مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
رقابت های تنیس ام وی ام کاپ

نفرات برتر رقابت‌های تنیس ام وی ام کاپ مشخص شدند

پس از حدود دو هفته رقابت، نفرات برتر رقابت‌های تنیس آزاد ۱۰۰۰ امتیازی ام وی ام کاپ در تهران مشخص شدند.

 

رقابت‌های آزاد ۱۰۰۰ امتیازی تنیس که از ۲۴ اردیبهشت ماه با عنوان ام وی ام کاپ و با حمایت مدیران خودرو در تهران آغاز شده بود، امروز با معرفی نفرات برتر در رقابت‌های انفرادی و دونفره پایان یافت.

 

در این رقابت‌ها که با حضور ۳۱۶ ورزشکار از جمله نفرات برتر کشور در مجموعه تنیس انقلاب تهران انجام شد، پس از انجام ۳۵۰ رقابت انفرادی و دو نفره، نفرات برتر مشخص شدند. با پایان رقابت‌های انفرادی، علیرضا یزدانی به مقام نخست و آرش رسولی به مقام دومی دست یافت. در فینال رقابت‌های دو نفره نیز تیم آرش سوری و کیارش سوری به مقام قهرمانی و تیم امیرحسین بادی و علی رضوی به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

 

این رقابت‌ها زیر نظر فدراسیون تنیس با حمایت مدیران خودرو برگزار شد و برندگان این رقابت، علاوه بر کاپ قهرمانی، مجموعا یک میلیارد ریال جوایز نقدی نیز دریافت کردند. در جریان این رقابت، سرمربی تیم ملی تنیس نیز حضور داشت و از نزدیک، تنیسورهای برتر ایران را زیر نظر گرفت. در پایان این رقابت نیز، جوایز نفرات برتر با حضور دکتر عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون، اشکان شاپوری مدیر مجموعه نما کلاب و هانی هردانیان مدیر بازاریابی برند ام وی ام اهدا شد.

 

رقابت‌های تنیس آزاد ۱۰۰۰ امتیازی ام وی ام کاپ، بخشی از کمپین‌های بازاریابی مدیران خودرو در راستای حمایت از رقابت‌های ورزشی است. این کمپین از سال گذشته و با حمایت از رقابت‌های اسکی اسنوبرد آغاز شد و اینک شاهد حمایت مدیران خودرو از رقابت‌های تنیس هستیم.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

مدیران خودرو در این رقابت‌ها از تصاویر آریزو ۵ اسپرت به‌عنوان جدیدترین سدان خود استفاده کرده است. به این ترتیب برگزاری این رقابت ورزشی، تناسب زیادی با رویکرد این شرکت در معرفی آریزو ۵ جدید دارد، خودرویی که به‌عنوان نمونه‌های اسپرت‌تر نسل قبلی خود معرفی شده است.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو و همچنین سایر موارد مرتبط با فروش ام وی ام می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. آسیا خودرو به‌عنوان یکی از برترین نمایندگی های مدیران خودرو، آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *