مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید خودرو اقساطی

آیا شرایط خرید خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ اقساطی به صرفه است؟

خرید خودرو اقساطی امکان خرید را برای قشر وسیع‌تری از مشتریان فراهم نموده است. انتشار خبر واردات و فروش اقساطی تیگو ۸ برای اولین بار در ایران باعث شد تا افراد زیادی از ثبت نام و خرید این خودرو استقبال نمایند. اگر شما هم قصد خرید این خودرو را دارید در این مقاله قصد داریم شرایط فروش قسطی آن را به همراه مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ توضیح دهیم.

بررسی مشخصات و خرید خودرو اقساطی شاسی بلند تیگو ۷

امروز علاوه بر تیگو ۷ از تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ نیز استقبال فراوانی شده است. کمپانی چری به خوبی توانسته با عرضه این خودرو‌ها نیازهای مشتریان خود را برآورده ساخته و لذت رانندگی را برایشان فراهم کند. لذا در این مقاله به بررسی کامل ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷ و سایر مدل‌های تیگو می پردازیم..

اولین ویژگی این ماشین فضای کافی آن است به گونه‌ای که برای هر فردی از جمله یک فیلمبردار حرفه‌ای با همه تجهیزاتش  فضای کافی در داخل خودرو وجود دارد.

مشخصات و ویژگی های ریموت تیگو ۷

ریموت تیگو ۷ به گونه‌ای است که اگر راننده دکمه باز کردن قفل را نگه دارد شیشه‌ها و سانروف آن باز می شود. این قابلیت در فصل تابستان زمانی که داخل کابین به شدت گرم شده به کار آمده و با استفاده از آن می‌توانید هوا را تهویه کنید. هنگامی که ریموت در کنارتان است، اگر به خودرو نزدیک شوید در حالت اتوماتیک باز و اگر در حدود یک متری آن باشید در‌ها دوباره بسته می شوند. علاوه بر این زمانی که حدود هشت ثانیه دستتان را روی ریموت نگه دارید باعث روشن شدن ماشین از راه دور شده و جالب‌تر اینکه اگر در فصل زمستان بخاری و در فصل تابستان سیستم تهویه هوا را از قبل روشن کرده باشید با روشن شدن ماشین آنها نیز روشن می‌شوند.

مشخصات فنی و خرید خودرو اقساطی تیگو ۷

موتور تیگو ۷، یک و نیم لیتری توربو شارژ با دنده برقی سی وی تی  ۹ سرعته می باشد که باعث تجربه شگفت‌انگیزی در رانندگی می‌شود. همچنین این خودرو دارای دید ۳۶۰ درجه با استفاده از دو عدد دوربین در جلو و عقب می‌باشد که در زیر آیینه در دو طرف خودرو تعبیه شده‌اند. فرمان نرم و راحت آن نیز این تجربه را خاطر انگیز‌تر می‌کند.

با توجه به این امکانات می‌توانید قیمت‌های هر یک را هنگام مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ ارزیابی کنید.

بررسی سیستم­های هوشمند تیگو ۷ در خرید خودرو اقساطی

در زیر دنده ترمز پارک برقی (ترمز دستی) و اتوهلد وجود دارد. نقش اتوهلد به گونه‌ای است که اگر برای مثال پشت چراغ قرمز باشید و نخواهید ترمز بگیرید با فعال کردن اتوهلد ماشین دیگر حرکت نمی کند و برای حرکت مجدد کافیست یک نیش گاز بدهید. در این زمینه می‌توانید مطلب استفاده از اتوهلد را نیز بخوانید.

طراحی ظاهری در خرید خودرو اقساطی تیگو ۸

باور به اینکه تمامی خودروهای خانواده تیگو۷ مثل هم هستند اشتباه است. مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ نشانگر  وجود شاسی‌های بلند تیگو ۸ و تفاوت آشکار آن چه از لحاظ فنی و چه ظاهری نسبت به تیگو ۷ می‌باشد.

طرح فروش اقساطی خودرو تیگو ۸

آسیا خودرو با ارائه  تسهیلات ویژه و بازپرداخت، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه  امکان خرید خودرو اقساطی را فراهم کرده است. لذا مشتریان بر اساس نیاز خود طرح مورد نظرشان را برای خرید اقساطی انتخاب می‌کنند.

نمایندگی فروش تیگو ۸

متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند با خرید تیگو ۸ و مراجعه به سایت نمایندگی آسیا خودرو ثبت نام کرده و از تسهیلات ویژه با پرداخت ۴۰، ۵۰ و ۶۰ درصد مبلغ کل خودرو بهره ببرند.

همچنین متقاضیان می‌توانند دوره یک تا پنج سال را برای بازپرداخت مبلغ وام انتخاب کنند. زمان تحویل خودرو  اغلب۳۰ روز کاری است. نرخ سود تسهیلات فروش اقساطی این خودرو ۲۱ درصد و حداکثر میزان تسهیلات متعلقه ۶۰ درصد از مبلغ کل است. با فروش اقساطی و نقدی قیمت خودرو تغییر نکرده و فقط سود تسهیلات از خریدار دریافت می‌شود.

بررسی طراحی جلو در خرید خودرو اقساطی تیگو ۸

سپر عضلانی و چراغ‌های بزرگ با قابلیت دیلایت در بخش فوقانی و چراغ‌های ال ای دی که چراغ‌های اصلی این ماشین هستند در کنار طراحی قسمت جلو و جلو پنجره  تیگو ۸  بسیار چشم نواز است.

طرح کابین و بدنه تیگو ۸

 از ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به فضای کافی برای افزایش گنجایش سرنشینان اشاره نمود. به گونه‌ای که اضافه فضای صندلی‌های عقب از صندوق گرفته شده است. علاوه بر آن می‌توان برای افزایش فضای صندوق صندلی‌ها را خواباند.

رنگ قهوه‌ای برای کاور صندلی‌های این خودرو فضای جذابی را در داخل کابین این خودرو به وجود آورده است.  داشتن پنل لمسی و یک تکه بودن پشت آمپر و سراسری بودن آن تا وسط داشبورد به همراه منشی و دوربین عقب برای پارک کردن از ویژگی‌های دیگر این خودرو هنگام ارزیابی خرید خودرو اقساطی است.

طراحی بخش پشتی تیگو ۸

طراحی چراغ‌ها به شکل کشیده و جدا از هم برخلاف مدل‌های قبلی است. همچنین چراغ ترمز و چراغ عقب بزرگتر تیگو۸ سبب دید بهتر برای راننده می‌شود. از دیگر ویژگی های خاص آن مخزن خروجی لوله اگزوز به صورت دوتایی است که در هر دو طرف سپر عقب نگاهی لوکس­تر به این تیگو می‌دهد.

بررسی امکانات و آپشن ها در خرید خودرو اقساطی تیگو۸

از جمله امکانات قابل توجه این محصول می‌توان به  ایربگ‌های ۶ تایی شامل ایربگ پرده ای، فوقانی و جانبی و همینطور دریچه هوای مطبوع ۴ تایی که به صورت مستقل می تواند هوا را تنظیم کند اشاره کرد.

دوربین ۳۶۰ درجه به همراه سنسورهای دنده عقب، کروز کنترل، فشار باد لاستیک‌ها، رادار تصادف پشت و جلو، رادار نقطه کور، سیستم کمکی در ترافیک، هشدار ایراد فنی و باز ماندن درب خودرو همه جزء ویژگی‌های برجسته تیگو ۸ به حساب می‌آید.

مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸

برای ثبت نام ابتدا به سایت آسیا خودرو در بخش فروش مراجعه کرده و بعد از بررسی ویژگی‌های فنی و ظاهری و ارزیابی قیمت با مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ برای خرید آن تصمیم‌گیری کنید و در مورد شرایط فروش و مدارک مورد نیاز اطلاع کسب کنید.

جمع ­بندی

عرضه تیگو ۸ توسط نمایندگی آسیا خودرو نماینده شرکت وارد کننده مدیران خودرو انجام می‌شود. مهمترین امتیاز تیگو ۸ نسبت به دیگر انواع خودرو خرید خودرو اقساطی است. با خرید اقساطی این خودرو حتی با بودجه ای اندک می‌توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *