مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

نگاهی به غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرد و مدیران خودرو نیز همچون دوره‌های قبل، حضور پررنگی در نمایشگاه دارد. امسال، مدیران خودرو با دست پرتری به نمایشگاه آمده است چرا که در کنار برند‌های ام وی ام و فونیکس، شاهد معرفی محصولات برند جدید و لوکس اکستریم نیز در نمایشگاه امسال بودیم. در این مطلب نگاهی کوتاه به غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران خواهیم داشت.

 

همانطور که عنوان شد، مدیران خودرو با تمام زیر مجموعه‌هایش به اتو اکسپو خودرو تهران آمده است. به این ترتیب در غرفه این شرکت و البته در بخش‌های جداگانه، شاهد معرفی محصولات ام وی ام، فونیکس و اکستریم هستیم. این تنوع مدل که در بین خودروسازان داخلی و وارد کنندگان بی‌نظیر است، باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان و مشتریان، به سمت غرفه این شرکت جلب شوند.

 

محصولات ام وی ام در غرفه مدیران خودرو

بررسی غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران را با برند ام وی ام آغاز می‌کنیم، با سابقه‌ترین برند در بین محصولات مدیران خودرو که همچنان با عرضه محصولات جدید، توانسته جایگاه خود را حفظ کند.

 

در غرفه ام وی ام، شاهد عرضه دو سدان و سه کراس‌اوور هستیم تا تنوع مدل‌های مناسبی در اختیار بازدیدکنندگان باشد. به این ترتیب ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۳۳ کراس و ایکس ۵۵ پرو به عنوان محصولات کراس‌اوور و آریزو ۵ توربو و آریزو ۵ اسپرت به عنوان مدل‌های سدان، در غرفه این شرکت دیده می‌شود.

 

ایکس 33 کراس در نمایشگاه خودرو تهران

ایکس ۳۳ کراس هرچند بر روی پلتفرم مشترک با ایکس ۲۲ پرو تولید شده اما در طراحی ظاهری و داخلی امکانات، خودروی بالاتری است. به این ترتیب این خودرو می‌توان برای خریدارانی که قصد خرید یک کراس‌اوور کامپکت با سطح امکانات بالا را دارند گزینه مناسبی باشد.

 

از سوی دیگر مدیران خودرو مدتی قبل آریزو ۵ اسپرت را نیز رونمایی و معرفی کرد. این خودرو، نمونه فیس لیفت شده آریزو ۵ توربو است که در طراحی ظاهری و برخی امکانات تغییر کرده است. به این ترتیب آریزو ۵ اسپرت همچنان یک سدان خانوادگی است که این بار جذابیت‌های ظاهری اسپرت هم به آن اضافه شده است. در نمای داخلی هم شاهد نزدیک تر شدن این خودرو به آریزو ۶ هستیم.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

تنوع محصولات فونیکس در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران

مدیران خودرو چند سال قبل برند فونیکس را به عنوان محصولاتی در رده بالاتر از خانواده ام وی ام معرفی کرد و این برند در سال‌های اخیر توانسته حضور خود در بازار را پررنگ کند. برگ برنده محصولات فونیکس، علاوه بر طراحی و توان فنی و سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی، تنوع بالای آن‌ها است. این مسئله را در غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران هم می‌توان دید، جایی که فونیکس در فضایی بزرگ، چندین مدل مختلف را به نمایش گذاشته است.

 

خانواده تیگو ۸ شامل مدل‌های پرو مکس و هیبرید، تیگو ۷ پرو پریمیوم، آریزو ۶ جی تی و آریزو ۶ پرو، آریزو ۸ و فونیکس FX، محصولات برند فونیکس در اتو اکسپو تهران هستند. به این ترتیب فونیکس نمایندگان قدرتمندی در کلاس کراس‌اوورهای بزرگ و اسپرت و همچنین سدان‌های اسپرت دارد.

 

فونیکس FX در اتو اکپسو تهران

در بین محصولات فونیکس در نمایشگاه، جدیدترین خودرو آریزو ۸ است، خودرویی که همین چند روز پیش به صورت رسمی معرفی شد. این سدان بزرگ، علاوه بر فضای داخلی جادار و سطح بسیار بالای امکانات رفاهی و ایمنی، به موتور قدرتمندی نیز مجهز است. به این ترتیب با موتور ۲۵۴ اسب بخاری، نه تنها در بین خودرو‌های داخلی، که از بسیاری از سدان‌های وارداتی نیز جایگاه بالاتری دارد. در کنار این خودرو، اگر به دنبال یک سدان اسپرت باشید، آریزو ۶ جی تی در طیف محصولات فونیکس حضور دارد تا دست خریدارانی که یک سدان اسپرت را به عنوان گزینه انتخاب می‌کنند باز باشد.

 

معرفی اولین محصول برند اکستریم در نمایشگاه خودرو تهران

مدیران خودرو مدتی قبل و در ادامه گسترش محصولات خود، از برند جدید اکستریم رونمایی کرد. در طی پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، اکستریم از مدل VX خود رونمایی کرد و تا به زودی شاهد عرضه آن در بازار باشیم. در کنار رونمایی اکستریم VX در نمایشگاه تهران، مدیران خودرو مدل‌های دیگری از این برند لوکس از جمله مدل‌های TXL و LX را نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است. به این ترتیب و با معرفی محصولات برند اکستریم، غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران، شاهد عرضه یکی از لوکس‌ترین محصولات داخلی بود.

محصولات اکستریم در نمایشگاه خودرو تهران

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، از ۹ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ادامه خواهد داشت. تیمی از آسیا خودرو نیز روز جمعه ۱۳ بهمن ماه، در غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران خواهند بود تا پاسخگوی سوالات شما باشند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *