مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش نقدی ایکس ۵۵ پرو

فروش نقدی ایکس ۵۵ پرو ویژه اسفند ۱۴۰۱ (+ روش خرید)

فروش نقدی ایکس ۵۵ پرو ویژه اسفند ۱۴۰۱ از روز شنبه، ۶ اسفند ماه به تعداد محدود در آسیا خودرو آغاز شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

آسیا خودرو به‌عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو، شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو را به‌صورت نقدی آغاز کرد. در این طرح که ویژه اسفند ۱۴۰۱ است، کراس‌اوور محبوب MVM با مدل ۱۴۰۲ و به تعداد محدود به فروش خواهد رسید. این طرح از صبح شنبه، ۶ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام این خودرو و بهره‌مندی از شرایط فروش مدیران خودرو می‌توانید به یکی از شعبه‌های آسیا خودرو به آدرس‌های مراجعه کنید:

 

شعبه مرکزی: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

و یا با شماره تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

جزییات فروش نقدی ایکس ۵۵ پرو

بر اساس جدیدترین شرایط فروش محصولات ام وی ام، فروش خودروها در این طرح به‌صورت نقدی است و سند خودروهای فروخته شده به مدت یک سال در رهن شرکت مدیران خودرو باقی خواهد ماند. متقاضیان بهره‌مندی از این طرح، نباید طی دو سال اخیر از مدیران خودرو خرید کرده باشند. این مسئله شامل همه طرح‌های خرید خودرو ازجمله فروش نقدی، فروش اقساطی، فروش لیزینگ، فروش سازمانی و یا طرح جایگزینی است.

 

کلیه پرداخت‌ها در این طرح به حساب مدیران خودرو واریز خواهد شد و خریداران هیچ مبلغ اضافه‌ای پرداخت نخواهند کرد. تعداد خودروهای عرضه شده در فروش نقدی ایکس ۵۵ پرو محدود است و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش نقدی ایکس ۵۵ پرو می‌توانید با شماره تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

آشنایی بیشتر با ایکس ۵۵ پرو

کراس‌اوور X55 Pro خودرویی در کلاس ابعادی متوسط است که به‌ویژه در مدل‌های جدید، توانسته با ترکیب ظاهر اسپرت، قوای محرکه قوی و البته آپشن‌های رفاهی و ایمنی سطح بالا، خریداران زیادی را به خود جلب کند.

 

یکی از برتری‌های اصلی این خودرو به رقبا، ظاهر آن است. طراحی ظاهری این خودرو کاملا جوان پسند است و با ترکیب رنگ قرمز در بخش‌هایی از بدنه از جمله روی درها و سپرها و رینگ‌ها، توانسته به‌خوبی خود را از رقبا متمایز کند. فضای داخلی ایکس ۵۵ پرو با توجه به طول ۴.۳ متری آن بزرگ است و از این نظر چهار یا پنج سرنشین در آن راحت خواهند بود.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در داخل کابین هم همین ترکیب اسپرت را شاهد هستیم که این بار با ترکیب رنگ مشکی و رنگ قرمز در رودری‌ها و صندلی‌ها و داشبورد ایجاد شده است. در داخل اتاق، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر مرکزی، سیستم تهویه دیجیتال، فرمان چندمنظوره برقی، دنده برقی، ترمز پاک برقی، اتوهلد، نورپردازی داخلی، شارژر بیسیم موبایل و … حس راندن یک خودروی امروزی را به راننده می‌دهد. به‌علاوه با داشتن صندلی‌های برقی و گرمکن صندلی‌های جلو و البته فضای داخلی پوشیده از چرم، محیطی راحت برای راننده و سرنشینان ایجاد می‌کند. می‌توانید مطلب نحوه استفاده از اتوهلد را برای استفاده از این آپشن بخوانید.

 

در زمینه ایمنی نیز ایکس ۵۵ پرو خودروی کاملی است و به‌ویژه در مدل‌های IE با داشتن ۶ کیسه هوا، وضعیت بهتری هم دارد. در کنار این، ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ، سیستم کنترل پایداری Bosch آلمان و … باعث شده ایمنی این خودرو کامل باشد. موتور ۱.۵ لیتری این خودرو به‌راحتی می‌تواند ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند که برای خودرویی در این کلاس در بازار ایران، اعداد بالایی است. قدرت این موتور از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو می‌رسد. بر روی این گیربکس ۹ دنده شبیه سازی شده است و وضعیت تیپ ترونیک نیز دارد.

 

همچنین می‌توانید مشخصات فنی X55 Pro را نیز در این زمینه بخوانید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *