مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش ویژه مدیران خودرو در مهر ۱۴۰۲

فروش ویژه مدیران خودرو در مهر ۱۴۰۲ (قیمت مصوب شورا – نقدی و اقساطی)

فروش ویژه مدیران خودرو در مهر ۱۴۰۲ با عرضه سه خودرو از محصولات ام وی ام و فونیکس آغاز شد. در این طرح ویژه، خریداران می‌توانند خودرو‌ها را با قیمت مصوب شورای رقابت و با شرایط متنوع نقدی و اقساطی خریداری کنند. همچنین شرایط خرید ویژه برای مادران و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز در نظر گرفته شده است.

 

در شرایط فروش ویژه مدیران خودرو برای مهر ماه ۱۴۰۲، سه خودرو از برند‌های فونیکس و ام وی ام با قیمت مصوب شورا ارائه شده است. این خودرو‌ها شامل فونیکس FX و آریزو ۶ پرو از برند فونیکس و X55 پرو از برند ام وی ام است. امکان خرید این خودرو‌ها با شرایط متنوع نقدی و اقساطی برای خریداران وجود دارد. به‌علاوه تسهیلات ویژه‌ای برای مادران و همچنین برای جایگزینی خودرو‌های فرسوده در نظر گرفته شده است. این طرح به مدت محدود تا روز پنجشنبه، ۲۷ مهر ماه برقرار است. به همین دلیل و با توجه به محدودیت زمانی، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر برای اطلاع از شرایط، با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

به‌روزرسانی: برای استفاده از فروش نقدی و اقساطی فونیکس و ام وی ام ویژه سامانه یکپارچه فقط تا روز ۶ مرداد ماه فرصت دارید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در نظر داشته باشید این طرح فروش ویژه، جدا از مرحله سوم سامانه یکپارچه است. به این ترتیب تمام افرادی که پیش از این در سامانه یکپارچه ثبت نام نکرده‌اند امکان بهره‌مندی از این شرایط را خواهند داشت. برای ثبت نام و بهره‌گیری از شرایط فروش ویژه مدیران خودرو در مهر ۱۴۰۲ به عنوان بخشی از طرح تکمیل ظرفیت فروش خودروسازان، باید از طریق سامانه جامع فروش خودرو‌های داخلی اقدام کنید. اگر سوالی در این زمینه داشتید، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین می‌توایند از شرایط ویژه فروش X55 پرو در مهر ماه ۱۴۰۲ نیز استفاده کنید.

 

آیا فروش ویژه مدیران خودرو در مهر ۱۴۰۲ مرحله سوم سامانه است؟

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو، طرح فروش ویژه مدیران خودرو در مهر ماه ۱۴۰۲، ارتباطی به مرحله سوم سامانه یکپارچه ندارد. این طرح بر اساس تکمیل ظرفیت ثبت نام و بر روی تعداد محدودی از خودرو‌ها اجرا می‌شود که از دو مرحله قبلی، هنوز ظرفیت باقی مانده دارند. به این ترتیب فرصت ویژه‌ای برای استفاده از شرایط فروش مدیران خودرو فراهم شده است تا بتوانید خودرو‌های این شرکت را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی خریداری کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در نظر داشته باشید زمان در نظر گرفته شده در این طرح فروش محدود است و پس از آن امکان ثبت نام وجود ندارد. برای ثبت نام در این طرح تنها تا ۲۷ مهر ماه (پنجشنبه) فرصت دارید و پس از آن امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت. همچنین در این طرح، علاوه بر خریداران عادی، شرایط ویژه‌ای برای مادران و طرح جایگزینی خودرو فرسوده در نظر گرفته شده است. با توجه به محدودیت زمانی، برای ثبت نام در این طرح می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *