مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ایکس ۵۵ پرو

دلایل محبوبیت ایکس ۵۵ پرو در بازار ایران

باوجود آنکه اینکه مدت زمان قابل توجهی از عرضه ایکس ۵۵ پرو، پرچمدار برند ام‌ وی ‌ام در بازار ایران می‌گذرد اما این کراس‌اوور مدرن همچنان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران به‌حساب می‌آید. دلایل محبوبیت ایکس ۵۵ پرو در بازار ایران چیست و چرا این خودرو همچنان یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اوو‌ ها در کلاس خود است؟

 

پیشرانه‌ای قدرتمند، طراحی بدنه جذاب و گیربکس با کیفیت

بدون شک بخشی از دلایل محبوبیت ایکس ۵۵ پرو را باید در توان فنی و طراحی ظاهری آن دانست. ایکس ۵۵ پرو از موتور چهار سیلندر توربوشارژ ۱.۵ لیتری با حداکثر توان ۱۵۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر بهره می‌برد. وجود موتوری که با توربو شارژر تقویت می‌شود باعث شده شتاب این خودرو در کلاس خود بسیار مناسب باشد. از طرف دیگر ایکس ۵۵ پرو با استفاده از گیربکس CVT خود، انتقال نرم نیرو بدون شوک تعویض، همراه با بهبود مصرف سوخت و کارکرد عالی در دو حالت ECO و SPORT را برای سرنشینان خودرو به ارمغان می‌آورد.

 

درمجموع مشخصات فنی X55 Pro یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برتر آن است که باعث محبوبیت این خودرو در بازار ایران شده است. علاوه بر این، باید به طراحی بدنه این خودرو نیز اشاره کرد، جایی که به‌وضوح می‌توان یک ترکیب جوان‌پسند و مدرن را دید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

امکانات رفاهی و ایمنی

امکانات رفاهی و ایمنی کراس‌اوور مدرن ام ‌وی ‌ام، نکته دیگری است که ایکس ۵۵ پرو را به انتخابی جذاب تبدیل می‌کند و از جمله دلایل محبوبیت ایکس ۵۵ پرو برای خریداران است. دوربین ۳۶۰ درجه این خودرو به راننده کمک می‌کند دید کاملی نسبت به محیط و پشت سر خود داشته باشد. نورپردازی هفت رنگ به‌کار رفته در کابین آکوستیک این خودرو در کنار متریال باکیفیت داخلی، گرم‌کن صندلی،شارژر وایرلس ایکس ۵۵ پرو و صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی حس دلپذیری از آرامش را به سرنشینان منتقل می‌کند.

 

از طرف دیگر امکاناتی نظیر ترمز پارک برقی، اتوهولد و کیسه‌های هوای جانبی و جلو حس امنیت کامل را به سرنشینان منتقل می‌کند تا درمجموع حس خوبی از سواری در ایکس ۵۵ پرو تجربه کنند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

ارزش خرید بالا، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت ایکس ۵۵ پرو

کراس‌اوور X55 Pro پرچمدار برندی است که نزدیک به ۲۰ سال سابقه حضور در بازار ایران را دارد. پرچمدار برند ام‌ وی ‌ام علاوه بر کیفیت بالا و امکانات بیشتر نسبت به رقبا همرده، به‌واسطه عواملی همچون ۲۰ سال سابقه حضور برند در ایران حتی در سخت‌ترین روزهای تحریم، خدمات پس از فروش و شبکه گسترده نمایندگی‌ها، فعالیت‌های گسترده باشگاه مشتریان و اقبال بازار، ارزش خرید بالایی داشته و مشتریان بسیاری را به انتخاب ترغیب می‌کند. به همین دلیل در پاسخ به این سوال که آیا X55 pro ارزش خرید دارد می توان پاسخ مثبت داد.

 

برای خرید ایکس ۵۵ پرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. آسیا خودرو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی های مدیران خودرو با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شما است.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *