مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تنیس ام و ام کاپ

رقابت تنیس آزاد ام وی ام کاپ با حمایت مدیران خودرو برگزار می‌شود

مدیران خودرو در ادامه حمایت خود از رویدادهای ورزشی و همزمان با معرفی خودرو جدید آریزو ۵ اسپرت، رقابت تنیس آزاد ام وی ام کاپ را برگزار خواهد کرد.

 

مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی آزاد مردان با عنوان ام وی ام کاپ قرار است از ۲۴ اردیبهشت ماه به‌صورت انفرادی و دو نفره در مجموعه ورزشی انقلاب و با حمایت مدیران خودرو و زیر نظر فدراسیون تنیس برگزار خواهد برگزار شود. این مسابقات از اهمیت بالایی در تنیس ایران برخوردار است و با توجه به امتیاز آن، شاهد حضور تنیسورهای حرفه‌ای و ملی پوشان این رشته در آن خواهیم بود. به این ترتیب انتظار می‌رود شاهد رقابت‌های حساسی در ام وی ام کاپ باشیم.

 

مجموع جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقات، مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که به نفرات برتر اهدا خواهد شد. بر اساس اعلام برگزارکنندگان و با تایید فدراسیون تنیس، فرمت جدول مقدماتی مسابقات به‌صورت ۲ ست از ۳ ست و ست سوم یک مچ تای‌برک ۱۰ امتیازی خواهد بود.

 

مدیران خودرو در تبلیغات رقابت ام وی ام کاپ، از تصاویر آریزو ۵ اسپرت استفاده کرد، خودرویی که به‌تازگی از سوی این شرکت رونمایی شده است و به‌طور مشخص خریداران جوان‌تر را هدف گرفته است. اکنون نیز این شرکت با برگزاری رقابت‌های تنیس ام وی ام کاپ، حمایت خود را از ورزش جوان‌پسند تنیس نشان داده است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در کنار برگزاری این رقابت، مدیران خودرو رقابتی دیگر را نیز برای علاقه‌مندان به این رشته ترتیب داده است. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام این شرکت، علاوه بر کسب اطلاع در زمینه نتیجه رقابت‌ها، با پیش‌بینی برندگان هر رقابت، از جوایز ارزنده در نظر گرفته شده نیز بهره‌مند شوند.

 

مدیران خودرو پیش از این نیز حمایت خود را از رویدادهای ورزشی نشان داده بود. به‌عنوان مثال، زمستان سال گذشته، مسابقات اسکی اسنوبرد جام ام وی ام از سوی این شرکت برگزار شد که بازخورد مناسبی نیز داشت.

 

درباره آریزو ۵ اسپرت به‌عنوان حامی اصلی ام وی ام کاپ بیشتر بدانید

مدیران خودرو چنی قبل آریزو ۵ توربو اسپرت را به‌عنوان مدل‌های فیس‌لیفت شده نسل قبلی این خودرو معرفی کرد. این خودرو شاهد تغییراتی در طراحی خارجی نسبت به نسل قبل است که باعث شده جوان‌پسند‌تر باشد. به‌طور ویژه تغییر در جلوپنجره و سپرهای جلو و عقب و استفاده از طراحی اسپرت باعث جذابیت بیشتر arrizo 5 sport نسبت به نسل قبل شده است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

علاوه بر این، امکاناتی مانند صندلی راننده برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، پنل تهویه جدید، امکان روشن کردن خودرو از راه دور و تغییر در برخی تنظیمات مانیتور از مهمترین امکانات جدید این خودرو است. آریزو ۵ اسپرت با استفاده از موتور چهار سیلندر توربو با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتون متر و بهره‌گیری از گیربکس CVT با ۹ دنده شبیه‌سازی شده، توان حرکتی مناسبی برای این کلاس دارد.

 

هم اکنون فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه آغاز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *