرضه این کراس‌اوور جدید ایران خودرو طرح تضمین کیفیت قوای محرکه خودروهای هایما از شروع دی‌ماه کلید خواهد خورد. طرح جهش کیفیت محصول و خدمات ایران خودرو، با تضمین کیفیت موتور و گیربکس برای محصولات خانواده هایما شامل S5 پلاس، S7 پلاس و هایما ۸S از ابتدای دی‌ماه پیگیری خواهد شد.

سهراب برفروشان در ادامه افزود: طرح جهش کیفیت محصول و خدمات گروه صنعتی ایران خودرو با تضمین کیفیت موتور و گیربکس خودروی تارا از تیرماه ۱۴۰۱ و در شبکه خدمات پس از فروش اجرایی شده و تحلیل‌های به عمل آمده بیان‌گر اجرای موفقیت‌آمیز این طرح و تاثیرگذاری قابل قبولی در افزایش رضایت مشتریان بوده است.

او همچنین با اشاره به دریافت بازخوردهای مثبت از سوی مشتریان گفت : در این راستا و با ، تصمیم بر این شد که سایر محصولات این خودروساز نیز به ترتیب شامل این طرح تضمین کیفیت قوای محرکه شوند و به این منظور برای گام بعدی، خودروی هایما در نظر گرفته شد.

برفروشان در انتها خاطر نشان کرد: تمامی همکاران مرتبط در ایران خودرو خراسان، شرکت ایساکو و معاونت کیفیت، مشغول آماده سازی مقدمات اجرای فرآیند مذکور هستند.

بنا بر اخبار منتشر شده خودرو جدید هایما ۸S با قیمت پایه حدود ۹۲۳ میلیون در بورس کالا عرضه خواهد شد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *