مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
طرح فروش نقدی و اقساطی خودروهای مدیران خودرو

طرح فروش نقدی و اقساطی خودروهای مدیران خودرو (قیمت + شرایط فروش)

در طرح فروش نقدی و اقساطی خودروهای مدیران خودرو، فروش نقدی و اقساطی تعدای از خودروهای ام وی ام و فونیکس آغاز شده است. برای اطلاع از شرایط خرید این محصولات می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید.

 

شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروهای ام وی ام

در طرح فروش نقدی و اقساطی خودروهای مدیران خودرو، خودروهای X22 پرو و آریزو ۵FL برای فروش عرضه شده اند. X22 پرو نسخه دنده دستی با قیمت به صورت نقدی و با مدل ۱۴۰۳ به فروش می‌رسد. سدان اسپرت ام وی ام هم با قیمت ۱ میلیارد و ۹۱ میلیون تومان با مدل ۱۴۰۳ عرضه می‌شود. خودرو آریزو ۵ اسپرت در این شرایط، فروش اقساطی نیز دارد. پیش پرداخت این طرح ۵۴۵ میلیون تومان و  اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه دارد. در شرایط ۶۰ ماهه، اقساط ماهانه آریزو ۵FL، پانزده میلیون تومان است.

برای اطلاع از جزئیات این طرح می‌توانید با کارشناسان فروش آسیا خودرو در ارتیاط باشید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروهای فونیکس

برند فونیکس هم شرایط فروش جدیدی را آغاز کرده است. در طرح فروش نقدی و اقساطی خودروهای مدیران خودرو، خودروهای تیگو ۷ پرو پریمیوم، تیگو ۸ پرومکس IE و تیگو +۸e عرضه می‌شوند. قیمت نقدی خودرو تیگو ۷ پرو پریمیوم در این طرح ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. خودروهای تیگو ۸ پرومکس IE و تیگو +۸e هم به ترتیب با قیمت های ۲ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان و ۲ میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

در طرح فروش اقساطی این برند، خودرو ۷ پرو پریمیوم و تیگو +۸e با ۵۰ درصد پیش پرداخت عرضه می‌شوند. پیش پرداخت تیگو ۷ پرو در طرح اقساطی فونیکس مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان است. پیش پرداخت تیگو ۸ پرو +e مبلغ ۱میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان است و مبلغ پیش پرداخت خودرو تیگو ۸ پرومکس IE یک میلیارد و ۶۷۹ میلیون تومان است. خودروهای حاضر در این طرح با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه عرضه می‌شوند و بعد از ۹۰ روز کاری از عقد قرارداد محصول خریداری شده به مشتریان تحویل داده می‌شود.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

 چگونه در طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو خرید کنیم؟

برای خرید خودروهای ام‌وی‌ام و فونیکس در طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو، کافیست با شماره ۰۲۱۷۵۱۵۱ آسیا خودرو تماس بگیرید. با انتخاب یکی از شعب تهرانپارس، قنات کوثر و پاسداران به کارشناسان فروش وصل شده و راهنمایی لازم درمورد خودروهای طرح فروش را دریافت کنید. توجه داشته باشید در ترافیک کاری روز‌های پایانی سال، در صورتیکه قصد خرید خودرو دارید باید هرچه زودتر برای خرید اقدام کنید. به علاوه بعضی از خودرو‌ها نیز تا پیش از پایان سال تحویل خریداران خواهد شد.

 

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *