مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

قیمت فونیکس FX؛ پیش‌بینی قیمت (آپدیت: از سوی مدیران خودرو تایید شد)

قیمت فونیکس FX که قرار است به‌زودی در بازار ایران عرضه شود یکی از سوالات خریداران خودرو در بازار است. این کراس‌اوور کوپه، یکی از جذاب‌ترین خودروهای تازه‌وارد بازار ایران است و با حضورش می‌تواند رقیب سختی برای کراس‌اوور‌های بازار کشورمان باشد. طراحی فونیکس FX برگ برنده اصلی آن است اما در کنار آن قوای محرکه پرقدرت و امکانات زیاد، باعث موفقیت این خودرو خواهد شد.

در این مطلب قصد داریم پیش‌بینی‌هایی از قیمت فونیکس FX در ایران داشته باشیم. این خودرو به‌زودی توسط آسیا خودرو عرضه خواهد شد و می‌توانید زودتر از بقیه از شرایط فروش آن مطلع شوید.

***
وقتی چری برای اولین بار مدل‌های مفهومی اومودا ۵ را معرفی کرد، شاید کسی فکر نمی‌کرد خودروی تولیدی تا این حد خاص باشد اما وقتی مدل‌های تولیدی این خودرو مدتی قبل وارد بازارهای جهانی شدند، مشخص شد چری در عرضه آن کاملا جدی است.

فونیکس FX خودرویی با طراحی کاملا اسپرت و البته خاص است. جلوپنجره بزرگ، طراحی بدنه شبیه به خودروهای کوپه، بدنه و رینگ‌های دورنگ، موتور پرقدرت و مشخصات خوب باعث شده فونیکس FX مهم‌ترین خودرو آینده بازار ایران باشد.

 

قیمت فونیکس FX در ایران چقدر خواهد بود؟

فونیکس FX جدیدترین محصول برند فونیکس در بازار ایران است و در زمان نگارش این مطلب ( ابتدای آبان ماه) هنوز قیمت رسمی آن اعلام نشده است اما قبل از پرداختن به قیمت فونیکس FX، بهتر است کمی با این خودرو آشنا شویم. از این طریق می‌توان برآوردی از قیمت این خودرو در بازار ایران داشت.

فونیکس FX را می‌توان خودرویی در کلاس کراس‌اوور کوپه دانست. این خودرو اسپرت‌ترین کراس‌اوور و شاسی‌بلند خانواده محصولات فونیکس در بازار ایران و البته محصولات چری در بازارهای جهانی است. در فونیکس FX، طراحی بدنه کاملا حضور یک خودرو اسپرت را نشان می‌دهد و علاوه بر این، رینگ‌های دورنگ و البته بدنه دورنگ، بر اسپرت بودن این خودرو تاکید می‌کند.

خودرو فونیکس فونیکس FX با طیف متنوعی از موتور و گیربکس به بازار معرفی می‌شود اما همان‌طور که قبلا در مطلب موتور فونیکس FX گفتیم این خودرو احتمالا با موتور و گیربکس مشابه تیگو ۸ پرو به بازار ایران می‌آید. ازنظر آپشن هم این خودرو کامل است و انواع آپشن‌های ایمنی و رفاهی را بر روی این خودرو می‌بینیم و از این نظر مشابه تیگو ۸ پرو است.

به این ترتیب شاید بتوان پیش‌بینی‌هایی در زمینه قیمت فونیکس FX در بازار ایران داشت. با در نظر گرفتن مشخصات اومودا ۵، می‌توان حدس زد قیمت این خودرو باید جایی بین تیگو ۷ و تیگو ۸ باشد.

 

برآورد قیمت فونیکس FX چقدر است؟

با توجه به اینکه هنوز مدتی تا معرفی رسمی فونیکس FX در بازار ایران باقی مانده است، برای بررسی قیمت فونیکس FX باید قیمت این خودرو را برآورد کنیم و برای این کار می‌توان از قیمت دیگر محصولات مدیران خودرو و به‌ویژه قیمت محصولات فونیکس استفاده کرد.

اومودا ۵ در بازار چین خودرویی بین تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو است. این خودرو از یک‌طرف ازنظر ابعادی از تیگو ۸ پرو کوچک‌تر است و ازنظر ابعادی نزدیک به تیگو ۷ پرو است. در مقابل ازنظر قوای محرکه، نمونه عرضه شده در ایران با موتور و گیربکس تیگو ۸ پرو در ایران عرضه خواهد شد که از این نظر از تیگو ۷ پرو قوی‌تر است.

ازنظر امکانات هم فونیکس FX خودرویی با سطح امکانات بالاتر از تیگو ۷ پرو است اما در مقابل به‌عنوان یک خودرو اسپرت و جوان‌پسند، بعضی از امکانات آپشن های تیگو ۸ پرو را ندارد و بازهم بین این دو خودرو قرار می‌گیرد.

با در نظر گرفتن همه این شرایط، می‌توان پیش‌بینی کرد قیمت فونیکس FX در ایران بین قیمت دو خودرو تیگو ۷ و تیگو ۸ باشد. به این ترتیب محدوده قیمتی ۱.۵ تا ۱.۶ میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی می‌شود. به این ترتیب این کراس‌اوور کوپه اسپرت و جذاب، می‌تواند جایگاه مناسبی در بازار ایران بگیرد.

 

آپدیت: قیمت از سوی مدیران خودرو تایید شد

مدیران خودرو در زمان معرفی این خودرو به خبرنگاران در پیست آزادی، محدوده قیمت ۱.۵ تا ۱.۶ میلیارد تومانی را برای فونیکس FX تایید کرد. البته در این برنامه عنوان شد قرار است یک مدل ارزان‌تر از این خودرو نیز با موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس CVT در بازار ایران عرضه شود.

تست درایو فونیکس FX

 

شرایط فروش فونیکس FX

خودرو به‌زودی در آسیا خودرو به فروش خواهد رسید. شرایط فروش فونیکس FX نیز به‌زودی اعلام می‌شود اما شما می‌توانید اولین نفر باشید. اگر می‌خواهید زودتر از سایرین از شرایط فروش فونیکس FX مطلع شوید، می‌توانید شماره خود را زیر همین مطلب کامنت کنید.

شماره‌های شما منتشر نخواهند شد ولی همکاران ما با شما تماس می‌گیرند تا شرایط فروش را زودتر از همه در اختیار شما بگذارند. همچنین می‌توانید با شماره تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۷۰۸۰۲۹-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید شماره خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما برای مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند.

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *