مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه

فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه

فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه عرضه خودرو یک روز دیگر به پایان خواهد رسید. بر این اساس، خریداران فرصت کوتاهی دارند تا با حضور در شعب آسیا خودرو و یا تماس با این مجموعه، نسبت به تکمیل ثبت نام در طرح فروش ویژه نقدی و اقساطی مدیران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو اقدام کنند.

 

در جدیدترین شرایط فروش اعلام شده، فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه در آسیا خودرو برقرار شده است. بر این اساس، ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب آسیا خودرو و یا تماس با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ از شرایط ویژه فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو استفاده کنند. کارشناسان آسیا خودرو، راهنمای شما در انتخاب بهترین شرایط فروش خواهند بود.

 

شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو در این طرح چگونه است؟

بر اساس اعلام مدیران خودرو در طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه، خریداران می‌توانند بر اساس خودروی انتخاب شده خود، از شرایط ویژه فروش نقدی و فروش اقساطی مدیران خودرو استفاده کنند. برای این منظور کافی است به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه و یا با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. پس از آن می‌توانید از بین شرایط مختلف فروش نقدی و اقساطی، یکی را انتخاب و با تحویل مدارک و پرداخت مبالغ باقی مانده، ثبت نام تکمیل خواهد شد. آدرس شعب آسیا خودرو به شرح زیر است:

شعبه تهرانپارس: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

  شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

در این طرح ویژه فروش اقساطی، خریداران بسته به انتخاب خود و مدل خودرو، می‌توانند با پیش پرداخت ۵۰ تا ۶۵ درصد و تعیین مدت بازپرداخت، ثبت نام خود را از بین رنگ‌های موجود در سیستم تکمیل کنند. در این شرایط، پس از تکمیل مدارک و پرداخت مبالغ لازم برای پیش پرداخت، فرآیند ثبت نام تکمیل شده و خودروها با مدل ۱۴۰۲ طی مدت مشخص، تحویل خریداران خواهد شد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

فروش نقدی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه

علاوه بر شرایط فروش اقساطی، در این طرح شرایط فروش نقدی مدیران خودرو نیز در این طرح برقرار است. بر این اساس، خودروها با قیمت مصوب و پس از تکمیل مبلغ ثبت نام و تحویل مدارک، به‌طور قطعی و با قیمت مصوب، ثبت نام خواهند شد. در این طرح، خریدار هیچ مبلغی بیش از قیمت مصوب خودرو را پرداخت نخواهد کرد.

 

با توجه به اینکه هم اکنون امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه فراهم شده است، برای تغییر خودرو از محصولات ایران‌خودرو و سایپا به محصولات مدیران خودرو، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه در گروه نمایندگی‌های آسیا خودرو، با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

آپدیت: هم اکنون طرح جایگزینی خودرو فرسوده در آسیا خودرو برقرار شده است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید محصولات مدیران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *