مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
پیش ثبت نام تکمیل خرید سامانه یکپارچه

پیش ثبت نام تکمیل خرید سامانه یکپارچه در آسیا خودرو آغاز شد

با توجه به نزدیک شدن زمان تکمیل مراحل ثبت خرید در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، پیش ثبت نام تکمیل خرید سامانه یکپارچه در سراسر کشور ویژه محصولات مدیران خودرو، از سوی آسیا خودرو آغاز شد. این طرح ویژه ثبت نام کنندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه بوده و از امروز (یکشنبه) آغاز شده است و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در این طرح، افرادی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه برای خرید محصولات مدیران خودرو ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند برای تکمیل ثبت نام و خرید نقدی یا اقساطی محصولات، از طریق آسیا خودرو اقدام کنند.

 

در طرح ویژه پیش ثبت نام تکمیل خرید سامانه یکپارچه که برای مدت محدود و از سوی آسیا خودرو آغاز شده است، می‌توانید با تکمیل اطلاعات خود، مراحل ثبت نام نهایی را زودتر انجام دهید. به این ترتیب نگرانی از بابت ازدحام روزهای ثبت نام نخواهید داشت. برای پیش ثبت نام، بر روی فرم پیش ثبت نام کلیک کنید.

 

به‌روز رسانی: برای استفاده از فروش اقساطی ام وی ام ویژه منتخبین مرحله دوم سامانه یکپارچه در آسیا خودرو فقط ۵ روز فرصت دارید.

 

مزایای پیش ثبت نام تکمیل خرید سامانه در آسیا خودرو

بر اساس این طرح، ثبت نام کنندگان فرصت بیشتری برای تصمیم‌گیری در زمینه شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو خواهند داشت. با توجه به اینکه خرید اقساطی مدیران خودرو نیازمند تکمیل مدارک است، با استفاده از این طرح ویژه، فرصت بیشتری برای تکمیل مدارک خواهید داشت.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

همان‌طور که پیش از این عنوان شد، این طرح مخصوص افرادی است که پیش از این در مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو ثبت نام کرده‌اند. این افراد طی روزهای آینده باید برای تکمیل مدارک اقدام کنند اما با استفاده از شرایط ویژه پیش ثبت نام تکمیل خرید سامانه یکپارچه، می‌توانند زودتر از سایرین از جزییات این مرحله مطلع شده و مراحل ثبت نام خود را زودتر تکمیل کنند. همچنین در نظر داشته باشید این مرحله از طرح، صرفا ویژه افرادی است که برای خرید محصولات مدیران خودرو در سامانه ثبت نام کرده‌اند.

 

شرایط استفاده از طرح پیش ثبت نام تکمیل خرید سامانه یکپارچه در آسیا خودرو چگونه است؟

همان‌طور که پیش از این عنوان شد، این طرح مخصوص افرادی است که در مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند. به این ترتیب اگر برای استفاده از طرح‌های فروش مدیران خودرو در مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اید و حساب وکالتی هم باز کرده‌اید، می‌توانید از این شرایط ویژه استفاده کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

برای این منظور، کافی است بر روی این لینک کلیک کرده و اطلاعات خود را ثبت کنید. کارشناسان آسیا خودرو در سریع‌ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت تا ثبت نهایی اطلاعات را انجام دهند. به این ترتیب می‌توانید از شرایط متنوع فروش اقساطی مدیران خودرو و همچنین شرایط فروش نقدی بهره‌مند شوید.

 

در نظر داشته باشید امکان پیش ثبت نام تکمیل خرید سامانه یکپارچه از سراسر کشور وجود دارد و در این زمینه هیچ محدودیتی در نظر گرفته نشده است. همچنین به‌هیچ عنوان مبلغی برای این ثبت نام دریافت نخواهد شد و خودروها با قیمت مصوب به خریداران تحویل می‌شود. همچنین در نظر بگیرید این طرح تنها برای خودروهای مدیران خودرو اجرا می‌شود. آسیا خودرو به‌عنوان نماینده مدیران خودرو، با سه شعبه فعال و همچنین شعبه اختصاصی فونیکس و دو نمایندگی خدمات پس از فروش، آماده ارائه خدمات برتر به شما است.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *