مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
بررسی جامع تیگو ۸ پرو

بررسی کامل تیگو ۸ پرو (Tiggo 8 Pro)

در این مطلب قصد داریم به بررسی تیگو ۸ پرو، شاسی بلند محبوب و لوکس مدیران خودرو بپردازیم. مدتی قبل مدیران خودرو با برند فونیکس، شاسی‌بلند تیگو ۸ پرو را به‌عنوان پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین خودرو چینی بازار ایران عرضه کرد. این خودرو با توجه به امکانات بسیار زیاد رفاهی و ایمنی، فضای داخلی لوکس و جادار، طراحی به‌روز، موتور قدرتمند و البته شرایط فروش مناسب، در این مدت توانسته خریداران زیادی را به خود جلب کند.

 

در این مطلب نگاهی به تیگو ۸ پرو خواهیم داشت و این خودرو را از تمامی جنبه‌ها مورد بررسی و معرفی قرار می‌دهیم. با معرفی تیگو ۸ پرو در آسیا خودرو همراه باشید.

 

تیگو ۸ پرو یکی از محصولات جدید و البته بسیار جذاب مدیران خودرو با برند فونیکس در ایران است و در مدت حضور خود در بازار توانسته حتی با خودروهای گران‌قیمت‌تر وارداتی هم رقابت کند. به این ترتیب با شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو می‌توانید با قیمتی کمتر از یک خودرو وارداتی، یک شاسی‌بلند لوکس و صفر کیلومتر با گارانتی بلندمدت را خریداری کنید.

 

مشخصات تیگو ۸ پرو

در ابتدا بد نیست نگاهی کلی به مشخصات تیگو ۸ پرو داشته باشید و ببینیم این لوکس‌ترین خودرو چینی در ایران، با چه مشخصاتی به بازار عرضه می‌شود.

 

فونیکس تیگو ۸ پرو طولی برابر با ۴.۷ متر دارد که از بسیاری از رقبایش بیشتر است. عرض این خودرو ۱.۸۶ متر و ارتفاع آن ۱.۷۴ متر است. فاصله محور‌های تیگو ۸ پرو برابر بار ۲.۷ متر است که باعث می‌شود فضای داخلی جاداری برای سرنشینان ایجاد شود. داخل تیگو ۸ پرو سه ردیف صندلی دارد و به این ترتیب می‌تواند هفت سرنشین را در خود جای دهد و فضای پا و سر کافی هم برای همه آن‌ها وجود دارد.

 

تیگو ۸ پرو از یک موتور چهار سیلندر توربو بهره می‌برد که می‌تواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت تولید کند و به این ترتیب Tiggo 8 به یکی از قوی‌ترین خودرو‌های تولید شده در ایران تبدیل شده است. قدرت موتور این خودرو از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه پیشرفته و هوشمند به چرخ‌های جلو می‌رسد. شتاب تیگو ۸ پرو (برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت) کمتر از ۱۰ ثانیه است و می‌تواند تا حدود ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

 

آپشن‌ های تیگو۸ پرو بسیار گسترده است و لیست بلندی از آپشن‌ های ایمنی و آپشن‌ های رفاهی بر روی فونیکس تیگو ۸ پرو نصب می‌شود تا رانندگی ایمن و راحتی داشته باشید و راننده و سرنشین بتوانند در طی رانندگی از امکانات تیگو ۸ پرو لذت ببرند. رانندگی با تیگو ۸ پرو هم راحت و جذاب است؛ راننده کنترل خوبی به خودرو دارد و قدرت خودرو هم برای یک رانندگی جاده‌ای در کوهستان مناسب است ضمن آنکه در محیط شهری هم دید مناسب به اطراف و فرمان برقی که در سرعت‌های پایین نرم‌تر می‌شود به راننده کمک می‌کند. در این زمینه مقاله فرمان برقی چگونه کار می کند را نیز بخوانید.

 

مشخصات فنی تیگو ۸ پرو

یکی از موارد مهم در بررسی تیگو ۸ پرو به‌عنوان لوکس‌ترین خودرو چینی در ایران، قوای محرکه و سیستم انتقال قدرت آن است. این خودرو با موتوری قدرتمند و گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه شده تا به این ترتیب بتواند خودرویی مناسب برای شهر و جاده باشد ضمن آنکه کیفیت و دوام موتور و گیربکس تیگو ۸ پرو بالاتر از دیگر خودرو‌های بازار ایران است و به همین دلیل گارانتی بلندمدتی برای بخش‌های فنی این خودرو در نظر گرفته شده است.

 

موتور تیگو ۸ پرو ۱.۶ لیتر حجم دارد و می‌تواند با استفاده از توربو شارژر، ۱۹۷ اسب بخار قدرت تولید کند و به این ترتیب چری تیگو ۸ یکی از قدرتمندترین خودرو‌های بازار ایران باشد. استفاده از توربو شارژر در موتور تیگو ۸ پرو باعث شده این خودرو شتاب زیر ۱۰ ثانیه داشته باشد و در عین حال، مصرف سوخت آن‌هم مناسب است.

 

قدرت موتور این خودرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه به محور جلو منتقل می‌شود. گیربکس این خودرو تعویض دنده‌های بسیار سریعی و البته نرمی ‌دارد و راننده معمولا متوجه تعویض دنده‌های آن نمی‌شود. گیربکس تیگو ۸ پرو هوشمند است و می‌تواند برحسب نیاز راننده، یک رانندگی اقتصادی و کم‌مصرف یا یک رانندگی پرشتاب را ایجاد کند.

 

موتور تیگو ۸ پرو

ماشین فونیکس تیگو ۸ نقش پرچم‌دار را در بین محصولات فونیکس در ایران دارد و به همین دلیل هم مدیران خودرو برای موتور تیگو ۸ از بهترین و قدرتمندترین موتور در بین محصولات فونیکس در ایران استفاده کرده است.

 

موتور تیگو ۸ یک موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری خطی است که به کمک توربو شارژر تقویت شده است و به این ترتیب قدرت موتور تیگو ۸ معادل ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور آن معادل ۲۹۰ نیوتون متر است. موتور تیگو ۸ پرو با همکاری مشترک میان چری چین و شرکت AVL اتریش توسعه پیدا کرده و به این ترتیب یکی از به‌روزترین موتور‌های تولید شده در کشور است.

 

بهره‌گیری از توربو شارژر در موتور تیگو ۸ پرو باعث می‌شود موتور این خودرو همواره آماده پاسخگویی به نیاز‌های راننده باشد و به سرعت حداکثر توان موتور را در اختیار راننده قرار دهد. به این ترتیب در زمان رانندگی با تیگو ۸ پرو، راننده می‌تواند با فشردن پدال گاز، به حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخاری موتور دست پیدا کند و به همین دلیل این شاسی‌بلند بزرگ، شتاب مناسبی هم دارد. در کنار این‌ها، با توجه به حجم موتور ۱.۶ لیتری تیگو ۸ پرو، مصرف سوخت این خودرو به نسبت ابعاد خودرو پایین است و نیازی نیست نگرانی از بابت مصرف سوخت تیگو ۸ پرو داشته باشید.

 

موتور تیگو ۸ پرو

موتور تیگو ۸ پرو

گیربکس تیگو ۸ پرو

در بررسی تیگو ۸ پرو باید به گیربکس این خودرو هم اشاره کنیم. این شاسی بلند لوکس با یک گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه به بازار عرضه می‌شود که می‌تواند قدرت موتور ۱۹۷ اسب بخاری آن را به چرخ‌های جلو برساند. دو کلاچه بودن گیربکس تیگو ۸ پرو به این معنای است که گیربکس این خودرو می‌تواند دنده‌ها را بسیار سریع تعویض کند اما تعویض دنده‌ها آن‌قدر نرم است که معمولا راننده اصلا متوجه تعویض دنده‌های این خودرو نمی‌شود.

 

گیربکس تیگو ۸ پرو غیر از حالت اتوماتیک، وضعیت تعویض دستی دنده‌ها یا تیپ‌ترونیک را هم دارد و به این ترتیب راننده می‌تواند تعویض دنده‌ها را کنترل کند، هرچند گیربکس تیگو ۸ پرو آن‌قدر هوشمند است که معمولا نیازی ندارید در کار آن دخالت کنید چون این گیربکس، با تشخیص نیاز راننده می‌تواند تعویض دنده‌ها را دیرتر یا زودتر انجام دهد به این ترتیب هم در یک رانندگی آرام شهری و هم در یک رانندگی سریع و پرشتاب، گیربکس تیگو ۸ پرو به‌خوبی می‌تواند به کمک راننده بیاید.

 

گیربکس Tiggo 8 وضعیت دور موتور، سرعت خودرو، پدال گاز و شیوه رانندگی راننده را در نظر می‌گیرد و زمان تعویض دنده‌ها را با مجموع این پارامتر‌ها هماهنگ می‌کند. به این ترتیب اگر یک رانندگی عادی در شهر یا جاده با تیگو ۸ پرو داشته باشید، تعویض دنده‌ها در دور‌های پایین انجام می‌شود تا مصرف سوخت پایین بیاید. اما اگر بخواهید شتاب بالاتری داشته باشید، کافی است پای خود را بیشتر بر روی پدال گاز فشار دهید تا گیربکس، تعویض دنده‌ها را در دور‌های موتور بالاتر انجام دهد و به این ترتیب توان خودرو افزایش پیدا می‌کند. به‌علاوه هر زمان پای خود را بر روی پدال فشار دهید، گیربکس با تشخیص وضعیت، دنده معکوس می‌دهد تا شتاب خودرو بهتر شود.

آپشن‌ های تیگو ۸ پرو

 همان‌طور که پیش از این گفتیم، فونیکس تیگو ۸ پرو لوکس‌ترین خودرو چینی در ایران است و به همین دلیل آپشن‌ های تیگو ۸ پرو هم لیست بسیار کاملی از آپشن‌ های ایمنی و رفاهی را شامل می‌شود تا عملا این خودرو بتواند با بهترین خودرو‌های وارداتی در کلاس خود رقابت کند.

 

یکی از جذاب‌ترین آپشن‌ های تیگو ۸ پرو، صفحات نمایش بزرگ داخل کابین آن است؛ تیگو ۸ پرو از ۳ صفحه نمایش در کابین بهره می‌برد که می‌توانند اطلاعات مختلف را در اختیار راننده و سرنشین قرار دهند و از طریق همین صفحه‌ها هم می‌تواند بخش‌های مختلف خودرو را کنترل کرد. یکی از این صفحات نمایش در مقابل راننده است و اطلاعات مختلف خودرو از جمله سرعت و دور موتور و … در آن نمایش داده می‌شود ضمن آنکه راننده می‌تواند به‌دلخواه خود طرح این صفحه نمایش را تغییر دهد.

 

به‌علاوه یک صفحه نمایش مرکزی لمسی هم در خودرو وجود دارد که سیستم صوتی و تصویری خودرو بر روی آن قرار دارد ضمن آنکه می‌توانید با اتصال تلفن همراه به این صفحه نمایش، علاوه بر استفاده از موزیک‌های داخل موبایل، صفحه نمایش موبایل را نیز بر روی آن ببینید. غیر از این‌ها سیستم تهویه تیگو ۸ پرو هم کنترل‌های دیجیتال و لمسی دارند که در زیر داشبود و جلوی دسته دنده نصب شده است.

 

یکی دیگر از آپشن‌ های تیگو ۸ پرو، ایربگ‌های آن است؛ در این خودرو کامل‌ترین ایربگ‌ها نصب شده و به این ترتیب ایربگ‌های جلو، ایربگ‌های جانبی، ایربگ‌های پرده‌ای و حتی ایربگ زانو را هم می‌توان در این خودرو دید. به‌علاوه سیستم‌های ایمنی متعددی ازجمله سیستم کنترل پایداری، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ترمز کمکی اضطراری، سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی و سیستم کنترل کشش در تیگو ۸ پرو دیده می‌شود.

 

غیر از این‌ها می‌توان به سیستم تهویه مستقل، سیستم ورود و استارت بدون کلید (کیلس)، سنسور نور، سنسور باران، کنترل سیستم صوتی و سرگرمی خودرو با فرمان صوتی، صندلی‌های برقی جلو، گرم‌کن صندلی‌ها، کروز کنترل، سقف پانوراما با سانروف، شارژر وایرلس و … از دیگر آپشن‌ های چری تیگو ۸ پرو است تا به این ترتیب این خودرو شاسی‌بلند، لوکس‌ترین خودرو چینی بازار ایران باشد.

 

صفحه نمایش تیگو ۸ پرو

صفحه نمایش تیگو ۸ پرو

 

آپشن های رفاهی تیگو ۸ پرو

در بررسی تیگو ۸ پرو باید در نظر بگیرید در بخش آپشن‌ های رفاهی لیست بسیار کاملی دارد تا به این ترتیب، راننده و سرنشینان در رفاه و راحتی کامل از این خودرو استفاده کنند. اولین چیزی که به‌عنوان آپشن رفاهی تیگو ۸ پرو نظرتان را جلب می‌کند، صندلی‌ها و تودوزی چرم آن است. به‌علاوه با استفاده از سقف پانوراما بزرگ که به‌صورت برقی هم باز می‌شود، فضای داخلی این خودرو بسیار پرنور و حتی جادارتر از آنچه هست به نظر می‌رسد. صندلی‌های جلو تیگو ۸ پرو برقی هستند و گرم‌کن صندلی هم دارند تا در هوای سرد، خیلی زود بتوانند به دمای مطلوب راننده و سرنشین برسند.

 

یکی دیگر از آپشن‌ های رفاهی تیگو ۸ پرو، صفحه نمایش بزرگ آن است. این صفحه نمایش یکپارچه مرکزی که بخشی از آن در مقابل راننده و بخشی دیگر در وسط داشبورد است، می‌تواند علاوه بر اطلاعات بخش‌های مختلف خودرو، به‌عنوان سیستم صوتی و سیستم سرگرمی ‌تیگو۸ نیز به راننده و سرنشین سرویس بدهد. همچنین می‌توانید تلفن همراه را هم به صفحه نمایش تیگو ۸ پرو متصل کنید و به این ترتیب هم می‌توانید به تماس‌های تلفنی از طریق سیستم صوتی خودرو پاسخ دهید و هم موزیک‌های تلفن همراه را بر روی صفحه نمایش و سیستم صوتی با کیفیت تیگو ۸ پرو بشنوید.

 

کنترل سیستم صوتی هم از طریق کلید‌های روی فرمان و هم از طریق صفحه نمایش لمسی ممکن است ضمن آنکه راننده می‌تواند از طریق فرمان‌های صوتی هم این سیستم را کنترل کند که یک فناوری مدرن در خودرو‌ها است و برای اولین بار در یک خودرو داخلی نصب می‌شود. به‌علاوه سیستم صوتی تیگو ۸ پرو، از برند معتبر SONY و بسیار با کیفیت است و با استفاده از ۶ بلندگو استریو، کیفیت صدای بسیار خوبی را تولید می‌کند.

 

سیستم تهویه مطبوع تیگو ۸ پرو هم از دیگر آپشن‌ های رفاهی این خودرو است. سیستم تهویه تیگو ۸ پرو اتوماتیک است و تنظیمات جداگانه برای سرنشینان جلو دارد و به‌علاوه تنظیمات آن از طریق یک صفحه نمایش دیگر در پایین داشبورد انجام می‌شود و راننده و سرنشین می‌توانند دمای دلخواه خود را تنظیم کنند. به‌علاوه خروجی‌های سیستم تهیه برای سرنشینان ردیف‌های عقب هم در نظر گرفته شده است. سیستم تهویه تیگو ۸ پرو با آب و هوای ایران سازگار شده و به این ترتیب می‌تواند در گرم‌ترین و سردترین شهر‌های کشور، خیلی زود خودرو را به دمای دلخواه برساند.

 

صندلی تیگو ۸ پرو

صندلی تیگو ۸ پرو

 

آپشن های ایمنی تیگو ۸ پرو

غیر از آپشن‌ های رفاهی متعدد، آپشن ایمنی تیگو ۸ پرو هم بسیار کامل است و این خودرو را در جایگاه بسیار بالایی در بین رقبای داخلی و حتی خودرو‌های وارداتی هم‌رده قرار می‌دهد. در این خودرو ایربگ‌های متعدد و سیستم‌های الکترونیکی کمکی زیادی نصب شده تا در کنار شاسی تقویت شده این خودرو، راننده و سرنشینان را حافظت کند.

 

سیستم‌های ایمنی کمکی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های آپشن ایمنی در بررسی تیگو ۸ پرو را تشکیل می‌دهد و انواع سیستم‌های الکترونیک از معتبرترین برند‌های جهان در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته است تا در زمان رانندگی مانع از بروز هرگونه اتفاقی برای راننده و سرنشینان شوند و در صورت بروز هرگونه مشکلی، خودرو را به شرایط پایدار بازگردانند.

 

یکی از اصلی‌ترین آپشن‌ های الکترونیکی ایمنی تیگو ۸ پرو، سیستم کنترل پایداری یا ESP است که می‌تواند در صورت بر هم خوردن تعادل خودرو به‌ویژه در پیچ‌ها، مانع از بروز هرگونه حادثه شود. به‌علاوه این خودرو به سیستم ترمز ABS به همراه سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD هم مجهز است که در کنار ترمز‌های دیسکی بزرگ در هر چهار چرخ، به توقف پایداری این خودرو کمک می‌کنند.

 

 در کنار این‌ها، فونیکس تیگو ۸ پرو به سیستم ترمز اضطراری BAS هم مجهز است که در مواقع لازم می‌تواند توان ترمز‌ها را افزایش دهد و طول خط ترمز را کوتاه می‌کند. همچنین سیستم کنترل کشش TCS و سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سرپایینی نیز مجهز است که توسط شرکت مشهور آلمانی بوش Bosch توسعه داده شده‌اند. هم‌چین تیگو ۸ پرو به سیستم کروز کنترل تطبیق پذیر، سیستم رانندگی بین خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم هشدار نقاط کور مجهز است که رانندگی ایمنی را به ارمغان می‌آورد.

 

به‌عنوان یکی از مهم‌ترین آپشن‌ های ایمنی در بررسی تیگو ۸ پرو، در این خودرو ایربگ‌های مختلفی نصب شده تا در صورت بروز تصادف بتوانند مانع از آسیب به سرنشینان شوند. در تیگو ۸، ایربگ‌های جلو، ایربگ‌های جانبی در کناره صندلی و ایربگ‌های پرده‌ای در سرتاسر شیشه‌های کناری نصب شده تا در صورت بروز هرگونه تصادف از جلو یا کنار، از سرنشینان محافظت کنند.

 

همچنین شاسی تیگو ۸ پرو نیز طراحی کاملا جدیدی دارد و می‌تواند کمک بزرگی به محافظت از سرنشینان در زمان تصادف بکند. شاسی این خودرو از فولاد مخصوص با مقاومت بسیار زیاد ساخته شده و می‌تواند در مقابل ضربه تصادف تا حد زیادی مقاومت کند اما در عین حال بر روی آن نقاط ویژه‌ای برای شکست طراحی شده تا در تصادف‌های خیلی شدید، نیروی تصادف را جذب کنند. به این ترتیب حتی در صورت بروز تصادف شدید، اتاق سرنشینان به‌صورت ایمن باقی می‌ماند و شاسی خودرو بخش زیای از خودرو را جذب می‌کند.

 

کابین تیگو ۸ پرو؛ داخل تیگو ۸ پرو چگونه است؟

کابین تیگو ۸ پرو بسیار بزرگ، جادار و لوکس طراحی شده و قطعا با نشستن در کابین این خودرو از کیفیت بالا، امکانات رفاهی زیاد و فضای بزرگ لذت خواهید برد. با توجه به طول ۴.۷ متری این خودرو، فضای داخل کابین تیگو ۸ پرو برای هر ۷ سرنشینان فراهم شده است و فضای پای و سر در کابین این خودرو حتی برای سرنشینان بزرگسال مناسب است. البته ردیف سوم صندلی‌های تیگو ۸ پروبیشتر برای کودکان و نوجوانان کارآیی دارد ولی اگر نیاز باشد افراد بزرگسال هم حتی در یک مسافرت خانوادگی می‌توانند از ردیف سوم صندلی‌های این خودرو استفاده کنند.

 

یکی از بخش‌های جذب کابین در بررسی تیگو ۸ پرو، پوشش چرم صندلی‌ها و داشبورد و تودوزی و رودری‌ها آن است که باعث می‌شود حس بسیار خوبی از کیفیت داشته باشید. در داخل این خودرو طرح چرم دو رنگ مشکی و قهوه‌ای (روشن) را می‌بینید که باعث می‌شود غیر از لوکس بودن، فضای مناسبی در داخل خودرو ایجاد شود. به‌علاوه با داشتن یک سقف پانورامای بزرگ، نور مناسبی نیز داخل کابین وجود دارد و حتی می‌توانید سقف پانورامای خودرو را باز کنید تا هوای تازه وارد خودرو شود. چرم کابین تیگو ۸ پرو بر روی فرمان خودرو هم کشیده شده است ضمن آنکه فرمان برقی این خودرو باعث راحتی بیشتر راننده می‌شود.

 

در داخل کابین تیگو ۸ پرو بیش از هر چیز صفحه نمایش بزرگ مرکزی جلب توجه می‌کند که به‌صورت سراسری از وسط داشبورد تا مقابل راننده امتداد پیدا کرده است. مانیتور ۱۰ اینچی این خودرو کیفیت بسیار بالایی دارد و با اتصال تلفن همراه به آن می‌توانید تقریبا همه کار‌ها را بدون نیاز به تلفن همراه انجام دهید. سرنشینان تیگو ۸ پرو قطعا از سیستم صوتی تیگو ۸ پرو از برند مشهور SONY این خودرو هم لذت می‌برند چراکه کیفیت بالایی دارد با استفاده از ۶ بلندگو استریو، محیط داخلی خودرو با به‌خوبی پوشش می‌دهد.

 

کابین تیگو ۸ پرو

کابین تیگو ۸ پرو

 

بررسی تیگو ۸ پرو از نظر طراحی

طراحی بدنه تیگو ۸ پرو بر اساس زبان طراحی جدید شرکت چری با عنوان Life In Motion یا زندگی در حرکت شکل گرفته است که ترکیبی از طراحی اسپرت برای نسل جوان‌تر و یک طراحی لوکس است تا به این ترتیب Tiggo 8 خودرویی مناسب برای همه خریداران باشد. تیگو۸ پرو به‌عنوان یک شاسی‌بلند، خودروی بزرگی است و طراحی تیگو ۸ پرو هم اصلا این مسئله را پنهان نمی‌کند و می‌توان در نماهای مختلف، این بزرگ بودن را دید.

 

خطوط بدنه تیگو ۸ پرو به‌خوبی در سراسر طول خودرو کشیده شده‌اند و می‌توان امتداد خطوط بدنه را بر روی بخش‌های مختلف ازجمله گوشه چراغ‌های عقب دید. جلوپنجره تیگو ۸ پرو هم طرحی دارد که پیش از این در دیگر محصولات شاسی‌بلند و کراس‌اوور مدیران خودرو دیده‌ایم و با شبکه‌های ریز، طرحی امروزی هستند. چراغ‌های جلو و عقب طرحی نزدیک به هم و تا حدی کشیده دارند اما کشیدگی آن‌ها بیش از اندازه نیست تا از قدرت طراحی ظاهری خودرو کم نکند.

 

در طراحی ظاهری تیگو ۸ پرو به‌راحتی می‌توان حضور یک خودرو لوکس را دید چراکه استفاده از چراغ‌های LED جلو، عقب و چراغ‌های روز نشان دهنده حضور یک خودرو در کلاس بالا است. چرخ‌های خودرو هم سایز مناسبی دارند و برخلاف بعضی دیگر از رقبا، از چرخ‌های کوچک استفاده نشده که باعث می‌شود خودرو کاملا قد بلند باشد و بزرگ هم دیده شود.

 

طرح اگزوز دو کانه عقب، بال عقب، طرح سپر جلو و دو رنگ بودن سپر جلو و عقب و آنتن کوسه‌ای عقب ازجمله جنبه‌های اسپرت طراحی تیگو ۸ پرو است که باعث می‌شود غیر از خانواده‌ها، جوان‌ترها هم به سمت این خودرو جلب شوند ضمن آنکه طرح رینگ‌ها هم به جذابیت‌های بیرونی این خودرو اضافه می‌کند.

 

سقف پانوراما تیگو ۸ پرو

سقف پانوراما تیگو ۸ پرو

 

قیمت تیگو ۸ پرو

قیمت تیگو ۸ پرو از سوی مدیران خودرو معادل ۱.۷۹۴.۷۳۰.۰۰ تومان اعلام شده است و تیگو ۸ پرو در آسیا خودرو نیز با همین قیمت به خریداران عرضه می‌شود. البته برای خرید این خودرو می‌توانید از شرایط متنوع اقساطی در نظر گرفته شده برای تیگو ۸ پرو پرو استفاده کنید.

 

خرید تیگو ۸ پرو

برای خرید تیگو ۸ پرو از آسیا خودرو شرایط متنوعی در نظر گرفته شده است تا خریداران فونیکس تیگو ۸ بتوانند با بهره‌گیری از شرایط مختلف، برای خرید تیگو ۸ پرو اقدام کنند.

 

در صورتیکه قصد خرید تیگو ۸ پرو را دارید و یا می‌خواهید در مورد شرایط خرید تیگو ۸ پرو اطلاعات به دست بیاورید، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۷۰۸۰۲۹-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کنید. کارشناسان آسیا خودرو آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو

همان‌طور که گفتیم، علاقه‌مندان می‌توانند از شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو با ۵۰درصد وام در آسیا خودرو به‌عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو بهره بگیرند. در حال حاضر می‌توان تیگو ۸ پرو را با پیش‌پرداخت ۸۹۷ میلیون تومانی و با اقساط ۳۶ ماهه از آسیا خودرو خریداری کرد.

 

برای خرید تیگو ۸ پرو در آسیا خودرو کافی است به شماره تلفن‌هایی که پیش از این عنوان شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما با افتخار پاسخگوی شما برای خرید محصولات فونیکس و ام وی ام باشند. همچنین در تماس با کارشناسان آسیا خودرو می‌توانید از سایر شرایط فروش تیگو ۸ پرو نیز مطلع شوید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

 

جمع‌بندی؛ آیا در بررسی تیگو ۸ پرو، این خودرو گزینه خوبی است؟

اکنون زمان جمع‌بندی و پاسخ به این سوال مهم است که آیا ماشین تیگو ۸ پرو، خودروی خوبی برای خرید است؟

 

برای پاسخ به این سوال در زمینه ماشین تیگو ۸ پرو باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید:

گارانتی تیگو ۸ پرو بلندمدت است و در بعضی بخش‌ها به هفت سال می‌رسید. به این ترتیب خیال خریداران تا مدت‌ها راحت است.

– آپشن‌ های تیگو ۸ پرو بسیار زیاد و کامل است انواع مختلفی از آپشن‌ های ایمنی و رفاهی را دارد و همه آن‌ها را با هم نمی‌توانید در هیچ خودروی دیگری در ایران ببینید.

– ماشین تیگو ۸ پرو لوکس‌ترین خودرو چینی در ایران است و به همین دلیل هم جایگاه بسیار بالایی در بازار خودرو ایران دارد.

– موتور ماشین تیگو ۸ پرو با قدرت نزدیک به ۲۰۰ اسب بار از عمده خودروهای ایران قوی‌تر است و به‌خوبی می‌تواند حتی با هفت سرنشین هم حرکت کند.

– ماشین تیگو ۸ پرو از گیربکس بسیار پیشرفته اتوماتیک دو کلاچه استفاده می‌کند که تعویض دنده‌ها بسیار دقیق و سریعی دارد و به‌علاوه راننده هم می‌تواند کنترل تعویض دنده‌ها را بر عهده بگیرد. این گیربکس از نمونه‌های CVT سایر خودرو‌های چینی بازار ایران پیشرفته‌تر است.

– ماشین تیگو ۸ پرو طراحی بدنه بسیار به‌روزی دارد و مهم‌تر اینکه تا سال‌ها طراحی بدنه این خودرو قدیمی ‌نمی‌شود.

– کابین ماشین تیگو ۸ پرو هم لوکس، با طرحی به‌روز، جادار و پیشرفته است و سرنشینان و راننده در آن بسیار راحت خواهند بود.

– تیگو ۸ پرو یک خودروی هفت نفره است و به این ترتیب می‌تواند در مسافرت‌های خانوادگی یا سفر‌های شهری، به‌راحتی هفت نفر بزرگسال را جابجا کند. ردیف سوم صندلی‌های این خودرو فضای کافی برای دو نفر را دارد.

– کیفیت سواری تیگو ۸ پرو در شهر و جاده مناسب است و سرنشینان در آن راحت خواهند بود ضمن آنکه سیستم تعلیق تیگو ۸ پرو به‌راحتی می‌تواند در پیچ‌ها پایداری خودرو را تضمین کند. راننده هم دید بسیار خوبی به اطراف دارد.

– کیفیت ساخت تیگو ۸ پرو بالا است و به‌علاوه این خودرو گارانتی بلند مدتی دارد که باعث می‌شود تا مدت‌ها نگرانی از بابت خرابی قطعات نداشته باشید.

شرایط فروش تیگو ۸ پرو بسیار مناسب است و تنها با پرداخت ۵۰درصد از قیمت خودرو و با اقساط ۳۶ ماهه می‌توانید برای خرید تیگو ۸ پرو در آسیا خودرو اقدام کنید.

خرید تیگو ۸ پرو آسان است و می‌توانید این خودرو را با شرایط متنوع اقساطی از آسیا خودرو خریداری کنید.

 

با در نظر گرفتن همه این موارد، می‌توان گفت ماشین تیگو ۸ پرو، می‌تواند یک خرید مناسب باشد به‌ویژه برای افرادی که قصد خرید یک خودرو وارداتی دست‌دوم را دارند چراکه آپشن‌ های تیگو ۸ پرو از تمامی خودروهای وارداتی دست دوم موجود در ایران بیشتر است و به‌علاوه این خودرو با گارانتی بلند مدت عرضه می‌شود در حالیکه خودرو‌های وارداتی بدون گارانتی هستند. در کنار این‌ها، امکان خرید اقساطی تیگو ۸ پرو هم وجود دارد در حالیکه خودرو‌های وارداتی را باید به‌صورت نقدی بخرید.

 

تست درایو تیگو ۸ پرو در پیست

تست درایو تیگو ۸ پرو در پیست

 

کاتالوگ تیگو ۸ پرو و دفترچه راهنمای تیگو ۸ پرو

برای دریافت کاتالوگ تیگو ۸ پرو و دفترچه راهنمای تیگو ۸ پرو می‌توانید بر روی گزینه‌های سمت چپ همین صفحه کلیک کنید. در این کاتالوگ، اطلاعات مرتبط با فونیکس تیگو ۸ پرو، آپشن‌ های این خودرو و ویژگی‌های فنی آن درج شده است. دفترچه راهنمای تیگو ۸ پرو توضیحات لازم برای استفاده از این خودرو را به‌طور کامل ارائه کرده است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *