بیش از یک سال از حضور ایکس22پرو در ایران میگذرد؛ کراساووری که آمار فروش آن نشان میدهد به انتخابی محبوب در بیش از 30 کشور جهان تبدیلشده و حالا، در بازار ایران نیز جای پای خود را بازکرده است. اما به نظر میرسد که تنها مسائل فنی علت استقبال از این محصول امویام در ایران بهحساب نمیآیند و ترکیب چند ویژگی کنار هم این کراساوور شهری را تبدیل به گزینهای قابل توجه برای برای خریداران کردهاست. در این مقاله سه دلیل برای خرید X22 Pro را بررسی میکنیم.
تجربه رانندگی شهری: کراساووری برای شهرهای شلوغ ایران
موتور X22 Pro از قابلیت توربو شارژ بهره میبرد. قابلیتی که با قرار گرفتن در کنار گیربکس CVT در سیستم انتقال سرعت، شتاب اولیه لذت بخشی را در اختیار راننده خودرو قرار میدهد؛ این قابلیت بهطور ویژه از آن جهت مزیت مهمی برای ایکس22پرو محسوب میشود که در اکثر شهرهای پرجمعیت ایران، ترافیک معضلی آزاردهنده برای رانندگان است و بخش بزرگی از تجربه رانندگی افراد محدود به شرایط پرترافیک میشود.
ارزش خرید X22 Pro: مقایسهای قانعکننده
تردیدی نیست که ایکس22پرو در سگمنت قیمتی خود پرامکاناتترین خودرو بازار ایران بهحساب میآید؛ امکانات بیشمار و مدرنی نظیر سانروف برقی دو حالته، مانیتور 9 اینچی لمسی، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل خودرو در سربالایی، سیستم پارک برقی و اتوهولد و … از جمله امکاناتی هستند که ایکس۲۲ پرو را نسبت به رقبایش در جایگاه متفاوتی قرار میدهند.
اما علاوه بر امکانات جذاب، X22 Pro بهعنوان یک کراساوور مدرن، ویژگی منحصربهفرد دیگری نیز دارد که این محصول را از رقبایش به کلی جدا میکند: ایکس22 پرو با مصرف ترکیبی 6.3 کممصرفترین خودرو در میان رقبا و یکی از کممصرفترین خودروهای بازار ایران بهحساب میآید. این ویژگی بهطور ویژه در شهرهای بزرگ و پرترافیک ایران وجه تمایزی قابلتوجه برای کراس اور امویام بهحساب میآید چراکه علاوه بر صرفهجویی در مصرف سوخت به کاهش آلودگی هوا نیز کمک میکند و این کراساوور را در دسته خودروهای سبز میگنجاند. مجموع این عوامل بار دیگر خرید X22 پرو را به ویژه در بلند مدت ارزشمندتر میکند.
گستره خدمات و نمایندگیهای مدیران خودرو نیز طرف دیگر معادلهای را شکل میدهد که ارزش خرید X22 پرو را در بازار ایران بالاتر میبرد. هر فرد برای انتخاب خودرو موردنظرش ممکن است عوامل متفاوتی همچون قیمت، قابلیتهای فنی و … را در نظر بگیرد اما تردیدی نیست که خدمات پس از فروش و اطمینان خاطر از آینده محصولی که خریداری میکند اولویتی حیاتی بهحساب میآید و از این منظر خریداران محصولات امویام از جمله X22 Pro خاطری آسوده خواهندداشت.
وجه تمایز اصلی؛ X22 Pro تنها یک کراس اور نیست
اگرچه تمام موارد مطرحشده جزو مزایای خرید X22 Pro بهحساب میآیند اما ویژگی اصلی این کراس اور امویام را میتوان جای دیگری پیدا کرد؛ فیس لیفت مدرن امویام که در کنار ایکس55پرو به پرچمدار شعار جدید برند امویام، یعنی مد روز و فناوری محور بودن تبدیل شده، بیش از هر زمان دیگری از نظر ظاهری مورد توجه است و ترکیب جذاب جلوپنجره کهکشانی آن با چراغها و خطوط بدنه مدرن، ایکس22 پرو را تبدیل به خودرویی کرده که برای نسل جوان ایران انتخابی متفاوت به حساب آید، انتخابی که در هر در هر گوشهای از خیابانهای شهر نگاهها را به سمت خود میکشاند.




چرا هر روز تو گوگل می زنه آغاز فروش مدیران خودرو ولی تو نمایندگی ها خبری نیست چرا مردم و سر کار میزارین اخه
درود.در کل ماهی چند قسط باید پرداخت کنم البته ۶۰ ماهه وبا پیش پرداخت ۴۵۰ تومن
سلام ببخشید ما تقریبا پنجاه روز میشه که یه دونه ایکس 22 پرو گرفتیم و دو هفته پیش توی خیابون یه ماشین خورد به رکاب سمت راننده،از اون روز همسرم همه جا رو دنبال رکاب سمت راننده می گرده نیست که نیست ممنون میشم پیگیری کنید.
سلام ببخشید ما تقریبا پنجاه روز میشه که یه دونه ایکس 22 پرو گرفتیم و دو هفته پیش توی خیابون یه ماشین خورد به رکاب سمت راننده،از اون روز همسرم همه جا رو دنبال رکاب سمت راننده می گرده نیست که نیست ممنون میشم پیگیری کنید.
تموم شد!!!
خیلی قانع کننده بود
سلام درصورت امکان اقساط را بیشتر وبدون بهره با پرداختی اولیه کم بگیرید تا مردم تشویق به خرید شوند با سپاس. فروش بیشتر استفاده بیشتر درآمد بیشتر سپاس. جوان
قیمت نقدی واقساطیx55وx22
باسلام واحترام فروش نقدی ام وی ام ایکس ۲۲هم داریداگه هست ممنون میشم راهنمایی فرمایید
خریدارم
چرا وقتی مراجعه برای خرید میکنی اقساطی ندارند و نقدی هم میگویند سایت بسته هست تبلیغ چی را میکنید
سلام
واقعا یک کراس اور بسیار مقبول، زیبا ومقرون به صرفه هست،
خدمات پس از فروشش بی نهایت خوب و عملکردی موفق دارن
من 2ماه پیش خریدم، وخیلی راضیم
انشالله که شما هم بخرید واز سواری از اون لذت ببرید
چرت گفتی
خودتم نتونستی یک مزیت درسا و حسابی بگی. فقط ماست مالی کردی
گند زدی
سلام
آیا ایکس ۲۲ شرایطی آمده
باسلامتمامنمایندگیهایشماروبازدیدکردمهیچکدامفروشاقساطینداشتنفقطبرایجزبمشتریتبلیغشرایطاقساطیروتبلیغمیکنینایکس۲۲پروباوجورتوربوشارژوموتور۳سیلندرکهتویتبلیغاتتونعنواننمیکنینبراییککراساورشهریموتورضعیفیهستشبهنظرمنوماشینکوچکیوکمجابرایافرادباقامتیبلندیانسبتابلنددرهرصورتمنبااینقیمتترجیحمیدهمازمدلپایینترمانندتیگو۵استفادهکنمممنون
سلام فروش محصولات mvm در حد یه شایعه بیشتر نیست
من که هر موقع تماس گرفتم گفتن در حد اطلاع رسانی
واقعا دلیل این حرکت شرکت ام وی ام رو نمیفهمم نمیفروشید خو اطلاع رسانی نکنید
طرح فروش اقساطی خیلی خوبه اگه انجام بشه با تشکر
اشغال چینی
باعرض سلام وخسته نباشی می خواستم شرایط اقساطی ایکس ۲۲،ماهی چقدر وپول اولیه وچه شرایطی باید داشته باشیم ممنونم از استان کرمانشاه
عرض سلام
ما یک x22pro خریداری کردیم مدل ie ویژگی هایی که ذکر کردین و ظاهر زیبای ماشین درست هستن ولی واقعا برای تهیه قطعات مشکلات اساسی وجود دارد حتی قطعه ای مثل رکاب ماشین که به مسائل فنی مربوط نمیشه اصلا وجود نداره و تنها با یک تصادف ساده به چالش،جدی در نیود قطعات برخورد میکنیم
متقاضی خرید x22پرو به صورت قسطی
سلام یکی از دلایل خریدم بخاطر اپشنهای که داره وشرایطی که با توان من همخوانی دارد باتشکر رضایی
سلام برای ثبت نام تعداد محدودی سایت باز میشه که نمایندگی ها خودشون ثبت نام میکنند
به نظر من هم از لحاظ طراحی خودرو خوبی هست اما کلا مدیران خودرو روی خودروهای سدان زیاد فعالیت ندارد و اریزو ۵ و۶ این قابلیت رو دارن اگر تعداد سدان های اونها بیشتر میشد خیلی خوب بود
بله
X22پرو
با سلام خدمت مدیران محترم شرکت مدیران خودرو…متاسفانه مدتی است در برخی نمایندگی شرکت در آستانها برخی کارمندان وجهی بیشتر از قیمت خودرو از مشتری دریافت می کنند بابت ثبت از جمله نمایندگی آذرخشی زاهدان کارمند ندا راشکی در 13بهمن سی میلیون دریافت کرد برای ثبت نام ss22
سلام چرا اینقدرمردم رو سرکارمیزارید ده نوبته ارسال درخواست میدم متاسفانه هیچ خبری نیست ونخواهدشد انشالله که خداوندمتعال همه را به راه راست هدایت کند
شما و گروه مدیران خودرو یکسره دروغ میگین و فقط مردم رو سر کار گذاشتین وقتی مدیریت و توانایی ندارین چرا یکسره دروغ و کذب میگین و الکی برنامه فروش میزارین بدون فروش واقعی . تمام نمایندگی هاتون میپرسن همه شون میگن برنامه های فروش تون سرکاری هست و چند تا هم اگه میفروشن خود کارمندای نمایندگی بر میدارن و تو بازار به قیمت بالاتر میفروشن . خواهشا الکی مردم را سرکار نزارین ابرو و حیثیت خودتون رو نبرید سرکار گذاشتن مردم خوب نیست براتون متاسفم بزای خودم هم متاسفم که بخاطر برنامه های فروش شما پول نقد نگه داشتم و الان ارزش پولم نصف شده و هنوز به قولهای فریبانه شما چشم دوختم
با سلام آیا x22pro قسطی دارید
خدارا شکر کوییک شد نیم ملیون ..خودروهای خارجی به چند تا کوئیک می ارزند…اگر خدا قبول کند…صدتومان بلوکه کردم پرایدی بستونم….