مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تکمیل ثبت نام طرح مادران ویژه محصولات ام وی ام

تکمیل ثبت نام طرح مادران ویژه محصولات ام وی ام (+ شرایط فروش اقساطی)

با توجه به اعلام اسامی برگزیدگان مرحله دوم سامانه یکپارچه خرید خودرو، برای تکمیل ثبت نام طرح مادران ویژه محصولات ام وی ام و خرید خودرو به قیمت کارخانه فقط تا پایان وقت اداری شنبه، ۲۵ تیر ماه فرصت دارید. به این ترتیب پس از پایان این مهلت، ثبت نام اولیه در سامانه باطل خواهد شد. برای ثبت نام می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

همانطور که پیش از این از طریق همین سایت اعلام شد، تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات ام وی ام از روز ۲۱ تیر ماه در آسیا خودرو آغاز شده است. در کنار طرح فروش عادی سامانه، تکمیل ثبت نام طرح مادران ویژه محصولات ام وی ام که با نام طرح جوانی جمعیت نیز شناخته می شود، از هفته گذشته در آسیا خودرو آغاز شده است. ثبت نام این مرحله تا پایان وقت اداری ۲۵ تیر ماه ادامه خواهد یافت و بر اساس اطلاعات به دست آمده، این مرحله تمدید نمی‌شود. به این ترتیب در صورت عدم تکمیل ثبت نام طرح جوانی جمعیت، ثبت نام اولیه در سامانه باطل خواهد شد و فرصت خرید خودرو به قیمت کارخانه را از دست می‌دهید. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

در نظر داشته باشید این مرحله ویژه مادرانی است که کد ملی آن‌ها برای ثبت نام خودرو تا پایان سال ۱۴۰۲ از سوی سامانه اعلام شده است و محصولات ام وی ام را ثبت نام کرده‌اند. این دسته از خریداران، پیامکی از طرف مدیران خودرو دریافت کرده‌اند و می‌توانند از طریق تماس با آسیا خودرو و یا حضور در یکی از شعب این مجموعه، برای تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

 

شرایط ویژه تکمیل ثبت نام طرح مادران ویژه محصولات ام وی ام چیست؟

همانطور که در بالا اشاره شد، این مرحله از تکمیل ثبت نام طرح جوانی جمعیت، مخصوص افرادی است که یکی از محصولات ام وی ام را در سامانه انتخاب کرده‌اند. به این ترتیب با توجه به مشخص شدن قیمت ام وی ام بر اساس نظر شورای رقابت، اکنون می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند. این دسته از خریداران، می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه عرضه خودرو، کد ملی خود را ببینند. در این مرحله، تکمیل ثبت نام برای متقاضیانی انجام می شود که اولویت آن‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲ است و برای محصولات ام وی ام است.

 

مادران مشمول این طرح که محصولات ام وی ام را خریداری کرده‌اند، می‌توانند در تماس با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ برای تکمیل ثبت نام اقدام کنند. کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما در تکمیل ثبت نام طرح مادران ویژه محصولات ام وی ام خواهند بود. در نظر داشته باشید نیازی به پرداخت تمام قیمت خودرو در این مرحله ندارید و مبلغی به‌صورت علی‌الحساب، برای تکمیل و نهایی کردن ثبت نام پرداخت خواهید کرد. تحویل خودروها در این طرح به‌صورت ۹۰ روزه خواهد بود.

 

همچنین در نظر داشته باشید در این مرحله، امکان صلح خودروها وجود ندارد. به این ترتیب خودرو بر اساس شرایط اعلام شده از سوی وزارت صمت، تنها به نام متقاضی ثبت نام خواهد شد. به‌علاوه امکان تغییر خودرو در آینده از سوی متقاضی وجود ندارد و دعوتنامه فقط یک‌بار صادر خواهد شد. در این مرحله، خودروهای ایکس ۲۲ پرو دستی، ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک، آریزو ۵ اسپرت و ایکس ۵۵ پرو عرضه شده است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط فروش اقساطی ویژه طرح مادران برای محصولات مدیران خودرو

یکی از ویژگی‌های مهم در زمینه طرح تکمیل ثبت نام طرح مادران ویژه محصولات ام وی ام، امکان خرید خودرو به‌صورت اقساطی است. به این ترتیب اگر برای خرید محصولات ام وی ام از طریق سامانه، اولویت تا پایان سال جاری دارید، می‌توانید از شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو بهره‌مند شوید.

 

همانطور که پیش از این در مطلبی با عنوان فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه عنوان کردیم شرایط فروش اقساطی در این مرحله برای خریداران در نظر گرفته شده است. به این ترتیب می‌توانید با اقساط بلند مدت، نسبت به خرید خودرو اقدام کنید. پیش‌پرداخت خودروها بسته به مدل خودرو از ۵۰درصد آغاز می شود. برای ثبت نام در شرایط ویژه فروش اقساطی ام وی ام در طرح مادران یا طرح جوانی جمعیت، با آسیا خودرو تماس بگیرند. همکاران ما در آسیا خودرو جزییات بیشتر در این زمینه را ارائه خواهند کرد. برای این منظور کافی است با ۷۵۱۵۱-۰۲۱ در تماس باشید. فراموش نکنید برای استفاده از این طرح فقط تا پایان وقت اداری روز شنبه، ۲۵ تیر ماه فرصت دارید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *