با توجه به افزایش سفر در ایام نوروز، مدیران خودرو در راستای خدمت رسماین به مالکین محصولات فونیکس در سراسر کشور، طرح ویژه امداد نوروزی فونیکس در نوروز ۱۴۰۳ را به اجرا گذاشته است. این طرح که از ۲۵ اسفند آغاز شده، تا پایتن تعطیلات نوروز و روز ۱۳ فروردین در سراسر کشور ادامه خواهد یافت.
به عنوان بخشی از تعهد مستمر خدمات پس از فروش فونیکس در خصوص رضایت مشتری، این واحد خودروهای بیشتری را به ناوگان امداد جادهای خود اضافه کرده است. گسترش ناوگان، خدمات سریعتر و کارآمدتری را برای مشتریان تضمین میکند. در کمپین نوروزی سال جدید، ۱۱۵ ایستگاه SOS در سراسر کشور وجود خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که کمک همیشه در دسترس است و مشتریان میتوانند از طریق این آدرسspa.radshid.com (۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین) مکان خود را به صورت لحظهای به این واحد اعلام کنند.
خدمات پس از فروش فونیکس اکنون تمامی استانهای کشور را پوشش میدهد. این پوشش سراسری گواهی بر تعهد فونیکس به مشتریان خود است و تضمین میکند که آنها میتوانند در هر کجا که هستند به خدمات مورد نیاز برای محصولات فونیکس دسترسی داشته باشند.
فونیکس با درک اهمیت تعطیلات نوروزی، بازه زمانی امدادی را از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین اعلام کرده است. در این مدت، مرکز تماس فونیکس به صورت ۲۴ ساعته با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۰۸۲ پاسخگو خواهد بود.
در اقدامی که نشان از توجه فونیکس به مشتریان است، بخشی از مراکز خدمات پس از فروش در نمایندگیهای این برند، حتی در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود. این بدان معنی است که مشتریان میتوانند در هر زمان که به پشتیبانی نیاز داشته باشند، حتی در طول تعطیلات، روی فونیکس حساب کنند.
کمپین امداد جادهای فونیکس که با شعار «پشتیبان شما به وسعت ایران» شناخته میشود، نویدبخش خدمات پس از فروش قابل اعتماد و کارآمد فونیکس در سراسر کشور است.
در پایان، کمپین نوروزی امداد جادهای فونیکس، یک ابتکار جامع با هدف بهبود هر چه بیشتر تجربه مشتری است. با ناوگان گسترده امداد جادهای، افزایش تعداد ایستگاههای امداد، پوشش سراسری، مرکز تماس ۲۴ ساعته، مراکز خدمات فعال در طول تعطیلات و قرعه کشی هیجان انگیز، استاندارد تازهای را در خدمات پس از فروش شاهد خواهیم بود.
ثبت نظر