مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ماجراجویی با تیگو ۸ پرو مکس

ماجراجویی با تیگو ۸ پرو مکس

اگر به دنبال خودرویی شهری با فضای داخلی جادار و سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی و البته ویژگی‌هایی برای رانندگی در خارج از جاده هستید، تیگو ۸ پرو مکس می‌تواند بهترین انتخاب باشد. ماجراجویی با تیگو ۸ پرو مکس یک گزینه جذاب و البته جمعی و خانوادگی است. برای ماجراجویی در طبیعت ایران، با ما و تیگو ۸ پرو مکس چهار چرخ محرک همراه باشید.

 

فضای داخلی جاده برای یک ماجراجویی خانوادگی

اگر اهل سفرهای دسته جمعی، قطعا داشتن یک خودرو بزرگ و جادار که فضای کافی برای همه را داشته باشد، یک اولویت مهم است. تیگو ۸ پرو مکس IE دارای هفت صندلی است که آن را به یک خودرو خانوادگی و جادار تبدیل می‌کند. اگر خانواده بزرگی دارید و از سفرهای طولانی با خانواده و دوستان لذت می‌برید، بدون شک این خودرو یک گزینه ایده‌آل است. در کنار این، تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت و صندلی سرنشین در ۴ جهت، با اضافه کردن آپشن گرمکن و سردکن صندلی‌ها آرامش و راحتی را به دنبال دارد و در یک محیط آرام هیجان گشت و گذار در طبیعت را تجربه خواهید کرد. به همین دلیل ماجراجویی با تیگو ۸ پرو مکس علاوه بر جذابیت، یک سفر خانوادگی نیز خواهد بود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

سرنشینان صندلی‌های عقب هم در طول سفر از امکانات مناسبی برخوردار هستند. ردیف عقب تهویه جداگانه دارد و به همین دلیل در سفرهای تابستانی، فضا در این بخش هم خنک است. به علاوه سوار شدن در صندلی‌های عقب هم با امکان حرکتی صندلی‌های ردیف دوم آسان است و حتی بزرگسالان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. البته بهتر است این صندلی‌ها را به کودکان یا نوجوانان اختصاص دهید اما بزرگسالان هم در یک سفر کوتاه می‌توانند از ردیف سوم استفاده کنند.

 

ایمنی در طی ماجراجویی با تیگو ۸ پرو مکس

ایمنی برای خانواده فونیکس از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل در تیگو ۸ پرو مکس نیز موارد متعددی در زمینه ایمنی در نظر گرفته شده است. سیستم خودران تیگو ۸ پرومکس یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های خودران موجود در بازار است که امکانات و مزایای زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند. این سیستم به راننده کمک می‌کند تا رانندگی را راحت‌تر، ایمن‌تر و لذت‌بخش‌تر انجام دهد.

 

تیگو ۸ پرو مکس با ایمنی فعال از جمله سیستم هوشمند دستیار راننده، کنترل سرعت و فاصله با خودروی جلو، کنترل خودکار فرمان، هشدار خروج از خط و کمک علائم جاده ساخته شده است. از سوی دیگر این خودرو در تست‌های تصادف CNCAP امتیاز کلی ۵ از ۵ ستاره را به دست آورده و همچنین وجود ۶ کیسه هوا در نقاط مختلف خودرو منجر به آرامش خاطر از ایمنی و قابلیت‌های خودرو می‌شود.

 

توان بالای تیگو ۸ پرو مکس در جاده و خارج از جاده

اگر اهل رفتن به مسیرهای کوهستانی و پرشیب هستید و قدرت بیشتری را برای انتقال به چرخ‌ها می‌خواهید، موتور موتور تیگو ۸ پرو مکس قادر است از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر ۲۵۴ اسب بخار و ۳۹۰ نیوتن متر قدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. ساختار گیربکس تیگو ۸ پرومکس به گونه‌ای است که می‌تواند بدون بروز مشکل، گشتاور بالای موتور را منتقل کند. به علاوه‌ این گیربکس هوشمند است و می‌تواند خود را با وضعیت رانندگی تنظیم کند.

 

تیگو ۸ پرومکس با ۶ حالت رانندگی شامل اکو، اسپرت، گل ولای، برفی، کامفورت و آفرود برای رانندگی در حالات گوناگونی طراحی شده است. به این ترتیب تنها چهار چرخ محرک بازار ایران می‌توانید در مسیرهای شهری و یا مسیرهای خارج از شهر در محدوده روستاها و مراتع و جنگل‌ها با اطمینان خاطر پیش بروید، بدون اینکه از بابت تامین نیروی چرخ‌ها و غلبه بر مسیر نگرانی داشته باشید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

محبوبیت تیگو ۸ پرو مکس از زمان عرضه بازار ایران روز به روز افزایش یافته و روح لوکس بودن در کنار قدرت بی‌نظیر خودرو، منجر به افزایش محبوبیت این دو دیفرانسیل میان خانواده‌ها و علاقه‌مندان به ماجراجویی شده است. پیش از این و در بررسی تیگو ۸ پرو مکس به ویژگی‌های مختلف آن پراخته‌ایم اما به‌طور خلاصه، ویژگی‌های گوناگون این دو دیفرانسیل با ضمانت ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتری فونیکس نشان از اطمینان بالای این برند در کیفیت ساخت خودرویی دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش این خودرو و سایر محصولات فونیکس، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *