مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت آریزو ۶ جی تی

قیمت آریزو ۶ جی تی اعلام شد

در جدیدترین بخشنامه مدیران خودرو، قیمت آریزو ۶ جی تی اعلام شد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشته به زودی فروش اسپرت‌‎‌ترین سدان بازار ایران آغاز شود.

 

بر اساس بخشنامه مدیران خودرو، قیمت آریزو ۶ جی تی در ابتدای سال ۱۴۰۳ معادل ۱.۴۶۰.۳۰۰.۰۰۰ تومان است. این قیمت با احتساب قیمت خودرو درب کارخانه و همچنین افزودن هزینه‌های قانونی از جمله هزینه شماره گذاری، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزده و … مورد محاسبه قرار گرفته است. البته باید در نظر داشت هرگونه تغییر در تعرفه‌های دولتی در آینده ممکن است باعث تغییر جزیی در قیمت این خودرو شود.

 

به این ترتیب و با اعلام قیمت آریزو ۶ GT، انتظار می‌رود فروش این خودرو نیز به زودی آغاز شود. در بخشنامه فروش مدیران خودرو، شرایط فروش آریزو ۶ جی تی با پیش پرداخت ۶۰ درصد و اقساط تا ۵ سال اعلام شده است. در شرایط فروش فعلی اعلام شده از سوی مدیران خودرو، آریزو ۶ جی تی با دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده است اما انتظار می‌رود در آینده، رنگ‌های متنوع تری از این خودرو به بازار بیاید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام آریزو ۶ جی تی می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ آماده پاسخگویی هستند. همچنین در همین تماس می‌توانید از شرایط فروش فونیکس نیز مطلع شوید. به‌علاوه همکاران ما راهنمای شما در انتخاب بهترین محصول بر اساس بودجه و نیازهای شما خواهند بود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

درباره آریزو ۶ جی تی بیشتر بدانید

آریزو ۶ GT، یک خودرو سدان است که بر پایه سری ۶ پرو ساخته شده اما با تغییرات زیادی در بخش‌های فنی و البته طراحی ظاهری، به یک سدان اسپرت تبدیل شده است. طول این خودرو معادل ۴.۷ متر، عرض آن ۱.۸ متر و ارتفاع آن معادل ۱.۵ متر است. به این ترتیب آریزو ۶ GT در کلاس سدان‌های سایز متوسط جای می‌گیرد. اگر می‌خواهید مقیاسی از ابعاد این خودرو داشته باشید، آریزو ۶ جی تی از نظر ابعاد حدود ۱۰ سانتی‌متر از کرولا بزرگ‌تر و حدود ۱۰ سانتی‌متر از کمری کوچک‌تر است.

 

اصلی‌ترین ویژگی آریزو ۶ GT، در مشخصات فنی آن است، جایی که با قدرت موتور ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتون تر، به‌راحتی می‌تواند همه سدان‌ها بازار ایران به چالش بکشد. قدرت موتور این خودرو از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو می‌رسد.

 

برای اطلاع از شرایط فروش آریزو ۶ جی تی می‎‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *