مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو ۷ پرو مکس در نمایشگاه خودرو کرمان

نگاهی کوتاه به نمایشگاه خودرو کرمان ۱۴۰۲

مدت کوتاهی پس از نمایشگاه خودرو تهران، شاهد میزبانی کرمان از خودرویی‌ها بودیم تا نمایشگاه خودرو کرمان ۱۴۰۲ مانند سال‌های گذشته با استقبال مناسب خودروسازان و البته بازدیدگنندگان برگزار شود. با توجه به تولید محصولات مدیران خودرو در استان کرمان، حضور مدیران خودرو با برند‌های مختلف زیر مجموعه‌اش در این نمایشگاه، عملا بازگشت این شرکت به خانه بود. به همین دلیل هم مدیران خودرو و فونیکس، با دست پس به کرمان آمده بودند. در این مطلب نگاهی کوتاه به غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان ۱۴۰۲ خواهیم داشت.

 

آریزو ۶ جی تی در مرکز توجه

در بخش خودروهای بنزینی یا احتراق داخلی، شاهد گردهمایی خودروهای مجلل و بهترین‌های سدان و کراس‌اوور در غرفه فونیکس بودیم اما در بین خودروهای چشم نواز این برند، آریزو ۶ جی ‌تی به عنوان سدان لوکس و محبوب‌ فونیکس، در کرمان هم مانند تهران می‌درخشید. این سدان اسپرت با موتور ۱.۶ لیتر توربو شارژ، ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر (wet) به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند که از سریع‌ترین‌های بازار خواهد بود و مشتریان چشم انتظار عرضه این سدان لوکس به بازار هستند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

با کمی فاصله، سریع‌ترین کراس اوور بازار یعنی فونیکس اف ایکس که از زمان عرضه جوانان زیادی را به علت طراحی نوآورانه خود مجذوب خود کرده، قرار داشت و اتفاق همیشگی یعنی صف کشیدن برای تماشای طراحی داخلی و خارجی آینده‌نگرایانه و لمس تکنولوژی به کار رفته در اف ایکس به چشم آمد و بازدیدکننده‌ها از فرصت موجود استفاده کردند.

 

قدرت‌نمایی تیگو ۸ پرو مکس

برترین دو دیفرانسیل مونتاژی در ایران یعنی تیگو ۸ پرو مکس IE که تاکنون قابلیت‌های ویژه خود را در تست‌های رانندگی زیر دست مشتریان و کارشناسان نشان داده، برای دوست داران خودروهای دو دیفرانسیل‌ جذاب ترین خودرو غرفه فونیکس بود که با پیشرانه ۲ لیتری TGDI و امکانات ایمنی مانند سیستم هوشمند پیشگیری از تصادف و دوربین ثبت وقایع، عایق صوتی شیشه‌ها و سانروف، گرمکن فرمان و گرمکن صندلی‌های عقب خودرو ایده‌آلی برای هر فرد یا خانواده‌ای است.

 

تیگو ۷ پرو مکس مانند نسخه‌های اولیه همچنان از محبوب‌ترین خودروهای خانوادگی بود اما نسبت به گذشته شاهد بلوغ و شکوفایی این خودرو با استفاده از موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ و گیربکس ۷ سرعته WDCT در دل خودرو و تعبیه ۱۲ دستیار رانندگی (ADAS)، دوربین ثبت وقایع و مانیتور ۲۴.۶ اینچی دو تکه بودیم.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

خانواده پاک فونیکس در نمایشگاه خودرو کرمان

برای ورود به دنیای خودروهای انرژی نو، فونیکس NEV با نمایش تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید در غرفه خود، اولین گام‌ها را برای جهش به دنیای پاک برداشته است و پیشگام تولید خودروهای پلاگین هیبرید در ایران است. این خودرو با استفاده از پیشرانه بنزینی – برقی، مصرف سوخت را در حالت ترکیبی به حد بسیار ایده آلی در حدود ۱.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر کاهش می‌دهد و در نتیجه ادغام این دو پیشرانه بهره‌وری سوخت بسیار بالا، قدرت بیشتر، هزینه‌های نگهداری کمتر و استهلاک کمتر را هم ارائه می‌کند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *