مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
رونمایی از آریزو ۶ جی تی در آسیا خودرو

رونمایی از آریزو ۶ جی تی در آسیا خودرو

دیروز و در شعبه پاسداران، مراسم رونمایی از آریزو ۶ جی تی در آسیا خودرو با حضور جمعی از مشتریان این مجموعه برگزار شد. در این مراسم، علاوه بر رونمایی از آریزو ۶ GT به عنوان جدیدترین محصول مدیران خودرو، مشتریان این مجموعه با جزییات این خودرو آشنا شدند.

 

مدیران خودرو مدتی قبل آریزو ۶ GT را به‌عنوان مدل‌های اسپرت از سری ۶پرو معرفی کرد. اکنون و با هماهنگی‌های انجام گرفته، روز جاری مراسم رونمایی از آریزو ۶ جی تی در آسیا خودرو و برای مشتریان این مجموعه برگزار شد. در این مراسم که در شعبه پاسداران آسیا خودرو به‌عنوان شعبه اختصاصی فونیکس برگزار شد، حاضرین از نزدیک آریزو ۶ جی تی را بررسی کرده و در جریان ویژگی‌های فنی آن قرار گرفتند. همچنین در این مراسم، کارشناسان آسیا خودرو به سوالات علاقه‌مندان در زمینه این خودرو پاسخ دادند.

 

شرایط فروش آریزو ۶ جی تی قرار است به زودی از سوی آسیا خودرو آغاز شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرند. همچنین اگر شعبه کارشناسان شعبه اختصاص فونیکس این مجموعه نیز با شماره تلفن ۷۹۱۷۶۰۰۰ (پیش شماره ۰۲۱) آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

درباره آریزو ۶ جی تی بیشتر بدانید

آریزو ۶ جی تی به عنوان جدیدترین سدان مدیران خودرو، در حال حاضر قویترین سدان تولید شده در کشور است. این خودرو هرچند بر پایه مدل‌های ۶ پرو طراحی شده، اما شاهد تغییرات زیادی در آن هستیم. نمای جلوی خودرو به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است. به این ترتیب متناسب با ویژگی‌های اسپرت این خودرو، شاهد طراحی اسپرت‌تری در جلوی خودرو هستیم. در کابین هم طراحی تغییر کرده و عملا طرحی را می‌بینیم که در کراس‌اوور‌های فونیکس دیده بودیم. دو نمایشگر بزرگ در این بخش نصب شده و پوشش داخلی نیز ترکیب رنگ قرمز و مشکی است. طراحی ظاهری و داخلی یکی از بخش‌های مورد توجه مشتریان در زمان رونمایی از آریزو ۶ جی تی در آسیا خودرو بود.

 

مهمترین ویژگی آریزو ۶ جی تی اما قوای محرکه آن است، جاییکه قویترین موتور بازار برای یک خودرو سدان بر روی آن نصب شده است. موتور آریزو ۶ جی تی می‌تواند ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. قدرت موتور از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو می‌رسد. به این ترتیب شتاب این خودرو کمتر از ۷ ثانیه است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز آریزو ۶ GT در بالاترین سطح قرار دارد. همه آنچه پیش از این در بالاترین مدل‌های فونیکس نصب می‌شده را در این خودرو خواهید دید. در زمان تنظیم این مطلب هنوز قیمت آریزو ۶ جی تی مشخص نشده است اما با اعلام قیمت، فروش آن نیز آغاز می‌شود. به این ترتیب هرچند با خودرویی اسپرت و پرقدرت طرف هستیم اما امکانات رفاهی آن نیز در بالاترین سطح قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودرو می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *